De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.279
1.130.118
55

MaMafia.fr
57.285
404.918
53
MeineMafia.de
74.232
398.802
14
MojeMafie.cz
27.531
274.404
13
MojaMafia.pl
53.551
352.345
5
MafiaCreator.ro
22.150
241.981
4
MafiaCreator.com
66.557
223.961
3
MiMafia.com
12.367
33.697
2
MafyaKur.com
49.020
287.701
1
MinMaffia.se
15.026
60.520
0
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

Familie Vergaderzaal meelezen

GangsterRik13/Mrt | 20:10 

Justforfun schreef:
spelers hebben het recht om een kill of aanval op een familie in de vergaderzaal te regelen zonder dat iemand daar mee kan lezen waar heb je dat ding anders voor?
dat is mijn mening

En waarschijnlijk is dat ook de reden waarom je tot nu toe nog steeds de vergaderzaal niet kan meelezen.

Wat wel goed is uiteraard, maar als er reclame wordt gemaakt kan je het natuurlijk niet zien... En maak je het zichtbaar voor de eigenaar, dan hebben ze geen enkele plek meer waar ze privé kunnen onderhandelen.

Dus, wel een goed idee, maar langs de andere kant is er ook wel een goede reden om het niet te doen...

MVG

Oly13/Mrt | 21:55 

Secretcrime.nl
22.321 leden
Ik ben van mening dat een crewlid is toch neutraal?

GangsterRik13/Mrt | 23:12 

Oly schreef:
Ik ben van mening dat een crewlid is toch neutraal?

Inderdaad, ik ook. Maar het gaat om het principe dat ze kunnen overleggen zonder dat iemand meeleest, of die nu kwade bedoelingen heeft of niet, gewoon het feit dat niemand meeleest... De vergaderzaal is privé...

Niettegenstaande ik voor dit idee ben is dat dan toch wel een aspect dat verloren gaat...

MVG

Oly13/Mrt | 23:27 

Secretcrime.nl
22.321 leden
GangsterRik schreef:
Inderdaad, ik ook. Maar het gaat om het principe dat ze kunnen overleggen zonder dat iemand meeleest, of die nu kwade bedoelingen heeft of niet, gewoon het feit dat niemand meeleest... De vergaderzaal is privé...

Niettegenstaande ik voor dit idee ben is dat dan toch wel een aspect dat verloren gaat...

MVG

het feit dat het idee is gekomen dat je MOET controleren, zegt ook iets he

GangsterRik14/Mrt | 00:00 

Oly schreef:
het feit dat het idee is gekomen dat je MOET controleren, zegt ook iets he

Das ook weer waar...

Daarom dat ik het al bij al toch zou uitvoeren. Tis jammer, maar het is nodig tegenwoordig...

MVG

Owner14/Mrt | 15:04 

Maffia-Book
70 leden
Dan kan je toch ook instellen wie de vergaderzaal kan lezen?
Zodat je zeker weet wie vertrouwbaar is die het kan lezen van crew

Azazel15/Mrt | 00:09 

TimetoGodfather
931 leden
Owner schreef:

Heb jij Crewleden die je niet vertrouwt dan???

In principe zou het niet uit moeten maken welk crewlid het leest.
Wat Owner schreef is echter wel een nuttige toevoeging, aangezien er ook moderators zijn die het spel mee spelen. Daarom zou het handig zijn om aan te vinken wie wel en wie niet.

Oly15/Mrt | 00:11 

Secretcrime.nl
22.321 leden
Azazel schreef:
[quote=Owner]

Heb jij Crewleden die je niet vertrouwt dan???

In principe zou het niet uit moeten maken welk crewlid het leest.
Wat Owner schreef is echter wel een nuttige toevoeging, aangezien er ook moderators zijn die het spel mee spelen. Daarom zou het handig zijn om aan te vinken wie wel en wie niet.[/quote]

kun je dan samen laten vallen met familie bewerken

Spijker19/Mrt | 11:46 

Emanya.eu
732 leden
eerlijk gezegd vraag ik me echt af of dit gevraagd word om linkplaatsertjes (reclamemakers)te kunnen pakken ?
die melden zich wel in de chat als ze reclame willen maken .
en er is altijd een don van de familie die het ons met screen kan melden moest dit zich voordoen!
ik blijf van mening dat de spelers dat beetje recht op privacy moeten houden, om zaakjes zoals aanvallen van families of spelers killen te kunnen regelen ,wat ze gaan doneren en wie gaat poweren enz.....
hoeveel zitten er nou in een familie? 3 of 5?
laat die rustig hun zaakjes regelen zonder dat wij daar onze neuzen in gaan steken

Oly19/Mrt | 17:23 

Secretcrime.nl
22.321 leden
Justforfun schreef:
eerlijk gezegd vraag ik me echt af of dit gevraagd word om linkplaatsertjes (reclamemakers)te kunnen pakken ?
die melden zich wel in de chat als ze reclame willen maken .
en er is altijd een don van de familie die het ons met screen kan melden moest dit zich voordoen!
ik blijf van mening dat de spelers dat beetje recht op privacy moeten houden, om zaakjes zoals aanvallen van families of spelers killen te kunnen regelen ,wat ze gaan doneren en wie gaat poweren enz.....
hoeveel zitten er nou in een familie? 3 of 5?
laat die rustig hun zaakjes regelen zonder dat wij daar onze neuzen in gaan steken

dus in jou redenatie, hoeven wij de mini chat ook niet mee te lezen...

het is controle, en hoe jij ermee omgaat, en wie jij de rechten ervoor geeft...

en ik neem aan dat men wel betrouwbare crew heeft.