De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.279
1.130.111
134

MaMafia.fr
57.283
404.912
118
MeineMafia.de
74.232
398.800
46
MojeMafie.cz
27.531
274.402
26
MafiaCreator.ro
22.150
241.976
12
MojaMafia.pl
53.551
352.323
11
MafiaCreator.com
66.557
223.951
9
MafyaKur.com
49.019
287.686
6
MinMaffia.se
15.026
60.520
3
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0
MiMafia.com
12.367
33.695
0

Familie Vergaderzaal meelezen

culmo23/Mrt | 17:21 

tgcriminals
29 leden
Oly schreef:
dus in jou redenatie, hoeven wij de mini chat ook niet mee te lezen...
het is controle, en hoe jij ermee omgaat, en wie jij de rechten ervoor geeft...
en ik neem aan dat men wel betrouwbare crew heeft.
Misschien handig als we een aparte SPAM-filter voor de familie vergaderzaal maken. Een eigenaar kan dan zelf kiezen wat er wel en niet in de vergaderzaal kan worden gezegd.

Feit is dat eigenaren vaak alle controle willen hebben op hun spel. De grote vraag is echter of dat niet te ver gaat.

Johan23/Mrt | 17:48 

nee geen goed idee, dan kunnen ze als nog fb doorgeven en reclame maken maar dan met

i k m a a k r e c l a m e

heel veel spaties

GangsterRik23/Mrt | 18:40 

Culmo schreef:
Misschien handig als we een aparte SPAM-filter voor de familie vergaderzaal maken. Een eigenaar kan dan zelf kiezen wat er wel en niet in de vergaderzaal kan worden gezegd.

Feit is dat eigenaren vaak alle controle willen hebben op hun spel. De grote vraag is echter of dat niet te ver gaat.

Je zou kunnen iets maken met een woorden en wanneer iets in sterretjes verandert dat de eigenaar dan dat bericht kan lezen (en wat er dan oorspronkelijk stond, vóór de sterretjes), en andere berichten niet (of misschien telkens de vijf berichten ervoor of erna ofzo - kwestie dat je een eventuele volgende poging waarbij het lukt zonder sterretjes iets te sturen toch nog zou zien). Zo blijft het toch nog behoorlijk privé en kan je toch ingrijpen... als je je woordenfilter goed gebruikt

Aanvullend bericht:
Stormbreaker schreef:
nee geen goed idee, dan kunnen ze als nog fb doorgeven en reclame maken maar dan met

i k m a a k r e c l a m e

heel veel spaties

Daarom dat het een aparte spamfilter moet zijn... Dan moet je daar maar veel dingen inzetten , bijvoorbeeld niet alleen 'www' maar ook 'ww w' en 'w ww' ... en dit voor alles wat met links te maken heeft...

Over aparte filters gesproken, het zou handig zijn als je een aparte filter had voor minichat <-> berichten / forum. Als ik bijvoorbeeld www erin zet is dat zeer handig om reclame tegen te gaan in de chat, maar geen enkele afbeelding werkt dan nog op het forum...

Of nog een handige functie: niet alleen het woord door sterretjes vervangen, maar de hele zin (dat zou ik dan bijvoorbeeld gebruiken bij vergaderzaal, maar niet in de chat of elders).

Zo kun je de vergaderzaal beter beveiligen dan de rest van je site, en hoef je hem dan misschien gewoon niet meer te kunnen zien...

Iedereen mee met wat ik bedoel?

MVG

Laatst gewijzigd door GangsterRik op 2014-03-23 6:45 PM.

Spijker23/Mrt | 18:49 

Emanya.eu
732 leden
of....je veranderd je rank waarmee spelers een familie kunnen maken ?
spelers die een bepaalde rank moeten halen om een familie te starten zijn meestal actieve spelers gun ze dat beetje privacy dan
k zie eigelijk nooit dat actieve spelers ineens verdwijnen omdat er reclame zou zijn gemaakt in hun vergaderzaal...
als ze eenmaal een familie hebben gaan ze er wel voor ...toch ?
het zijn de nieuwelingen die meestal met reclame rondstrooien

