De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.276
1.130.059
160

MaMafia.fr
57.281
404.820
151
MeineMafia.de
74.231
398.789
73
MojeMafie.cz
27.531
274.405
43
MojaMafia.pl
53.551
352.277
27
MafiaCreator.ro
22.149
241.967
19
MafiaCreator.com
66.553
223.916
10
MafyaKur.com
49.014
287.633
6
MinMaffia.se
15.026
60.518
5
MiMafia.com
12.367
33.689
4
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

Leden belonen. Wat mag? Wat niet?

Simit31/Jul | 11:33 

DarkRaven schreef:
Geachte Simit ,

Ik heb een officiële waarschuwing gekregen ivm iets waar ik me totaal geen kwaad van bewust ben.
Zou je mij kunnen zeggen wat ik precies fout doe

29/07/2011 19:11 heb je dit verzonden:
Per stem , kan je kiezen uit 25 credits of 25 miljoen op je bank.
Ik wil wel bewijs zien dat je gestemd hebt natuurlijk , door je stemnummer door te geven aan mij via pb of wanneer ik online ben via de chat..

Credits in ruil voor stemmen mag dus niet

DarkRaven schreef:
Want is het zo dat wanneer de eigenaar van een spel (of liever gezegd beheerder) eigenaar is van deze gekochte optie , hebben jullie als mijnmaffia juridisch gezien totaal niks meer te zeggen over hoe een spel eigenaar(beheerder) deze optie zoals "credits uitdelen" gebruikt , op haar of zijn spel , of zie ik dit geheel verkeerd ?

Je beheert een spel op MM. De eigenaar blijft nog steeds MM zelf. Lees even de gebruiksvoorwaarden

Aanvullend bericht:

BaasJason schreef:
ik wil graag een actie doe.

het gaan om bestellen

het gaat om per dag

1ste krijgt 500 extra
2de 400
3de 300
2de 200
1ste100

mag dit.

Extra credits geven bij een bestelling is gewoon toegestaan.

Laatst gewijzigd door Simit op 2011-07-31 11:35 AM.

DarkRaven31/Jul | 19:22 

GoldenDutch
1.217 leden
Klopt helemaal dat ik dat bericht heb gestuurd Simit , maar aangezien ik niet wist ( doordat er veel meer beheerders dit deden ) dat dit niet mocht.

Ik heb ook zeker de gebruikers voorwaarden al een aantal keer doorgelezen , maar zie nu dat er een aanpassing is gemaakt.
"Deze voorwaarden zijn voor het laatst aangepast op 7-2-2011."
Hebben we daar een bericht over gehad dat die voorwaarden zijn veranderd eigenlijk , ik kan het me namelijk niet herinneren.

Maar goed , er is me nu wel wat meer duidelijk en hoop ook dat we voor deze fout die gemaakt is , door heel veel beheerders , dat we geen strafpunt op onze site krijgen.

Mvg DarkRaven

Simit31/Jul | 19:35 

DarkRaven schreef:
Klopt helemaal dat ik dat bericht heb gestuurd Simit , maar aangezien ik niet wist ( doordat er veel meer beheerders dit deden ) dat dit niet mocht.

Daarom heb je dus die waarschuwing ontvangen.

DarkRaven schreef:
Ik heb ook zeker de gebruikers voorwaarden al een aantal keer doorgelezen , maar zie nu dat er een aanpassing is gemaakt.
"Deze voorwaarden zijn voor het laatst aangepast op 7-2-2011."
Hebben we daar een bericht over gehad dat die voorwaarden zijn veranderd eigenlijk , ik kan het me namelijk niet herinneren.

De voorwaarden zelf zijn niet gewijzigd. Het enige wat toen aangepast is, is de overgang naar GamoVation. Dat is van ondergeschikt belang voor de spel-eigenaren dus iedereen een bericht sturen was helemaal niet noodzakelijk.

