De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.273
1.130.030
61

MaMafia.fr
57.281
404.809
71
MeineMafia.de
74.230
398.774
37
MojeMafie.cz
27.531
274.396
22
MojaMafia.pl
53.547
352.228
7
MafiaCreator.com
66.550
223.889
6
MafiaCreator.ro
22.149
241.959
5
MafyaKur.com
49.012
287.596
2
MiMafia.com
12.367
33.686
1
MinMaffia.se
15.025
60.512
0
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

Schandpaal - Week 41

Jurgen7/Okt | 09:00 

Beste speleigenaar,

Wanneer je een klacht wil neerleggen tegen de eigenaar van een ander spel, bijvoorbeeld wanneer er ongewenste reclame rondgestuurd wordt op jouw spel, dan kan deze hier geplaatst worden. Lees graag even onderstaande richtlijnen door, slechts op die manier kunnen we een vlotte afhandeling verzekeren.

Wat gebeurt er met mijn melding?

We zullen deze meldingen regelmatig doornemen en indien nodig de speleigenaren hierop wijzen door middel van een waarschuwing. Merken we echter dat het gedrag van de betreffende speleigenaar niet wijzigt, dat zijn daden de intentie hebben om het MijnMaffia-netwerk te schaden of dat het gedrag dusdanig in strijd is met onze Algemene Voorwaarden, dan zal het spel offline gehaald worden.

Wat hoort hier NIET thuis?

Dit is geen plaats voor het voeren van discussies of ruzies die je hebt met andere speleigenaren. Je meldt de speler en wij zullen dit uitzoeken.

Gevallen van "hacking": in veel situaties is dit slechts een speleigenaar die zelf onvoorzichtig geweest is met zijn wachtwoord. Denk je toch dat er écht meer achter zit dan een geraden wachtwoord, dan behandelen we dit graag verder af via het contactformulier

Ook gevallen van oplichting via MSN, Skype, IRC, ICQ, ... geven ons helaas te weinig concreet bewijs om in te kunnen grijpen. Speel daarom zelf altijd op veilig en laat dit soort communicaties gebeuren via het MijnMaffia-netwerk, anders kunnen we je niet verder helpen!

Hoe meld ik een speleigenaar?

Melden kan door aan dit topic een nieuwe post toe te voegen. Voeg a.u.b. voldoende informatie toe: we zullen niet achter je melding aanrennen, maar zullen een melding niet behandelen wanneer er niet voldoende informatie toegevoegd is.

Voeg zeker het volgende toe:

• De spelnaam / domeinnaam van het spel waartegen je klacht wil indienen. Dit klinkt logisch, maar wordt toch wel eens vergeten.
• De reden van de klacht die je wil indienen: leg de situatie duidelijk uit, wat jouw aandeel en het aandeel van de tegenpartij hierin was. Alleen zo kunnen wij een oordeel vellen over de situatie.
• Bewijsmateriaal! We kunnen natuurlijk niet straffen zonder bewijsmateriaal, en om die reden vragen we je voldoende screenshots of linkjes naar forumtopics toe te voegen.
• Een IP-adres wanneer je hierover beschikt, zeker bij het melden van spammers.

Wanneer jij vindt dat er buiten de zaken op de lijst nog dingen zijn die zeker toegevoegd moeten worden: graag!

Beheerder7/Okt | 16:30 

killingmaffioso
292 leden
Hallo.

Iemand wou mijn spel kopen vandaag voor 100 euro. Echter weet ik dat het verboden is binnen het mijnmaffia netwerk om geld te betalen voor een mm game. ( voor zover ik weet )

ik heb toen zijn account gewoon verweiderd. Omdat ik vind als je een spel wilt kopen gewoon in het mm forum te doen. echter staat mijn spel niet te koop dus heeft het ook geen zin.

meneer komt terug met zijn account. en bedreigt mij een proces voorbaal te geven omdat ik zijn account had verweiderd. ik heb hem gezegd dat ik erop sta te wachten en dat ik hem vanzelf in mijn brievenbus zou verschijnen. hierop reageerde hij dat hij aangifte al had gedaan ( lijkt me stug )

gegevens

echter kom de email adres mij bekend voor. is dit geen spammer geweest of een oplichter..??

Eigenaar7/Okt | 16:39 

Crimepeeps.be
3.037 leden
echter kom de email adres mij bekend voor. is dit geen spammer geweest of een oplichter..??

ik kreeg vanmiddag dit bericht van hem:

Beste wietse,

Ik heb een ban gehad hier op deze site,
De vorige eigenaar of jij nog steeds had mij geband wegens kopen van deze site.

