De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.278
1.130.092
181

MaMafia.fr
57.283
404.888
184
MeineMafia.de
74.232
398.797
93
MojeMafie.cz
27.531
274.412
53
MojaMafia.pl
53.551
352.311
28
MafiaCreator.ro
22.150
241.975
18
MafiaCreator.com
66.556
223.939
11
MinMaffia.se
15.026
60.520
8
MafyaKur.com
49.016
287.664
4
MiMafia.com
12.367
33.692
4
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

Familie Vergaderzaal meelezen

Oly5/Apr | 23:28 

Secretcrime.nl
22.321 leden
Hallo mede game eigenaren

ik merk op mijn spel dat er geregeld in de ''normale'' chat
word geroepen, kom allemaal naar de vergaderzaal!

nou zou dit meestal familie overleg wezen,

maar in sommige gevallen, is het een eigenaar die reclame maakt voor zijn eigen spel.

dit doen ze omdat ze weten dat we dit niet kunnen nakijken.

ik heb even iets gemaakt, ter voorbeeld.

dit is wat wij dan als admins zouden kunnen zien, indien ze natuurlijk familie bewerken optie hebben.

Ik wil geen meningen, maar verbeteringen ect.

Bedankt voor u tijd,

Met vriendelijke groet,

Oly

Laatst gewijzigd door Oly op 2013-04-05 11:34 PM.

Jazzy6/Apr | 01:36 

Micatoso.nl
1.075 leden
ik zou de mogelijkheid willen hebben om net zoals de minichatcontrole een vergaderzaalcontrole te raadplegen.

Grumpy11/Apr | 23:34 

FinalMobster
354 leden
heel goed idee!
en dan dat we bv tot 7 dagen terug kunnen terug lezen ?

padrinho14/Apr | 12:54 

YouMobster
20 leden
Ik zou dit een erg leuke toepassing vinden want wij kunnen als crew zijnde daar geen toezicht ophouden en dat vind ik erg jammer want stel je voor dat daar word gescholden of reclame word gemaakt en kunnen wij niet ingrijpen indien er natuurlijk door de spelers word aangetoont via een screenshot maar anders niet dus zou het een erg leuke en zinsvol toepassing vinden!

Top idee!

WOLVIN18/Apr | 20:25 

WOLVENNEST
729 leden
top idee

ik vind het ook jmmr dat je niet kunt meelezen
zou heel fijn deze update

Rebel18/Apr | 20:30 

Maffiazi-crime
512 leden
Ik vind dit net zoals Padrinho ook meld vind het erg belangrijk om fraude tegen te kunnen gaan!

Top idee dus!

Spijker13/Mrt | 09:03 

Emanya.eu
732 leden
hebben jullie het nu echt over fraude of wil je meelezen wie ze gaan aanvallen zodat je dat even aan die familie kan melden ?
sorry hoor , als ze reclame willen maken doen ze dat in pm en chat , en daar zijn wij dan om dat af te handelen !
gun ze de privacy om in overleg iets te kunnen regelen wat betreft familieaanvallen of kils zonder dat er iemand daar kan meelezen

Johan13/Mrt | 17:25 

Justforfun schreef:
hebben jullie het nu echt over fraude of wil je meelezen wie ze gaan aanvallen zodat je dat even aan die familie kan melden ?
sorry hoor , als ze reclame willen maken doen ze dat in pm en chat , en daar zijn wij dan om dat af te handelen !
gun ze de privacy om in overleg iets te kunnen regelen wat betreft familieaanvallen of kils zonder dat er iemand daar kan meelezen

Ben ik het totaal niet met je eens, komt neer op een beschuldiging richting de eigenaars!!
Als je even héél slim nadenkt dan is het logisch dat vooral eigenaren die al lange tijd op mijnmaffia zitten en een eigen site hebben reclame willen maken voor hun site via vergaderzaal.
Met dat over kan melden aan familie's die ze gaan aanvallen vindt ik een beschuldiging naar andere spel eigenaren. De meeste mensen spelen voor de fun!

Er moet juist familievergaderzaal controle zijn. Zo kan niemand je leden jatten

Oly13/Mrt | 17:29 

Secretcrime.nl
22.321 leden
Justforfun schreef:

ik neem aan dat de crew neutraal is

en reclame via de familie chat gebeurt vaak zat, of er worden skype adressen/telefoon nummers doorgegeven.

dit zijn allemaal dingen die de meeste eigenaren verbieden.

hoe kan je effectief controleren, als je 1 factor niet kan controleren?

en geloof me de leden weten dat wij dit niet kunnen lezen

Spijker13/Mrt | 19:51 

Emanya.eu
732 leden
ik beschuldig niemand maar ik weet uit ervaring dat sommige(en ik zeg niet dat jullie dat doen!)eigenaren info doorgeven van pm's van spelers .
en dat gebeurd dan natuurlijk ook met wat in de vergaderzaal verteld of geregeld word!
en nogmaals , ik zeg niet dat jullie dit doen(en ikzelf ook niet) maar geloof me , het gebeurd.....
spelers hebben het recht om een kill of aanval op een familie in de vergaderzaal te regelen zonder dat iemand daar mee kan lezen waar heb je dat ding anders voor?
dat is mijn mening