DarkRaven schreef:
Maar goed , er is me nu wel wat meer duidelijk en hoop ook dat we voor deze fout die gemaakt is , door heel veel beheerders , dat we geen strafpunt op onze site krijgen.

Een aantal spellen hebben inderdaad die "fout" gemaakt, en wie betrapt is heeft ingame een berichtje ontvangen. Zolang je diezelfde fout niet nogmaals maakt is er niets aan de hand.

MaffiaCreepz3/Aug | 10:55 

MaffiaCreepz
667 leden
Een vraag een crew lid op mijn spel heeft 1 keer gedaan van als je mij 250 cc geeft krijg je 100m zodat aan het einde van de ronde een leuke prijz kon weg geven van de bc die verdient zijn. Ik heb dit nu stop gezet en als het wel gedaan word een ban opgezet alleen mag dit nu wel of niet? Ik heb nog niet de BC weggeef optie gekocht dus de leden kopen de BC zelf.

Laatst gewijzigd door MaffiaCreepz op 2011-08-03 11:20 AM.

merculles (Permanent verbannen)3/Aug | 11:42 

maffiabossXL
67 leden
Het zit zo:
Omdat Tixxt de cc uitdelen optie nog niet heeft, kopen wij Credits van de leden.
250 Credits voor 100 miljoen.
Deze Credits wou ik dan later die ronde gaan gebruiken voor een credits quiz.
Dit is toegestaan, toch?

Simit3/Aug | 13:45 

Merculles schreef:
Het zit zo:
Omdat Tixxt de cc uitdelen optie nog niet heeft, kopen wij Credits van de leden.
250 Credits voor 100 miljoen.
Deze Credits wou ik dan later die ronde gaan gebruiken voor een credits quiz.
Dit is toegestaan, toch?

Dat is toegestaan.

lauralenny29/Aug | 00:34 

bully-maffia
211 leden
Ik lees in de startpost twee enigszins tegenstrijdige zinnen:

1. Hiervoor mag je enkel belonen met speelgeld of VIP-dagen.

2. Je mag belonen met ALLES BEHALVE CREDITS (dus wel vip-dagen, geld,...)

Zin 2 impliceert, in tegenstelling tot wat zin 1 mij leert, dat je ook met iets anders dan speelgeld of vip-dagen mag belonen. Houdt dit in dat wij onze spelers bijvoorbeeld ook met een x aantal uren bescherming mogen belonen?

Simit29/Aug | 11:09 

Lauralenny schreef:
Zin 2 impliceert, in tegenstelling tot wat zin 1 mij leert, dat je ook met iets anders dan speelgeld of vip-dagen mag belonen. Houdt dit in dat wij onze spelers bijvoorbeeld ook met een x aantal uren bescherming mogen belonen?

Zin 1 komt uit een tekst van 1 jaar geleden. In tussentijd is dat inderdaad wat versoepeld, en kan je ook met andere zaken belonen zoals bescherming.

SuperSvekke29/Aug | 12:21 

II. EXTERNE BETALINGEN
Hieronder valt ALLES waar het lid voor moet betalen (met uitzondering van het bestaande creditmenu), inclusief "virtuele" valuta

Je mag het lid OP GEEN ENKELE WIJZE belonen

Dutchleader-credits inruilen voor credits
Dutchleader-credits zijn een virtuele valuta en hebben wel degelijk een geldwaarde
=> regel II

Eventjes een vraagje Simit, Mag ik mijn spelers
geen ingamegeld geven als ze bv. 500 DL'c, overmaken op mijn account?
Het is maar een vraagje want snap het niet zo goed

Mvg Supersvekke

Simit29/Aug | 12:27 

Supersvekke schreef:
Eventjes een vraagje Simit, Mag ik mijn spelers
geen ingamegeld geven als ze bv. 500 DL'c, overmaken op mijn account?
Het is maar een vraagje want snap het niet zo goed

Ik dacht dit toch 100% duidelijk was? Je citeert zelfs de tekst waar het letterlijk staat... NIET toegestaan!