De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.279
1.130.115
148

MaMafia.fr
57.283
404.916
171
MeineMafia.de
74.232
398.801
90
MojeMafie.cz
27.531
274.403
51
MojaMafia.pl
53.551
352.328
23
MafiaCreator.ro
22.150
241.978
16
MafiaCreator.com
66.557
223.953
6
MinMaffia.se
15.026
60.520
6
MiMafia.com
12.367
33.695
6
MafyaKur.com
49.019
287.691
4
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

Daily quests

Spijker18/Jan | 19:15 

Emanya.eu
732 leden
Beste,

Ik weet dat mijn maffia niet meer door ontwikkeld wordt of dat er nieuwe updates voor ontwikkeld worden.
Toch zouden we graag zien dat de Daily quests een optie zou krijgen om aantalen in te voeren.
Ik bedoel dat de eigenaar een getal tussen 1 en 10 kan instellen qua respect punten ( voornamelijk respectpunten omdat daar een quest vaak op stuk loopt )

dit om zo de spellen met minder spelers tegemoet te komen ( de spelers dan he )

met vriendelijke groet
Spijker

GangsterRik18/Jan | 19:29 

Spijker schreef:
Beste,

Ik weet dat mijn maffia niet meer door ontwikkeld wordt of dat er nieuwe updates voor ontwikkeld worden.
Toch zouden we graag zien dat de Daily quests een optie zou krijgen om aantalen in te voeren.
Ik bedoel dat de eigenaar een getal tussen 1 en 10 kan instellen qua respect punten ( voornamelijk respectpunten omdat daar een quest vaak op stuk loopt )

met vriendelijke groet
Spijker

Heb hier een tijd geleden ook al een topic in de bugtracker over gestart dat leden onmogelijke quests krijgen (bv ook moeten aanvallen wanneer de moord-timer nog meer dan 24 uur loopt, dat kan niet). Er moet idd gesleuteld worden aan de daily quest, ook respect is één van de items waar het vaak foutgaat.

Aantallen kunnen instellen zou een oplossing kunnen zijn, maar ik denk dat MM dat bewust niet heeft gedaan omdat eigenaren het dan weer té makkelijk zouden maken waardoor het nut van de quests ook weer teniet gedaan wordt. Maar dan zou op z'n minst het systeem wel zelf wat meer rekening kunnen houden met het spel. Ik had vroeger mijn bokstimer op een kwartier staan bijvoorbeeld, en dan moest een lid plots 25 keer boksen voor de quest. Dat kost je meer dan zes uur, dat is gewoon veel te veel.

ik heb toen maar mijn timer "tijdelijk" verlaagd naar 5 minuten, ondertussen al meer dan een jaar...

Maar bij deze dus nogmaals mijn aanvullingen in de hoop dat er misschien, ooit, toch nog eens iets mee gedaan wordt.

mvg
GangsterRik

Spijker18/Jan | 19:39 

Emanya.eu
732 leden
GangsterRik schreef:
[quote=Spijker]Beste,

met vriendelijke groet
Spijker

Heb hier een tijd geleden ook al een topic in de bugtracker over gestart dat leden onmogelijke quests krijgen (bv ook moeten aanvallen wanneer de moord-timer nog meer dan 24 uur loopt, dat kan niet). Er moet idd gesleuteld worden aan de daily quest, ook respect is één van de items waar het vaak foutgaat.

Aantallen kunnen instellen zou een oplossing kunnen zijn, maar ik denk dat MM dat bewust niet heeft gedaan omdat eigenaren het dan weer té makkelijk zouden maken waardoor het nut van de quests ook weer teniet gedaan wordt. Maar dan zou op z'n minst het systeem wel zelf wat meer rekening kunnen houden met het spel. Ik had vroeger mijn bokstimer op een kwartier staan bijvoorbeeld, en dan moest een lid plots 25 keer boksen voor de quest. Dat kost je meer dan zes uur, dat is gewoon veel te veel.

ik heb toen maar mijn timer "tijdelijk" verlaagd naar 5 minuten, ondertussen al meer dan een jaar...

Maar bij deze dus nogmaals mijn aanvullingen in de hoop dat er misschien, ooit, toch nog eens iets mee gedaan wordt.

mvg
GangsterRik

Klopt GangsterRik!
Ik snap het wel van Mijn Maffia, zo werd ook een limiet gesteld aan het doneren, wat je nu echter ziet op 99% van de spellen dat men gewoon de speler bewerkt met tig miljoenen en zelfs miljarden, dus wat betreft het makkelijk maken voor de speler.....

Ik zou het echt prettig vinden als mijn maffia toch eventjes een aanpassing zou doen zodat we dit idd zelf kunnen instellen!
Het lijkt mij echt maar een kleine aanpassing

mvg
Spijker

Laatst gewijzigd door Spijker op 2016-01-18 7:39 PM.

GangsterRik18/Jan | 20:17 

Spijker schreef:
Klopt GangsterRik!
Ik snap het wel van Mijn Maffia, zo werd ook een limiet gesteld aan het doneren, wat je nu echter ziet op 99% van de spellen dat men gewoon de speler bewerkt met tig miljoenen en zelfs miljarden, dus wat betreft het makkelijk maken voor de speler.....

Ik zou het echt prettig vinden als mijn maffia toch eventjes een aanpassing zou doen zodat we dit idd zelf kunnen instellen!
Het lijkt mij echt maar een kleine aanpassing

mvg
Spijker

Dat is het volgens mij ook. Of gewoon ervoor zorgen dat onmogelijke doelen niet meer voorkomen in het systeem (van die aanvallen die ik hierboven beschreef) en ervoor zorgen dat wij bijvoorbeeld respect kunnen uitvinken als mogelijk onderdeel van een quest of zo...

En de hoeveelheden omgekeerd evenredig maken met de wachttijden zou ook al iets zijn

Maar dus, volgens mij is het inderdaad ook maar een kleine update in vergelijking met wat ze allemaal al hebben gedaan, maar ook kleine updates moeten gemaakt worden, en gamovation heeft beslist hier geen tijd meer in te steken... Maar ik vind wel dat ze dit soort dingen toch nog zouden mogen doen, dat ze geen nieuwe opties meer doen begrijp ik zeer goed, maar dit...

mvg