Deze site had ik gekocht voor zoveel MP.
Hier zijn ook veel topic's over geweest op het mm forum.
Ondanks heb ik hier een unban gekregen van crewleden.

Hierbij zou ik graag mijn site in handen willen nemen , of misschien samen tot een goeie oplossing te komen.

Met vriendelijke groeten,

Rick Postma

Aanvullend bericht:
hey oplichter !!!

ben jou nog niet vergeten
jij hebt mij een spel verkocht
en me nooit de inloggegevens gegeven

geef dit nogmaals door aan mijn maffia
en als je door blijft gaan met deze onzin maak ik wederom melding
weet je er ff van

groet wietze

Ik denk dat jij de verkeerde hebt.

Jij hebt onderlings zaken gedaan met de heer Koster "R"
Ik stel dit zweer op prijs, om een site terug te krijgen.

Eventuele aangifte levert voor jou dingen op niet voor mij.

Je praat dan ook met de verkeerde persoon

Mvg

Laatst gewijzigd door Eigenaar op 2013-10-07 4:42 PM.

Vitamientje7/Okt | 16:47 

de naam komt mij ook bekent voor.
dit bericht kreeg ik vandaag ook in mijn pb op mijn site.
hij is wel erg druk vandaag.

Hallo ZIVA,

Deze site heb je overhandig gekregen van Wietse.

De site is/was mijn eigendom..
Veel uitleggen heeft geen zin.

Ik zou of graag mijn site terug willen, of samen deze site in beheer nemen.

Met vriendelijke groeten

Het is niet de verkeerde, de vorige naam was dan ook maffiazi.

Wordt hier niks meer aan gedaan, ben ik genoodzaakt verdere regelingen te geven.

Mvg

kan mm hier ff duidelijk in geven aub dan is dat ook weer opgelost.

Laatst gewijzigd door Vitamientje op 2013-10-07 4:56 PM.

Ice-Dragon7/Okt | 17:58 

spammer

MVG Ice-Dragon

Afgehandeld

Laatst gewijzigd door Jurgen op 2013-10-07 6:20 PM.

Moontje7/Okt | 19:20 

DJ-woesj schreef:
Hallo.

Iemand wou mijn spel kopen vandaag voor 100 euro. Echter weet ik dat het verboden is binnen het mijnmaffia netwerk om geld te betalen voor een mm game. ( voor zover ik weet )

ik heb toen zijn account gewoon verweiderd. Omdat ik vind als je een spel wilt kopen gewoon in het mm forum te doen. echter staat mijn spel niet te koop dus heeft het ook geen zin.

meneer komt terug met zijn account. en bedreigt mij een proces voorbaal te geven omdat ik zijn account had verweiderd. ik heb hem gezegd dat ik erop sta te wachten en dat ik hem vanzelf in mijn brievenbus zou verschijnen. hierop reageerde hij dat hij aangifte al had gedaan ( lijkt me stug )

gegevens

Hij is bekend onder de naam Angerfist.

FrannyCore7/Okt | 22:29 

Core-crime.nl
1.829 leden
pfff hier het zelfde verhaal
met die marshall

Jurgen8/Okt | 12:13 

Rick is niet meer welkom op ons netwerk en heeft een serverban gekregen.

Skull8/Okt | 17:10 

AngersCrime
333 leden
Ron schreef:
[quote=DJ-woesj]Hallo.

gegevens

Hij is bekend onder de naam Angerfist.[/quote]

Beetje jammer ron om mijm naam te noemen....terwijl ik nergens vanaf weet.

Moontje8/Okt | 19:09 

Rectificatie!!

Tot mijn grote spijt moet ik bekennen dat ik de naam van angerfist ten onrechte in verband heb gebracht met met de oplichter welke nu verwijderd is. Het was mijn bedoeling om de naam ANGERFIRST neer te zetten, dat is de naam die die speler ook wel gebruikte.

Mijn welgemeende excuuses naar Angerfist, voor deze voor hem, vervelende persoonsverwisseling!

met schaamrood op de kaken
Ron
Angerfist schreef:

Beetje jammer ron om mijm naam te noemen....terwijl ik nergens vanaf weet.

Laatst gewijzigd door Moontje op 2013-10-08 7:14 PM.