GangsterRik23/Mrt | 20:42 

Justforfun schreef:
of....je veranderd je rank waarmee spelers een familie kunnen maken ?
spelers die een bepaalde rank moeten halen om een familie te starten zijn meestal actieve spelers gun ze dat beetje privacy dan
De rang om een familie mee te mogen maken is niet hetzelfde als de rang om in een familie te mogen... naar mijn weten mogen groentjes zich nog altijd bij een familie aanmelden

k zie eigelijk nooit dat actieve spelers ineens verdwijnen omdat er reclame zou zijn gemaakt in hun vergaderzaal...
als ze eenmaal een familie hebben gaan ze er wel voor ...toch ?
het zijn de nieuwelingen die meestal met reclame rondstrooien
Je hebt twee soorten. Je hebt de spammers die zich gewoon aanmelden om reclame te maken - hetgeen wat het grootste probleem is hier. Maar dit idee gaat over een ander soort reclamemakers: de actieve leden die willen dat je ook op een ander spel komt spelen - niet noodzakelijk dat van hen. Dus dan kunnen ze daar reclame voor maken (maar blijven ze wel nog op jouw site spelen, anders zouden ze geen moeite doen dat je het niet kan zien, ze willen namelijk absoluut niet geband worden).

Je actieve leden gaan dus niet verdwijnen, ze spelen dan gewoon meerdere spellen tegelijk

Dexvi29/Jun | 08:28 

volution
95 leden
Justforfun schreef:
hebben jullie het nu echt over fraude of wil je meelezen wie ze gaan aanvallen zodat je dat even aan die familie kan melden ?
sorry hoor , als ze reclame willen maken doen ze dat in pm en chat , en daar zijn wij dan om dat af te handelen !
gun ze de privacy om in overleg iets te kunnen regelen wat betreft familieaanvallen of kils zonder dat er iemand daar kan meelezen

Niemand verplicht het je om het te gebruiken?

culmo30/Jun | 08:29 

tgcriminals
29 leden
Dexvi schreef:
Niemand verplicht het je om het te gebruiken?
Het laatste bericht is van drie maanden geleden... Moet je hier dan echt per sé op reageren? Of is dit alleen om het topic omhoog te halen?

GangsterRik30/Jun | 19:00 

Culmo schreef:
Het laatste bericht is van drie maanden geleden... Moet je hier dan echt per sé op reageren? Of is dit alleen om het topic omhoog te halen?

Zolang een topic open is en niet verplaatst is naar in behandeling, mag erop gereageerd worden. Jouw reactie lijkt me nogal ongepast.

Om te reageren op dexvi, in zekere zin heb je gelijk: de eigenaar kan ervoor kiezen dat recht niet te geven aan zijn crew.

Anderzijds zijn de tegenargumenten hier vooral gebaseerd op het feit dat je geen garantie hebt dat je berichten privé zijn... Je weet nooit 100% zeker dat er niet mee wordt gelezen. De eigenaar zal het al dan niet gebruiken, maar zal het sowieso wel kunnen zien.

Echter vind ik dit dan wel weer positief: alleen al als de leden weten dat het mogelijk is dat er meegelezen wordt, zal er zeker geen reclame gemaakt worden, kwestie van geen risico te nemen.

Anderzijds, nogmaals, het risico dat je besprekingen voor een eventuele familieaanval bij de andere familie terechtkomen via een stout crewlid is reëel. Deze twee moeten tegen elkaar worden afgewogen.

MVG

culmo1/Jul | 02:33 

tgcriminals
29 leden
GangsterRik schreef:
Zolang een topic open is en niet verplaatst is naar in behandeling, mag erop gereageerd worden. Jouw reactie lijkt me nogal ongepast.
Excuses in dat geval.

GangsterRik schreef:
Echter vind ik dit dan wel weer positief: alleen al als de leden weten dat het mogelijk is dat er meegelezen wordt, zal er zeker geen reclame gemaakt worden, kwestie van geen risico te nemen.
Je kunt de leden ook zeggen dat je het mee kunt lezen terwijl dat niet zo is. Ook in dat geval zullen ze het risico niet nemen, en dan is een eventuele uitbreiding niet nodig.

Laatst gewijzigd door culmo op 2014-07-01 2:34 AM.

Oly1/Jul | 13:18 

Secretcrime.nl
22.321 leden
Er zijn ook leden onder ons, die wel weten hoe het zaakje in elkaar steekt.

en gaan dan proberen ect.