De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.273
1.130.040
157

MaMafia.fr
57.281
404.813
171
MeineMafia.de
74.230
398.781
96
MojeMafie.cz
27.531
274.399
52
MojaMafia.pl
53.549
352.246
27
MafiaCreator.ro
22.149
241.963
16
MafiaCreator.com
66.552
223.896
7
MiMafia.com
12.367
33.686
5
MinMaffia.se
15.025
60.512
3
MafyaKur.com
49.013
287.610
2
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

Energy Ideetjes!

Darren30/Sep | 23:06 

GangPlaza
185 leden
Beste MijnMaffia,

Ik heb het besproken met mijn leden op mijn spel.
Ze vinden dat de happy hour op het spel, ook voor energy moet zijn. Dat als je energy koopt dat je die 35% ook voor je energy krijgt als extra!

Wat ik zelf ook vind is dat je met je CC / Credits ook energy moet kunnen kopen in wisselkoers.

Jullie kunnen de optie niet uitzetten, dus daarom moet je er mee leven en daar opties voor bedenken.

Hoop dat jullie er wat van vinden.

Hier een screen van de chat met iemand hierover:

Groeten,
Darren

Laatst gewijzigd door Darren op 2014-09-30 11:07 PM.

Capo30/Sep | 23:20 

Mafia4live.nl
3.248 leden
Leuk idee , Alleen het is zo dat er op dit moment geen update's of idééen in werking zijn of gemaakt worden , Waarom ? Dat is onbekend maar er zal wel degelijk naar gekeken worden.

Er staan genoeg up's in de wachtlijst alleen op dit moment staan er geen updates klaar om gemaakt te worden of om gelanceerd te worden...

Misschien als we dit wat meer uitwerken dat het echt wordt uitgewerkt en dat het tot een idee komt.

Verder een goed idee. Dit mag zeker komen...

zebia18/Okt | 09:19 

byzantus
123 leden
Ja en ook graag Energy voor op veiling

jack (Permanent verbannen)18/Okt | 16:07 

DARAHDOSA
238 leden
Darren schreef:
Beste MijnMaffia,

Ik heb het besproken met mijn leden op mijn spel.
Ze vinden dat de happy hour op het spel, ook voor energy moet zijn. Dat als je energy koopt dat je die 35% ook voor je energy krijgt als extra!

Wat ik zelf ook vind is dat je met je CC / Credits ook energy moet kunnen kopen in wisselkoers.

Jullie kunnen de optie niet uitzetten, dus daarom moet je er mee leven en daar opties voor bedenken.

Hoop dat jullie er wat van vinden.

Hier een screen van de chat met iemand hierover:

Groeten,
Darren

Het idee van die 35% ook voor energie moet tellen vind ik een goede idee.

minder vind ik;

Maar goed die kan je als eigenaar ook uit zetten dan

Gelukkig heb ik geen energiemeter op de game.
Maar voor de gene die het wel hebben vind ik het wel iets om over na te denken
Dan kunnen de eigenaren de geluksrad ook weer normaal gebruiken als vol te zetten met energie om het aantrekkelijk te houden.

P.s neem aan wisselkoers dat je bedoeld wisselkantoor?

mvg Serigala

Laatst gewijzigd door jack op 2014-10-18 4:11 PM.

beheerder19/Okt | 10:06 

Texcrime
569 leden
Ja met wisselkoers bedoelt hij Wisselkantoor.

Het enige nadeel is dat als we dit doen ,

Dat we dan net zo goed aan MM kunnen vragen of hun kunnen instellen dat we meer onderdelen mogen inschakelen bij Wisselkantoor.

Als MM dit werkelijk gaat doen moeten we wel even bedenken wat voor invloed dit heeft op de spellen .

Groot en deels van de spellen zijn namelijk zwaar in actief en niet alle spelers vinden die Energy update leuk en goed.

Edwin19/Okt | 18:30 

Maffiagold.com
3.966 leden
Ik wil even zeggen dat ik er ervaring in heb dat sinds de energie er in is gekomen vele site eigenaars die de optie hebben dat de actieve leden zijn terug gelopen.....

Een idee is b.v. om energie in de weekenden uit te schakelen zodat de leden weer wat meer kunnen klikken en dat de credits verkoop weer wat meer omhoog gaan.

En Serigala er zijn meerdere sites zonder energie!

Laatst gewijzigd door Edwin op 2014-10-19 6:31 PM.

Afrojack22/Okt | 19:21 

Maffemania.nl
378 leden
er zijn genoeg sites msschien iets te veel misschien kunnen ze beter eens kijken welke spellen zwaar inactief zijn en gewoon weg halen aan sommige spellen wordt niks meer gedaan

GangsterRik26/Okt | 20:48 

Dit is al honderden keren gezegd, en ik snap nog steeds niet waarom Mijnmaffia die energie niet uitschakelbaar maakt. Als je hem niet wil moet je hem niet kopen, daar ga ik volledig akkoord mee, maar niet iedereen is zo slim... En daarbij, als er nu een site is waar de leden liever zonder energie spelen, dan is het toch volledig in het voordeel van MM om het uitschakelbaar te maken?

