De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.273
1.130.041
129

MaMafia.fr
57.281
404.809
132
MeineMafia.de
74.230
398.779
54
MojeMafie.cz
27.531
274.399
46
MojaMafia.pl
53.549
352.242
30
MafiaCreator.ro
22.149
241.962
14
MafiaCreator.com
66.552
223.894
9
MafyaKur.com
49.013
287.608
5
MinMaffia.se
15.025
60.512
2
MiMafia.com
12.367
33.686
2
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

-----Mafia Design Shop -----

Oly1/Feb | 01:54 

Straatgangsters.nl
10.666 leden
Beste,

Zojuist heeft Radio20for7 aan mijn lay-out gewerkt.

Hij heeft hem precies gemaakt zoals ik hem wou hebben,
Zowel de header als de achtergrond van de schiet ervaring is aangepast.

Mog je een lay-out willen ? Dan moet je bij Radio20for7 zijn.

Hij verricht goeie werk.

Hier een voorbeeldje van mijn Lay-out.

Ingelogd:

Uitgelogd:

Mvg,
Rebel.

Landviz1/Feb | 09:43 

MafiozoCrimez
109 leden
Nice die outgame in je voorbeelden! Je hebt tot vanavond 18:00 om het uit je voorbeelden weg te halen, is door mij gemaakt. Het enige wat jij hebt gedaan is {menu_members} verplaatst.

Gezien je me compleet negeerd op ieder platform waar ik je probeer te contacteren ga ik maar gelijk naar een mod

Ook leuk dat je die schietervaring hebt gemaakt, letterlijk de login.png uitvergroot en er een plaatje van google op gezet. Heb je veel tijd in gestoken, zeker te zien.

Die header is ook mooi uitvergroot van iets anders wat wederom IK heb gemaakt + een plaatje van google.

Ook leuk dat je de ingame tussen je voorbeelden hebt gezet, dit is net als een verslag inleveren met 98% plagiaatscore.

Rebel schreef:
Beste,
Aub OF de screenshots van de layout weghalen uit de post OF de zin aanpassen naar "Mocht je een layout willen? Dan moet je bij Landviz zijn, als je vervolgens uitvergrootte afbeeldingen wil moet je hier zijn"

Haal ook de layout van je game offline

Ik heb een geweldige tip voor je, verander de naam van je topic naar "Copy & paste shop!". Dan klopt de titel namelijk.

Aanvullend bericht:
Je hebt een goed gevoel voor humor:

Laatst gewijzigd door Landviz op 2017-02-01 11:54 AM.

Radio20for71/Feb | 12:26 

Crime-Design
71 leden
Nice die outgame in je voorbeelden! Je hebt tot vanavond 18:00 om het uit je voorbeelden weg te halen .

Beste je comentaar is mooi maar lig ik niet van wakker ten eerste ben je niet bevooegd om hier opdrachten te geven aan spelers en al zeken niet om te dreigen Verder staat er duidelijk dat ik enkel wat aanpaste zo als hij het vroeg !
Dus doe ik niets verkeerd enkel iemand helpen op zijn wensen
er staat nergens dat ik deze layout maakte!
Verder wens ik u veel plezier

PS: de screen van je aanvullend bericht is nergens zichtbaar komt van de test site aangezien ik eerst moest kijken hoe je script in mekaar zat om al de wensen van de eigenaar te kunnen vervullen

Gezien je me compleet negeerd op ieder platform waar ik je probeer te contacteren ga ik maar gelijk naar een mod

Daar wens ik u veel succes mee aangezien u op geen enkele manier contact met me zocht !

En dan nogmaals hier even voor alle duidelijkheid aan de mensen die denken dat je van google niets mag gebruiken!

Je mag heeeeel veeel van google gebruiken (zo als je ketitngen en je icoons bv ) niet alles maar wel veel ! en dan nog wat vanaf het moment dat je iets van google haalt en het gaat bewerken is het niet meer de orginele afb met rechten maar is het je eigen afb aangezien je er dingen aan hebt veranderd (aangepast)

Geen wonder dat deze site dood gaat met mensen die enkel de boel afbreken!
Met vriendelijke groeten Webfreelancer.be

Laatst gewijzigd door Radio20for7 op 2017-02-01 1:54 PM.

Oly1/Feb | 16:16 

Straatgangsters.nl
10.666 leden
Gangster schreef:
Nice die outgame in je voorbeelden! Je hebt tot vanavond 18:00 om het uit je voorbeelden weg te halen, is door mij gemaakt. Het enige wat jij hebt gedaan is {menu_members} verplaatst.

