De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.277
1.130.066
87

MaMafia.fr
57.282
404.845
103
MeineMafia.de
74.231
398.793
43
MojeMafie.cz
27.531
274.408
26
MinMaffia.se
15.026
60.519
11
MafiaCreator.ro
22.149
241.969
11
MojaMafia.pl
53.551
352.293
10
MafiaCreator.com
66.554
223.924
7
MiMafia.com
12.367
33.691
2
MafyaKur.com
49.015
287.644
1
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

eigen ziekenhuis kunnen gebruiken

The-Falcon6/Nov | 23:36 

Maffia4maffia.nl
9.518 leden
Ik wil graag als idee posten, om de spelers die een ziekenhuis in beheer hebben, deze zelf ook kunnen gebruiken.

Het gevang kunnen de spelers ook zelf gebruiken...zelfs gratis.

Ik denk dat wanneer ziekenhuis ook te gebruiken is door beheerder en daar een korting op gezondheid of ook gratis beter worden geldt, dit ook de verkoop van dit object bevorderd.

Kogelfabriek zou misschien ook kunnen, wanneer er geen systeembericht meer verstuurd zal worden aan de eigenaar wanneer de kogelproduktie klaar is.

Ik kijk uit naar jullie voors en tegens.

Greetz Gewaagd

Grimm (Permanent verbannen)8/Nov | 16:37 

maffia--zone
473 leden
niet mee eens zo is er dus ook weer iets waar je geen geld aan hoeft te besteden word het spel alleen maar zwakker

Capo9/Nov | 11:57 

Mafia4live.nl
3.248 leden
@ Gewaagd: Leuk idee!

@ Stormbreaker: Zoals Gewaagd zegt , Als ze het bij Gevangenis doen, Waarom dan niet bij Ziekenhuis ?

Voorkeur:

Mvg, Cranked

GangsterRik9/Nov | 21:32 

Cranked schreef:
@ Gewaagd: Leuk idee!

@ Stormbreaker: Zoals Gewaagd zegt , Als ze het bij Gevangenis doen, Waarom dan niet bij Ziekenhuis ?

Voorkeur:

Mvg, Cranked

Omdat het bij alle objecten zo is dat je je eigen object niet kan gebruiken. Bij gevangenis kan je hem wel gebruiken omdat je anders niet in de gevangenis zou kunnen raken als je de gevangenis hebt gekocht, wat niet logisch zou zijn. Ik ben het eens met stormbreaker maar niet echt om de reden die hij geeft, niet per se voor het geld, maar wel het gevolg daarvan: iedereen zou dan in het land blijven van zijn of haar eigen objecten, en zo is de dynamiek van het spel voor een deel weg.

mvg

Laatst gewijzigd door GangsterRik op 2014-11-09 9:33 PM.

Jazzy10/Nov | 00:28 

Micatoso.nl
1.075 leden
GangsterRik schreef:
[quote=Cranked]@ Gewaagd: Leuk idee!

Voorkeur:

Mvg, Cranked

Omdat het bij alle objecten zo is dat je je eigen object niet kan gebruiken. Bij gevangenis kan je hem wel gebruiken omdat je anders niet in de gevangenis zou kunnen raken als je de gevangenis hebt gekocht, wat niet logisch zou zijn.
nee niet helemaal waar..je zou wel in je eigen gevang kunnen komen, maar ook moeten betalen voor vrijlaten.

Ik ben het eens met stormbreaker maar niet echt om de reden die hij geeft, niet per se voor het geld, maar wel het gevolg daarvan: iedereen zou dan in het land blijven van zijn of haar eigen objecten, en zo is de dynamiek van het spel voor een deel weg.
ook niet waar denk ik....Door missies, doelen, daily quest en andere spelers die geld hebben of die ze willen vermoorden vliegen ze echt wel.
Ik denk echt dat mijn idee...het kopen van een ziekenhuis zou bevoorderen, want nu kopen leden hem niet omdat ze er zelf geen gebruik van kunnen maken.
mvg [/quote]

GangsterRik10/Nov | 14:29 

Dikke-Bips schreef:
nee niet helemaal waar..je zou wel in je eigen gevang kunnen komen, maar ook moeten betalen voor vrijlaten.
wat is er niet helemaal waar? Voor zover ik weet heb ik niet gepraat over wat jij zegt Ik zei dat het zo is dat je alle objecten die van jou zijn niet kan gebruiken, maar gevangenis wel omdat het praktisch niet mogelijk is om je eigen gevangenis niet te kunnen gebruiken, omdat je anders nooit gepakt kan worden als de gevangenis van jou is vandaar ook dat de gevangenis standaard geen object is, dit is een update die er pas later is gekomen.

Om in te gaan op wat je zegt: daar ben ik het wel mee eens. Nu kan een gevangenisbaas zichzelf gratis vrijlaten - wat ook wel logisch is - maar dat is wel niet zo goed voor het spel. Bij de andere objecten heb je er zelf nadeel aan dat ze van jou zijn: je kan je eigen objecten niet gebruiken. Je koopt het object om geld van anderen die het gebruiken, op te strijken. Daarom vind ik het nogal vreemd dat je bij de gevangenis wél persoonlijk voordeel hebt (de inkomsten van anderen die zich uitkopen zijn al genoeg vind ik). Je zegt dat het beter zou zijn dat de gevangenisbaas wel moet betalen: dit zou nogal belachelijk zijn vermits dat geld via de gevangenis automatisch weer bij hem komt.

In mijn ogen is het misschien wel leuk dat de gevangenisbaas in zijn eigen gevangenis zijn tijd verplicht moet uitzitten, dat hij zich niet kan uitkopen (behalve uitbreekbeurten evt.). Misschien is dat een betere oplossing?

ook niet waar denk ik....Door missies, doelen, daily quest en andere spelers die geld hebben of die ze willen vermoorden vliegen ze echt wel.
Inderdaad, maar ik bedoelde: hoe meer zaken die het vliegen stimuleren, hoe beter

Ik denk echt dat mijn idee...het kopen van een ziekenhuis zou bevoorderen, want nu kopen leden hem niet omdat ze er zelf geen gebruik van kunnen maken.
mvg
[/quote]
Bij mij niet hoor... Voor zover ik weet waren alle ziekenhuizen verkocht op mijn site (nu niet meer omdat er niet meer gespeeld wordt en er een aantal objecthouders vermoord zijn geweest, maargoed )

Het zelf niet kunnen gebruiken is inderdaad vervelend, maar ik denk persoonlijk dat dat nadeel niet opweegt tegen het voordeel van de inkomsten van het object door anderen die gezondheid bijkopen. Als ik een speler was, dan was het ziekenhuis na de gevangenis een van de eerste dingen die ik zou kopen, en zo gebeurt dat ook op mijn site

PS. Misschien staat je creditprijs voor je ziekenhuis te hoog? Dat kan ook een oorzaak zijn voor het niet kopen... Ik persoonlijk zet het ziekenhuis goedkoper dan bijvoorbeeld de gevangenis, en dan verkoopt het ook wel goed hoor

Dat is mijn mening

mvg

The-Falcon10/Nov | 20:59 

Maffia4maffia.nl
9.518 leden
Bericht verwijderd door moderator

Reden: Offtopic posten