De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.277
1.130.066
81

MaMafia.fr
57.282
404.844
106
MeineMafia.de
74.231
398.793
49
MojeMafie.cz
27.531
274.408
28
MafiaCreator.ro
22.149
241.969
12
MinMaffia.se
15.026
60.519
9
MojaMafia.pl
53.551
352.292
9
MafiaCreator.com
66.554
223.924
6
MiMafia.com
12.367
33.691
2
MafyaKur.com
49.015
287.644
1
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

chat op de homepage

dam4d27/Mrt | 17:28 

eldir
43 leden
ik heb een idee! als er een uitbreiding komt dat je de chat van je site op de homepage (uitgelogd) zie! op die manier kunnen nieuwe leden alvast zien wat de ouwe leden van het spel vinden en wat er allemaal op te doen is! ik weet dat dit met eigen layout ook al kan maar die heb ik ten eerste niet, en ten tweede weet ik niet meer of dat nau met php of met phyton moest! dus een uitbreiding ervoor lijkt me handig voor iedereen die eigen layout niet heeft of geen html kan!

wat denken jullie ervan?

Aanvullend bericht:
waarom staat het er 3 keer? ik heb het maar 1 keer verstuurd? is de MM server weer aan het glitchen of doet mijn ipad weer raar?

Laatst gewijzigd door dam4d op 2015-03-27 5:31 PM.

GangsterRik28/Mrt | 20:38 

Dam4d schreef:
ik heb een idee! als er een uitbreiding komt dat je de chat van je site op de homepage (uitgelogd) zie! op die manier kunnen nieuwe leden alvast zien wat de ouwe leden van het spel vinden en wat er allemaal op te doen is!

wat denken jullie ervan?
Het is een vreemd idee, maar het heeft meer voor- dan nadelen denk ik. (ik veronderstel dat het de bedoeling is dat je als je uitgelogd bent niet kan typen ) Het kan misschien een manier zijn om nieuwe leden te overtuigen, misschien ook niet. Maar geen slecht idee denk ik

ik weet dat dit met eigen layout ook al kan maar die heb ik ten eerste niet, en ten tweede weet ik niet meer of dat nou met php of met python moest! dus een uitbreiding ervoor lijkt me handig voor iedereen die eigen layout niet heeft of geen html kan!
Of het in eigen layout kan... Heb je dat al ergens gezien?
Wel enkele opmerkingen bij wat je zegt:
1) eigen layout werkt alleen met html (php en dergelijke zijn geblokkeerd, dat kan je daarin niet gebruiken)
2) ook al kon php wél, dan nog kan je het hier niet voor gebruiken omdat jij niet aan de databases van MM kan.
3) "Iemand die geen html kan" - ikzelf bijvoorbeeld kan html, maar zeer weinig php en helemaal geen python... Eerst spreek je van php en python en dan plots van html, hou ze wat uit elkaar aub

Aanvullend bericht:
waarom staat het er 3 keer? ik heb het maar 1 keer verstuurd? is de MM server weer aan het glitchen of doet mijn ipad weer raar?
Een tip voor jou: als je dit ziet, verwijder de dubbele topics dan. Als je ze laat staan, krijg je er strafpunten voor (wat inmiddels is gebeurd zie ik). Dus verwijder ze zelf voordat een moderator van MM ze opmerkt (voor als je dat niet wist: een topic hier op MM kan je als starter verwijderen als er nog geen reacties op zijn gegeven)

Vriendelijke groeten
GangsterRik

dam4d29/Mrt | 17:06 

eldir
43 leden
GangsterRik schreef:
Een tip voor jou: als je dit ziet, verwijder de dubbele topics dan. Als je ze laat staan, krijg je er strafpunten voor (wat inmiddels is gebeurd zie ik). Dus verwijder ze zelf voordat een moderator van MM ze opmerkt (voor als je dat niet wist: een topic hier op MM kan je als starter verwijderen als er nog geen reacties op zijn gegeven)

ow.. bedankt voor de tip ik wist dat nog niet dat je die kon verwijderen!

maar het is telaat want ik heb nu de strafpunten al! dus daar komt voor MM nog een vraag bij.

lezen jullie de inhoud ook bij het geven van strafpunten? want dan konden jullie zien dat ik het niet gedubblepost heb!

(net zoals die facebook topic van 2 jaar geleden ging er ook iets mis waardoor het er 3 keer stond! maar daar is geen straf op gekomen! zijn jullie daar strenger op geworden of zijn er nieuwe moderators met nieuwe manieren van beheren?)

Laatst gewijzigd door dam4d op 2015-03-29 5:13 PM.

Eigenaar29/Mrt | 20:49 

Dam4d schreef:
lezen jullie de inhoud ook bij het geven van strafpunten?
Als dat voldoende leesbaar is, wel ja. Als jij moeite doet om duidelijk over te komen, doen wij óók moeite om jou te kunnen begrijpen
want dan konden jullie zien dat ik het niet gedubblepost heb!
Dat konden we dus wél zien(dat je schijnbaar meerdere keren het geklikt). Eén maal klikken en geduld hebben volstaat.

(net zoals die facebook topic van 2 jaar geleden ging er ook iets mis waardoor het er 3 keer stond!
Wel grappig hoe jij dat zo allemaal zegt, elke keer; loopt al jaren mee, maar maakt wel een topic aan over hoe je nu actieve leden krijgt en soortgelijke vragen. In ieder geval lijkt het helemaal niet alsof jij hier al jaren zit. Dat ter zijde, (als jij dat zegt dan geloof ik dat )
maar daar is geen straf op gekomen! zijn jullie daar strenger op geworden of zijn er nieuwe moderators met nieuwe manieren van beheren?)
Toen pas werd ik net als moderator aangesteld, maar zou niet weten welke topic dat is. Doet er ook niet echt toe.
En helemáál niet strenger, ik niet. Maar anderen ook niet per sé. We zijn niet allemaal hetzelfde. En daar mogen we toch blij om zijn.

ON TOPIC
Als ik nog wat er aan toe zou mogen voegen, dan zou ik graag ook het forum (van de ingame) in uitgelogde versie zien. Uiteraard met voldoende mogelijkheden om hier zelf wat keuzes in te kunnen maken.

Bovendien voegt dit weer meer mogelijkheden voor speleigenaren die met SEO bezig zijn. Als ik me dan niet vergis komen de meest actieve spellen zo doende ook steeds hoger in Google te staan, middels de actieviteit op het forum bijvoorbeeld

Ik moet zeggen: "vind het een gelweldig idee!"

P.S. dat wil dus niet zeggen dat het er komt. Moderators hebben ook een mening en mogen die zo nu en dan ook eens uiten. Het is aan het hoofd-bestuur van MijnMaffia.nl om hier over een oordeel te vellen. Moderators hebben omtrent dit gebeuren niets van doen

Oly29/Mrt | 21:23 

Secretcrime.nl
22.321 leden
Eigenaar schreef:
P.S. dat wil dus niet zeggen dat het er komt. Moderators hebben ook een mening en mogen die zo nu en dan ook eens uiten. Het is aan het hoofd-bestuur van MijnMaffia.nl om hier over een oordeel te vellen. Moderators hebben omtrent dit gebeuren niets van doen

En daarmee gezegd te hebben, sluit ik dit topic.