Ik denk niet dat de winst van mensen die energie aankopen hoger is dan het verlies van spelers die stoppen door de energie, of wel? (dit is althans de reden waarom hij niet uitschakelbaar is en een beetje opgedrongen wordt dacht ik )

Iemand hierboven oppert het idee energie met credits te kunnen kopen, MijnMaffia heeft er bewust voor gekozen dit gescheiden te houden, het lijkt me dan ook logisch dat dat zo blijft. Maar: nu is het zo dat de bijgekochte energie direct bij het balkje gevoegd wordt. Zo ook met de gewonnen energie in het geluksrad. Het leek mij misschien wel leuk met pakketten te werken die je kan activeren wanneer je maar wilt. Dit heeft hetvolgende voordeel: stel dat je aan het geluksrad draait en je wint energie maar moet van de pc, dan is het beter je balkje vanzelf te laten bijvullen en dat pakket te sparen voor een volgende keer. Maar bon, tot zover mijn idee

Energie op de veiling lijkt me niet mogelijk, aangezien daar mee "gefoefeld" kan worden: je hebt bv. een vol balkje, je zet ze allemaal op de veiling, je balkje vult weer bij met de tijd en dan annuleer je je veiling --> dan heb je plots dubbel zoveel energie. Dit idee kan dus niet.
(wat wél had gekund als er met energiepakketten gewerkt werd, dan kon je die pakketten veilen. Dat lijkt me ook wel leuk )

Tot zover mijn mening over de andere posts in dit topic en mijn idee ik weet niet of iemand anders dit leuk / beter vindt dan de huidige situatie?

MVG

Edwin27/Okt | 08:22 

Maffiagold.com
3.966 leden
GangsterRik schreef:
Dit is al honderden keren gezegd, en ik snap nog steeds niet waarom Mijnmaffia die energie niet uitschakelbaar maakt. Als je hem niet wil moet je hem niet kopen, daar ga ik volledig akkoord mee, maar niet iedereen is zo slim... En daarbij, als er nu een site is waar de leden liever zonder energie spelen, dan is het toch volledig in het voordeel van MM om het uitschakelbaar te maken?

Ik denk niet dat de winst van mensen die energie aankopen hoger is dan het verlies van spelers die stoppen door de energie, of wel? (dit is althans de reden waarom hij niet uitschakelbaar is en een beetje opgedrongen wordt dacht ik )

Iemand hierboven oppert het idee energie met credits te kunnen kopen, MijnMaffia heeft er bewust voor gekozen dit gescheiden te houden, het lijkt me dan ook logisch dat dat zo blijft. Maar: nu is het zo dat de bijgekochte energie direct bij het balkje gevoegd wordt. Zo ook met de gewonnen energie in het geluksrad. Het leek mij misschien wel leuk met pakketten te werken die je kan activeren wanneer je maar wilt. Dit heeft hetvolgende voordeel: stel dat je aan het geluksrad draait en je wint energie maar moet van de pc, dan is het beter je balkje vanzelf te laten bijvullen en dat pakket te sparen voor een volgende keer. Maar bon, tot zover mijn idee

Energie op de veiling lijkt me niet mogelijk, aangezien daar mee "gefoefeld" kan worden: je hebt bv. een vol balkje, je zet ze allemaal op de veiling, je balkje vult weer bij met de tijd en dan annuleer je je veiling --> dan heb je plots dubbel zoveel energie. Dit idee kan dus niet.
(wat wél had gekund als er met energiepakketten gewerkt werd, dan kon je die pakketten veilen. Dat lijkt me ook wel leuk )

Tot zover mijn mening over de andere posts in dit topic en mijn idee ik weet niet of iemand anders dit leuk / beter vindt dan de huidige situatie?

MVG

Dit is nu eens een gouden idee, ondanks dat ik sommige sites zie die GEEN energie hebben maar toch dat er ook weinig actieve leden spelen.
Jammer dat MM niet naar deze tips en ideeën kijkt.
En ik hoop toch wel stiekems dat de massa donaties niet meer geaccepteerd hoeft te worden

GangsterRik27/Okt | 12:53 

Maity schreef:
Dit is nu eens een gouden idee, ondanks dat ik sommige sites zie die GEEN energie hebben maar toch dat er ook weinig actieve leden spelen.
Jammer dat MM niet naar deze tips en ideeën kijkt.

Tjah, het zij zo. Hopelijk komt er een dag dat ze wel weer eens kijken en wat ze altijd zeggen is dat ze geen goede updates meer weten, mijn mening is dat ze dan beter eens beginnen met hier reageren op de ideeën die komen WAAROM ze ze niet goed vinden, of waarom ze ze niet uitvoeren. In plaats van in het algemeen te zeggen dat ze niet goed zijn zouden ze beter hier reageren, zoveel moeite is dat nu ook weer niet denk ik...

Maity schreef:
En ik hoop toch wel stiekems dat de massa donaties niet meer geaccepteerd hoeft te worden
Ik zou het beter vinden als je, wanneer je de massadonatie doet, een vakje kan aan/uitvinken met "de donatie moet geaccepteerd worden" erin.

Maar bon, daar gaat dit topic niet over, laat ons verdergaan over hoe de energie-update verbeterd kan worden

Eventueel kan je dan ook energiepakketten doneren met massadonatie maar dat zou ik niet doen, dan kun je net zo goed zonder energie spelen, want ik denk dat vele eigenaren dan constant energie zouden doneren en dat is ook niet de bedoeling. (maar langs de andere kant, dan is dat het probleem van die eigenaren hé, daarmee moeten de mensen die het normaal zouden gebruiken niet benadeeld worden... )

(En ik blijf erbij dat "energie" mooier oogt dan het engelse "energy", maar men lacht met mij als ik daarover begin, dus laat maar... )

MVG