Ook leuk dat je die schietervaring hebt gemaakt, letterlijk de login.png uitvergroot en er een plaatje van google op gezet. Heb je veel tijd in gestoken, zeker te zien.

Die header is ook mooi uitvergroot van iets anders wat wederom IK heb gemaakt + een plaatje van google.

Ook leuk dat je de ingame tussen je voorbeelden hebt gezet, dit is net als een verslag inleveren met 98% plagiaatscore.

[quote=Rebel]Beste,
Aub OF de screenshots van de layout weghalen uit de post OF de zin aanpassen naar "Mocht je een layout willen? Dan moet je bij Landviz zijn, als je vervolgens uitvergrootte afbeeldingen wil moet je hier zijn"

Haal ook de layout van je game offline

Ik heb een geweldige tip voor je, verander de naam van je topic naar "Copy & paste shop!". Dan klopt de titel namelijk.

Aanvullend bericht:
Je hebt een goed gevoel voor humor:

[/quote]

Hij heeft de Lay-out zo aangepast dat outgame overzichtelijker is voor de bezoekers/en of leden die zich aanmelden.

Er zijn namelijke klachten gekomen over dat ze niet kunnen zien hoeveel leden, Hoeveel online leden en hoeveel nieuwe leden er zijn.

Ook heeft ie wat bij de header gedaan.

En Landviz. Er is nog steeds eentje die de volledige rechten heeft en dat ben JIJ! Maar je mag de Lay-out wel aanpassen zoals je wilt. Alleen ik mag de Lay-out niet door verkopen! En doorverkopen heb ik dus niet gedaan...

-Einde verhaal- Verder ga ik hier niet op in ( Ik ben namelijk nu op mijn werk ).

Landviz1/Feb | 16:36 

MafiozoCrimez
109 leden
Rebel schreef:
Hij heeft de Lay-out zo aangepast dat outgame overzichtelijker is voor de bezoekers/en of leden die zich aanmelden.

Er zijn namelijke klachten gekomen over dat ze niet kunnen zien hoeveel leden, Hoeveel online leden en hoeveel nieuwe leden er zijn.

Ook heeft ie wat bij de header gedaan.

En Landviz. Er is nog steeds eentje die de volledige rechten heeft en dat ben JIJ! Maar je mag de Lay-out wel aanpassen zoals je wilt. Alleen ik mag de Lay-out niet door verkopen! En doorverkopen heb ik dus niet gedaan...

-Einde verhaal- Verder ga ik hier niet op in ( Ik ben namelijk nu op mijn werk ).
Ik heb er geen probleem mee dat hij hem heeft aangepast. Ik vroeg ook niet an jou om de layout offline te halen. Radio20for7 vond het leuk om een kopie van de outgame op zijn site online te gooien. Het enige wat ik vroeg is om de screenshots van de layout weg te halen. Plaats de header zo vaak als je wil maar ik wil niet screenshots van een layout waar ik 20+ uur aan heb gewerkt in een topic hebben staan van Radio20for7.

Voor Radio20for7
Eens kijken, ik ben niet bevoegd om opdrachten te geven en al zeker niet bevoegd om te dreigen? Het werkt blijkbaar wel goed genoeg. Screenshots van de layout die ik heb gemaakt heb je verwijderd. Je hebt je eigen layout gereset. Als ik toch niet bevoegd ben kon je het toch net zo goed houden?

Radio20for7 schreef:
de screen van je aanvullend bericht is nergens zichtbaar komt van de test site aangezien ik eerst moest kijken hoe je script in mekaar zat om al de wensen van de eigenaar te kunnen vervullen”
De screen die ik had gestuurd kwam NIET van een test site maar direct van die van jou. Al zou het van een test site komen, kijken doe je met je ogen. Waarom zou je de tekst in de footer aanpassen als het toch maar even om te testen is?

Radio20for7 schreef:
Dus doe ik niets verkeerd enkel iemand helpen op zijn wensen
Daarna zet je een complete layout in je voorbeelden terwijl je alleen maar een header hebt gemaakt? Als dat zo makkelijk kon zou het leven een stuk makkelijker zijn. Verslag nodig? Ga naar wikipedia kopiëer alles en zet je eigen titel erboven! Het boeit mij vrij weinig dat jij een header aanpast, maar zet dan ook alleen de header in je topic.

Radio20for7 schreef:
er staat nergens dat ik deze layout maakte!
Er staat ook negens dat iemand anders hem had gemaakt, aangezien de screens in jouw topic staan is t zeer waarschijnlijk dat mensen aannemen dat jij dit hebt gemaakt.

