De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.277
1.130.068
132

MaMafia.fr
57.282
404.875
134
MeineMafia.de
74.231
398.794
59
MojeMafie.cz
27.531
274.409
29
MojaMafia.pl
53.551
352.299
23
MafiaCreator.com
66.554
223.930
8
MafiaCreator.ro
22.150
241.971
8
MinMaffia.se
15.026
60.520
6
MafyaKur.com
49.015
287.648
5
MiMafia.com
12.367
33.691
5
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

3 updates die volgens jou ECHT moeten komen

24se7en25/Nov | 06:00 

mm-7sins
648 leden
1 Ronde Timer
Een timer wat je v.t.v. kan instellen op ieder gewenst tijdstip, om de ronde te resetten.
De duur moet dan zichtbaar zijn voor de spelers op de Homepage,deze telt dan automatisch af naar 0.

2 ex-spelersnamen
Als eigenaar zou het makkelijk zijn om te kunnen zien welke namen de spelers v.t.v. hebben gehad.

3

Laatst gewijzigd door 24se7en op 2012-03-20 8:46 PM.

SkyBandit26/Nov | 15:40 

TraviasCity
182 leden
Goedemiddag mijnmaffia,

Ik ga hier mijn ideeën posten die ik hoop dat doorgevoerd worden. Hopelijk vinden jullie ze goed, anderzijds hoop ik dat van onze ideeën top updates zullen volgen!

Update 1

Ledenlijst met extra statistieken
Ik heb hier al een voorbeeld van Mafia4live.nl gelezen. Ik vind zo'n idee natuurlijk top. Maar daarnaast wil ik deze kleine wijziging er ook wel bij toevoegen. Ik zou dus graag als update zien dat wij op onze ledenlijst meer opties krijgen om de leden te sorteren. Sorteren volgens geld, respect, moorden, ... . Ik denk dat dit een meerwaarde kan geven en dat dit het ook veel leuker maakt. Bij sorteren op geld en respect bedoel ik dan dat we de leden (naam) te zien krijgen met hun rang en de daarbij horende respectpunten of totaal geld op dat ogenblik.

Update 2

Extra auto of item bij aankoop van belcredits bij een speciale periode
De titel van de update zegt al genoeg denk ik. Bij een aankoop door leden gedaan tijdens bv. Kerstmis, krijgt men een speciale auto van de kerstman (voorbeeld) en wat extra geld of kogels eventueel er ook nog bij. Dit zet leden aan om credits te kopen omdat we dit als éénmalige actie houden en die auto's, items niet meer terug zullen komen. We vervangen ze telkens door een ander na elke gelegenheid waarop we dit kunnen toepassen.Besluit: Wij als eigenaren krijgen meer inkomsten door deze update. Jullie krijgen inkomsten door leden die bellen en deze update kopen. Iedereen dus content .

Update 3

Items weergeven op het profiel
Mijn bovenstaande idee over items gaf met het idee om misschien de items die je hebt gekocht in de winkel of via vorige update verkregen op het profiel kunt laten zien en in de winkel ook je items kunnen zien dat al is aangekocht. Ik denk dat dit ook een meerwaarde is want zo kan iedereen zien wat hij allemaal gekocht heeft en hoe hij aan power is gekomen (bokspower en sporthal niet meegerekend). Hij kan er dan eventueel ook voor kiezen om dit op het profiel weer te geven aan iedereen of alleen individueel te kunnen bekijken.

Dit waren mijn 3 updates. Hopelijk vonden jullie ze goed en vooral ook goed uitgelegd.

Met vriendelijke groeten,

Gonzales

Laatst gewijzigd door SkyBandit op 2011-11-26 3:42 PM.

killergirl26/Nov | 18:33 

Real4Criminals
253 leden
Idee 1
Beste mede MM'ers
Forum doorzocht en niets gelijkaardig gevonden.

Mijn idee

Wachttijden voor VIP's verkorten, wat houdt dit in?

