De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.270
1.130.000
121

MaMafia.fr
57.281
404.794
163
MeineMafia.de
74.229
398.769
94
MojeMafie.cz
27.530
274.388
50
MojaMafia.pl
53.545
352.188
21
MafiaCreator.ro
22.149
241.959
16
MafiaCreator.com
66.549
223.883
13
MafyaKur.com
49.012
287.569
5
MiMafia.com
12.366
33.679
4
MinMaffia.se
15.025
60.512
3
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

Schandpaal - Week 41

Capo10/Okt | 10:35 

Mafia4live.nl
3.247 leden

opgelost.

Laatst gewijzigd door Capo op 2013-10-10 12:00 PM.

brashoor10/Okt | 16:36 

Maffialive1
38 leden
Beste Mijnmaffia

Hierbij zet ik http://www.maffialive2.nl/ en http://www.killingmaffioso.nl/ op de schandpaal voor ontoelaatbaar spelgedrag!

Famke als eigenaar maakt reclame voor killingmaffioso door een afkorting van ''km'' in de chat te zetten!
Hieronder volgt een screen!

Ik vroeg of het geen reclame was en als antwoord kreeg van de eigenaar, Storm zeur niet zo (zie screen)
Hierop zeggen ze dat veel mensen toch niet weten wat ''km'' betekent, en verzinnen ze allerlij smoesjes!

Vervolgens spreek ik haar aan op skype en zeg ik dat ik geen afkortingen mag gebruiken van (facebook) of ander social media, want daarop word ik aangesproken!

Vervolgens geeft zij mij een ban met de reden:

Terwijl ze andere mensen een ban geeft met de reden: Spel en prive niet gescheiden kunnen houden!

Vervolgens krijg ik van DJ-WOESJ een ban op http://www.killingmaffioso.nl/ met de reden:

Terwijl ik daar al 1 dag en aantal uren niet meer online ben geweest!

En op de chat bij Maffialive2 word ook door Dj-Woesj ''km'' gezet
Hij heette op de screens daar nog koffiebeker maar nu heet die weer dj-woesj

Als eigenaar moet je dit zeker zelf niet doen en zeker niet toelaten door andere mensen, want spelers mogen dat ook NIET doen!!

Ik hoop dat hier echt wat aan gedaan gaat worden, want het is nu niet de eerste keer!
En als famke de WAARHEID hoort dan geeft ze je een ban, omdat ze die niet wilt aanhoren!

M.V.G

Brashoor

Laatst gewijzigd door brashoor op 2013-10-10 4:44 PM.

Beheerder10/Okt | 23:07 

killingmaffioso
292 leden
Wij hebben jou verbannen omdat je famke voor alles uitmaakt. Elke keer gaf famke jou een kans om terug te komen. Elke keer ben je weer door de scheef gegaan. Jij hebt geen rede tot deze klacht.

Als je wilt weten waarom je verbannen bent mag je dat gerust vragen. Hierbij jou dingen waarom wij jou hebben verbannen.

1. je bent zo over de dreef dat leden weggaan en niet meer terug komen.
2. schelden in de chat als je ook maar ergens een hekel aan had of ergens niet mee eens was.
3. niet respectvol tegenover crew. Hoe the F haal je het verdomme in je hooft famke zwart te maken bij mij. Zij heeft jou al die kansen gegeven en jij hebt die allemaal verspeeld. Hierbij heb ik jou een ban gegeven op KM en je verweiderd van elke iets wat je maar kan bedenken. echter zie ik ook in je screen dat jij jezelf veraden hebt. met je spelersnaam 30tonner. famke kan miss wel enkele pondjes meer hebben, maar dan heb je alsnog geen recht famke daarop zwart te maken.
4. het niet opvolgen van onze regelement op ml2 en KM waaronder social gegevens uitwisselen.
5. onnodig dubbel accounts aanmaken ( proxy ).
6. samenzwering met casper kesler. Een bekende hier bij mijnmaffia. ( zie je eigen screens )

Ook nog een reden waarom jij hier niet welkom bent op KM

ik kan zo nog wel doorgaan.

het is een beetje jammer dat je zo nu kinderachtig gaat gedragen. als je het ergens niet mee eens was kwam je wel naar mij toe. JAAA die ban JAA hij ban. ben jij crew..?? nee. en als je een verkeerd woord word verteld ga je al gelijk weer over de scheef.

na 15 kansen te misbruiken komt er vanzelf een einde.

verder ga ik hier geen woord meer verder over vuil maken. laat mm maar kijken wat ze met je doen.

Aanvullend bericht:
Volgens mij mag de eigenaar mensen van zijn site bannen voor welke reden dan ook!

Laatst gewijzigd door Beheerder op 2013-10-11 7:16 PM.

Famke11/Okt | 09:06 

Maffialive2.nl
681 leden
Eigenlijk wilde ik niet eens reageren omdat dit niet op schandpaal hoort.....