Radio20for7 schreef:
Daar wens ik u veel succes mee aangezien u op geen enkele manier contact met me zocht
http://prntscr.com/e35l25
http://prntscr.com/e35l74
http://prntscr.com/e35lkb

Radio20for7 schreef:
en dan nog wat vanaf het moment dat je iets van google haalt en het gaat bewerken is het niet meer de orginele afb met rechten maar is het je eigen afb aangezien je er dingen aan hebt veranderd (aangepast)
Ik weet niet waar jij je bullshit vandaan haalt maar oké, misschien moet je maar eens wat opzoeken over copyright. Ik zal je maar vast helpen, hier heb je een linkje!
http://zakelijk.infonu.nl/juridisch/77520-copyright-fotos-fotos-gebruiken-mag-dat.html
Voor als je geen zin tijd hebt om dit te lezen, hier heb je de belangrijkste zin: “Zijn foto's echter bewerkt door een ander, en is er iets aan toegevoegd dat bijvoorbeeld duidelijk creatieve waarde heeft, dan mag u die bewerkte foto's niet altijd weer zomaar gebruiken.”
Wat jij hebt gedaan, is geen toevoeging van creatieve waarde, eerder een afname.

Radio20for7 schreef:
Geen wonder dat deze site dood gaat met mensen die enkel de boel afbreken!
Ik breek niks af, het zijn mensen zoals jij met een IQ lager dan het achterwerk van een varken die dit veroorzaken. Zie jij nog mensen die daadwerkelijk redelijke/goeie layouts maken op MM? Ik zie er af en toe nog 1(mijzelf buiten gesloten) , en dat ben jij zeker niet. Deze zijn weggegaan door mensen zoals jij die alles kopiëren en plakken.

Radio20for7 schreef:
Met vriendelijke groeten
Grappig, toch heb ik het idee dat het je niks zou uitmaken als ik zou wegrotten op straat. Afsluiten met “Met vriendelijke groeten” in dit bericht was volkomen nutteloos gezien de smileys die erachter staan. Heb je je eigen post wel gelezen om te zien hoe suf het klinkt?

Radio20for7 schreef:
Webfreelancer.com
Zelfs de tekst die je op je eigen site hebt gezet kopieer je, niet te geloven. Tekst is afkomstig van cleverdesign.be

Na 3 seconden zoeken heb ik nog wat meer gevonden wat wel leuk is om te vermelden, je komt je afspraken niet na?
http://prntscr.com/e35tfp

Denk eens na, je bent hoe oud? 30-40? Heb je niks beters te doen met je leven dan layouts stelen en vervolgens gelijk offline halen zodra iemand je ermee confronteert? Zo gedroeg ik me toen ik 10 was. Moet ik inmiddels als 17-jarige iemand die 2x zou oud is als ik erop wijzen dat hij stom bezig is?

Aanvullend bericht:
Als je nog meer te janken hebt, maak een account op mijn game dan kunnen we er over praten. Geen reden om dit verder nog hier te doen

Laatst gewijzigd door Landviz op 2017-02-02 1:17 PM.

Owner6/Feb | 12:55 

Sons-of-Anarchy
473 leden
die layout wat te koop staat is 100 mp je prijs of kan ik bieden?

Laatst gewijzigd door Owner op 2017-02-06 12:57 PM.

Radio20for76/Feb | 13:01 

Crime-Design
71 leden
Deze layout is nog steeds te koop !
Buy now 100 mp

Bieden kan uiteraard ook owner bieden vanaf 50mp!

Landviz14/Feb | 21:32 

MafiozoCrimez
109 leden
Aangezien Radio20for7 mijn layout nog meer heeft verspreid zal ik 'm een plezier doen

Voor de mensen die deze layout willen, hier heb je een gratis download
http://landviz.nl/downloads/layout/ Inmiddels offline gehaald, mocht je 'm willen stuur me een berichtje

Voor Radio20for7:
Ik zal gewoon doorgaan met layouts uit dit topic namaken en gratis weggeven, als je wil dat ik stop mag je op mijn spel een bericht naar mij sturen met een leuke reden waarom ik er mee zou moeten stoppen volgens jou

Aangezien je voor geen meter iets kan doen zonder "ctrl-c" & "ctrl+v" heb ik speciaal voor jou een tutorial gevonden hoe je een excuusbrief schrijft! http://nl.wikihow.com/Zo-schrijf-je-een-excuusbrief

Aanvullend bericht:
Radio20for7 is zo slim geweest een account aan te maken op 1 van mijn sites waardoor ik nu z'n IP heb

Hier een script wat je kan gebruiken om deze idioot van je site weg te houden!

http://pastebin.com/L9Ujyqdx

Laatst gewijzigd door Landviz op 2017-05-20 1:06 PM.