Misdaden kan je bij mij om de 2 minuten doen,
Auto's stelen om de 3 minuten,

Maar als VIP:
Zou ik het graag zo doen,
1 minuut 30 voor misdaad. (30 Seconden eraf omdat je VIP bent)
2 minuten 15 voor auto's stelen. (45 seconden eraf omdat je VIP bent)

En zo ook voor andere: Boksschool, sportschool, etc,...

Deze optie kan bij VIP beheer of Wachttijdenbeheer gezet worden,

In principe hebben VIP's niet zo zeer veel "extra" opties en deze zou het VIP worden toch iets aantrekkelijker maken,

Idee 2
Met deze uitbreiding krijg je meerdere opties om je eigen profiel op te leuken!

Zoals:
• Lettertypes
• Letter grotes
• keus uit alle kleuren letters
• Nou leek het mij leuk om ook alle stats weer te geven op de volgende manier op je profiel...
• ect.

En een Eigen Fotoalbum
Zodat je als speler eigen fotos kan uploaden op je profiel.
en dat andere spelers die fotos Respect punten kunnen geven net zoals op bijv. Hyves of Facebook.

Ik heb hieronder ff snel een klein voorbeeldje gemaakt
(als je op de foto 1, 2, 3 of 4 klikt vergroot hij hem met bijv. een fancybox)
en als je op de driehoekjes klikt (met witte achtergrond) dan krijg je de volgende reeks fotos te zien.
En misschien is het handig zoals je in het voorbeeld kunt zien een bewerk knop te maken op de profielen. veel (nieuwe) spelers weten namelijk niet hoe of waar je je profiel kan aanpassen of veranderen.

Idee 3
• Poker toernooien
• Spelen vanaf 2 spelers
• bij elke hand ( Pot ) een kleine ''Rake'' in rekening te brengen.

Beveiliging
Spelers die op het zelfde ip adres (en op overeenkomende en eerder gebruikte ip adressen) staan. Niet toelaten aan de zelfde tafel.
Hiermee voorkom je dat dubbel accounts bc doorsluizen!

Spelers op Poker tafel toelaten vanaf Rang ''Handlanger''
En Hiermee voorkom je dat ze zomaar nieuwe account aanmaken...

• En een 3e optie Poker Logs erbij. Als dubbel controle. met deze optie kun je het helemaal goed controleren. Met deze logs krijg je te zien welke (2) spelers tegen mekaar hebben gespeeld en wie er uit eindelijk winst heeft gemaakt en wie verlies bij het verlaten van de tafel. (dus je krijgt niet alle potjes te zien maar een (totaal) eind stand te zien.

Dit waren mijn suggesties

One For Two

Laatst gewijzigd door killergirl op 2011-11-26 6:39 PM.

yoshi28/Nov | 14:53 

De eerste uitbreiding die ik graag zou zien op MM is het idee van Mafia4Live:

Zoals:
• Lettertypes
• Letter grotes
• Nou leek het mij leuk om ook alle stats weer te geven op de volgende manier op je profiel...
• ect.

En een Eigen Fotoalbum
en dat andere spelers die fotos Respect punten kunnen geven net zoals op bijv. Hyves of Facebook.

en als je op de driehoekjes klikt (met witte achtergrond) dan krijg je de volgende reeks fotos te zien.
En misschien is het handig zoals je in het voorbeeld kunt zien een bewerk knop te maken op de profielen. veel (nieuwe) spelers weten namelijk niet hoe of waar je je profiel kan aanpassen of veranderen.

Mijn Tweede idee is als volgt:

Dat je voortaan bij je eigen event en happy hour ook een voorwerp of uitbreekbeurten, credits, bokspower ect. weg kan geven. En misschien is het een leuk extraatje dat je ook kan bepalen dat elke vinder (eigen event)/ koper (happy hour) of de zoveelste vinder/koper een extra krijgt.

Het derde idee komt nog.