Maar wat hieraan reclame is snap ik niet???

Als ik dus beslis de website van Woesj in mijn linkpartbers zet is dat ook reclame en kom ik hier weer terecht???

Jij bent zo'n brutaal klein ventje die denkt dat hij alles weet en iedeteen het bloed onder de nagels weghaald

Mijn Maffia zou jou eens flink aan moeten pakken want op veel sites hebben ze overlast van jou en/of ben je niet meer welkom!
Ook is jou hier al zo vaak gezegt dat discussies met eigenaren over een ban hier niet thuis hoort!!

Mvg Famke

Laatst gewijzigd door Famke op 2013-10-11 9:07 AM.

brashoor11/Okt | 16:43 

Maffialive1
38 leden
Beste Famke en Woesj,

Ik ben altijd beleefd tegen jullie geweest!
Maar als famke mij gaat uitschelden een tijdje geleden als (nsbr en verrader) en nog meer dan hoef ik dat niet te pikken!
Hoeveel kansen heb ik Famke gegeven nadat ze me weer had uitgescholden??
Ik weet ook dat ik vaak fout zat, en u heeft me zelf elke x een nieuwe kans gegeven! Daar heb ik niet over beslist! Dus kunt u me dat ook niet kwalijk nemen!
Famke heeft ook achter mij rug om gepraat over mij tegen andere mensen! Ze heeft mij ook vaak genoeg zwart gemaakt!
Ik ben nooit brutaal geweest tegen jou famke! Maar als u zo praat tegen mij en mij voor gaat liegen, dan weet u dat ik boos word, en dit is allemaal via Whatssapp - facebook en skype gegaan, dit is nooit ten sprake gekomen op uw site of die van dj-woesj!
Je heb zelf altijd gezegd dat je me lief vond of was dat allemaal een leugen??
Ik ben anders dan andere en u weet goed waarom!
U bent ook op site's verbannen net zo als ik, omdat ik drukker bent dan andere!

Ik heb hier op de schandpaal nog weinig klachten over mij gezien!
Als Mijnmaffia last van mij heeft dan zullen ze me heus wel hebben aangesproken, en nadien dat niet is gebeurd hoef ik dat niet aan te nemen wat u zegt famke!
Ik ben tegen iedereen beleefd en dat zal ik ook zo blijven als men mij niet met de ergste scheldwoorden gaat uitschelden
Zelf heeft famke ook proxy accounts aangemaakt op http://www.mijnmaffia.nl/live-of-dead
Ik heb ook nog nooit sociaal media uitgewisseld ik heb het alleen gevraagt!!!
Dat leden weg gaan dat is hun beslissing, niet de mijne, kan je mij ook niet kwalijk nemen!

Maar jullie beginnen gelijk over wat anders, ik heb verder niks genoemd dan de reclame wat ik vind wat reclame is!
Spel en prive moet gescheiden worden gehouden, zeggen jullie altijd!
Verder begin ik verder ook niet over de ban op Maffialive2.
Dat is uw beslissing maar dan moet u wel voortaan, spel en prive moeten gescheiden worden gehouden weg laten wat dat is nu ook niet gebeurd met mijn ban op Maffialive2 en killingmaffioso!

Hierbij wil ik het verder laten

M.v.g

Brashoor

Woesj respect komt van 2 kanten niet van 1 kant
Ja en ik praat met casper hoeft toch niet gelijk daarover te gaan???

Laatst gewijzigd door brashoor op 2013-10-13 8:43 PM.

rizoli11/Okt | 21:45 

Live-of-dead.com
229 leden
maakt misbruik van zijn functie hij heeft me al twee maal ban gegeven zonder geldige reden

Aanvullend bericht:
[quote=mindy]maakt misbruik van zijn functie hij heeft me al twee maal ban gegeven zonder geldige reden

Laatst gewijzigd door rizoli op 2013-10-11 9:53 PM.

Ice-Dragon12/Okt | 21:55 

Er is een user ingelogt bij mij, deze loopt te dreigen.

kan deze een ip ban krijgen voor mm netwerk??

ik hou niet van dit soort gedreig en praatjes..

En deze kregen we ook nog via contact Ice-Dragon, komt dan in mijn mail.....zijn ip staat erbij.....

Deze Nando komt van de site mijnmaffia.nl/female_bitches af?

MVG Ice-Dragon

Afgehandeld - offline

Laatst gewijzigd door Jurgen op 2013-10-13 9:33 AM.

zebia13/Okt | 13:53 

byzantus
123 leden
Hallo

Er word reclame gemaakt voor de site van Jeroen op de site van Maity (maffiagold). Dit is al meerdere malen gedaan op maity's site. Aldus hoop ik daar gezellig te kunnen spelen zonder reclame van Jeroen's game (supermaffiagame). Deze site is ook niet MM dus ben ik extra kritisch erover.

Met alle hoop ik dat deze site word aangepakt voor reclame maken bij andere sites.

Groetjes PuberSam