Laatst gewijzigd door yoshi op 2011-11-28 2:54 PM.

darkness28/Nov | 18:22 

maxgaming
138 leden
deze 3 ideeen speken mij wel aan

1.
Xantos schreef:
dag alle eigenaren. zoals jullie weten kunnen leden zich aanmelden met activatie of zonder activatie...

maar als een lid nou bijvoorbeeld een spellingsfout heeft gemaakt in zijn email adres..?? zou het dan niet makkelijker zijn als er een activatie link word verstuurt en het email adres is niet geldig of bestaat niet of heeft een spellingsfout dat er dan ook bij komt te staan van....

er werd zojuist een activatie link gestuurd naar je inbox. is dit niet u echte email adres..?? veranderd hem dan hieronder en druk op verzend om de activatie naar uw inbox te sturen.

2. [quote=Mafia4Live]
Op de screenshot hier onder heb ik tot in detail uitgewerkt hoe het er zou kunnen uitzien.

Nieuwe opties:
Zoeken op ip-adres! Helemaal bovenaan krijg je de mogelijkheid om op ip-adressen te zoeken.
(met de optie om alleen op huidig ip te zoeken of ook in de eerder gebruikte ip's)

Daaronder krijg je 3 tabellen.
• Tabel 1. Accounts die momenteel op het zelfde ip zitten ( met toestemming ) ''je kan de vakjes aanvinken en zo spelers Goed keuren voor een dubbel account of afkeuren. (standaard komen ze in de tabel ''Af gekeurd'' te staan

• in de 2e tabel staan alle accounts die (nog) GEEN toestemming hebben. (als je een vakje aanvinkt en dan op ''Goed keuren' klikt. komen ze in tabel 1 terecht met een voor hun namen.

• in tabel 3 komen alle accounts terecht die momenteel niet op het zelfde ip staan maar dat wel ooit hebben gestaan.
(Eerder gebruikte en overeenkomende Ip-adressen)

Als je ze goed keurd komt er een groen vinkje voor te staan. (en blijven ze in de 3e tabel)

en als laaste nummer 3

Zoals:
• Lettertypes
• Letter grotes
• ect.

En een Eigen Fotoalbum

Kazzoe28/Nov | 22:14 

ChannelMaffia
57 leden
Er zijn al hele leuke update's tussen zoals ik kan zien. Maar ik kan wel een hele waslijst posten met update's alleen ik zou eigenlijk een update graag willen zien.

Game Alert
Een alert die een eigenaar/admin/moderator kan versturen door de hele game.
Je kunt zelf instellen via het 'beheer' paneel wie het mag/kan versturen.

User Alert
Precies het zelfde, alleen deze is naar 1 gebruiker gericht in plaats van het hele spel.

Azazel28/Nov | 22:17 

TimetoGodfather
931 leden
Bericht verwijderd door moderator

Reden: Offtopic posten

darkness29/Nov | 19:57 

maxgaming
138 leden

Reden: Offtopic posten

qintinator30/Nov | 14:47 

gangtopia
37 leden

Reden: Posten in verkeerd forum

Heisenberg30/Nov | 16:41 

MafiaTroubles
155 leden
Mijn ideeën :
1 :
Collecters items. Een losse shop maken met collectable items. In deze shop kunnen gangsters voor credits/ geld items kopen die maar tijdelijk verkrijgbaar zijn. Deze objecten leveren extra kracht, bescherming en dergelijke zolang ze in bezit zijn. Na een tijd kunnen ze meer waard zijn geworden en kunnen worden verkocht via de collactable veiling. Dit brengt spanning in het spel en is zoals simit aangaf wat hij wou een hele update.
2 :
De social media word steeds groter en helpt het spel met opbouwen. Mijn idee is om een optie maken die je kunt kopen met deze optie kun je de social media buttons op je topmenu zetten en laten linken naar het profiel van jou spel.
3 :
Had wat in gedachten maar ben het vergeten ik kom er later op terug.