De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.269
1.129.992
60

MaMafia.fr
57.281
404.705
56
MeineMafia.de
74.229
398.769
27
MojeMafie.cz
27.529
274.382
20
MafiaCreator.ro
22.149
241.952
8
MafiaCreator.com
66.549
223.882
6
MafyaKur.com
49.011
287.539
5
MojaMafia.pl
53.544
352.183
3
MiMafia.com
12.366
33.679
3
MinMaffia.se
15.025
60.512
0
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

Schandpaal - Week 44

Jurgen29/Okt | 11:48 

Beste speleigenaar,

Wanneer je een klacht wil neerleggen tegen de eigenaar van een ander spel, bijvoorbeeld wanneer er ongewenste reclame rondgestuurd wordt op jouw spel, dan kan deze hier geplaatst worden. Lees graag even onderstaande richtlijnen door, slechts op die manier kunnen we een vlotte afhandeling verzekeren.

Wat gebeurt er met mijn melding?

We zullen deze meldingen regelmatig doornemen en indien nodig de speleigenaren hierop wijzen door middel van een waarschuwing. Merken we echter dat het gedrag van de betreffende speleigenaar niet wijzigt, dat zijn daden de intentie hebben om het MijnMaffia-netwerk te schaden of dat het gedrag dusdanig in strijd is met onze Algemene Voorwaarden, dan zal het spel offline gehaald worden.

Wat hoort hier NIET thuis?

Dit is geen plaats voor het voeren van discussies of ruzies die je hebt met andere speleigenaren. Je meldt de speler en wij zullen dit uitzoeken.

Gevallen van "hacking": in veel situaties is dit slechts een speleigenaar die zelf onvoorzichtig geweest is met zijn wachtwoord. Denk je toch dat er écht meer achter zit dan een geraden wachtwoord, dan behandelen we dit graag verder af via het contactformulier

Ook gevallen van oplichting via MSN, Skype, IRC, ICQ, ... geven ons helaas te weinig concreet bewijs om in te kunnen grijpen. Speel daarom zelf altijd op veilig en laat dit soort communicaties gebeuren via het MijnMaffia-netwerk, anders kunnen we je niet verder helpen!

Hoe meld ik een speleigenaar?

Melden kan door aan dit topic een nieuwe post toe te voegen. Voeg a.u.b. voldoende informatie toe: we zullen niet achter je melding aanrennen, maar zullen een melding niet behandelen wanneer er niet voldoende informatie toegevoegd is.

Voeg zeker het volgende toe:

• De spelnaam / domeinnaam van het spel waartegen je klacht wil indienen. Dit klinkt logisch, maar wordt toch wel eens vergeten.
• De reden van de klacht die je wil indienen: leg de situatie duidelijk uit, wat jouw aandeel en het aandeel van de tegenpartij hierin was. Alleen zo kunnen wij een oordeel vellen over de situatie.
• Bewijsmateriaal! We kunnen natuurlijk niet straffen zonder bewijsmateriaal, en om die reden vragen we je voldoende screenshots of linkjes naar forumtopics toe te voegen.
• Een IP-adres wanneer je hierover beschikt, zeker bij het melden van spammers.

Wanneer jij vindt dat er buiten de zaken op de lijst nog dingen zijn die zeker toegevoegd moeten worden: graag!

Ice-Dragon30/Okt | 13:34 

spammer, en schelden

MVG Ice-Dragon

Afgehandeld

Laatst gewijzigd door Jurgen op 2013-10-30 1:40 PM.

Raven1/Nov | 10:43 

DreamOn
18 leden
Beste mm ik ben door een paar vrienden teweten gekomen dat er een layout van mij is gestolen.

Gestolen layout:
http://www.mijnmaffia.nl/worldgangsta/ (geen reclame)

Orgineele layout:
http://www.killingmaffioso.nl/ (geen reclame)

Ik denk dat jullie van mm wel kunnen zien dat het erg op elkaar lijkt in terme van instelling design een script.

Een dan nog effe een boodshap naar de dief.
Beste maak je layout zelf of het nu moeilijk is of niet.
Door te stelen zet je jezelf alleen in een negatief spotlicht.

Mvg.Raven

-----------------------------------------------------------------------

Jurgen:
Deze twee layouts verschillen toch nog flink van elkaar. Je kan beter zeggen dat deze layout op jouw layout is gebaseerd - maar niet gekopieerd.

-------------------------------------------------------------------

Raven:
Mag ik dan effe vragen waarom er afbeeldingen zijn die 100% hetzelfde zijn scripts die 100% hetzelfde zijn.
Grof gezecht ik denk dat je er niet eens naar gekeken hebt.

Laatst gewijzigd door Raven op 2013-11-01 9:52 PM.

Beheerder1/Nov | 12:04 

Hooligancrime.eu
341 leden
Wat u niet wil dat u geschied, doe dat ook een ander niet.

http://www.hdwalls.info/wallpaper/anime-vocaloid-58/
Het mag dan een free wallpaper zijn,wat niet wil zeggen dat je deze voor commerciële doeleinde mag gebruiken

Mvg

Laatst gewijzigd door Beheerder op 2013-11-01 12:05 PM.

Raven1/Nov | 12:07 

DreamOn
18 leden
Ron schreef:
Wat u niet wil dat u geschied, doe dat ook een ander niet.

http://www.hdwalls.info/wallpaper/anime-vocaloid-58/
Het mag dan een free wallpaper zijn,wat niet wil zeggen dat je deze voor commerciële doeleinde mag gebruiken

Mvg

Hey ben je er weer jij hebt vast niets beters te doen hé ?
Well als we het volgens jou moeten doen jah dan heeft niemand een leuke figuur voor zijn layout zelfs jij niet.

Beheerder1/Nov | 12:10 

Hooligancrime.eu
341 leden
Bericht verwijderd door moderator

Reden: Overbodig blijven quoten

Ice-Dragon1/Nov | 16:43 

Spammer

MVG Ice-Dragon

Afgehandeld

Laatst gewijzigd door Jurgen op 2013-11-01 8:02 PM.

WebMaster3/Nov | 14:48 

SaintsRow2
1.394 leden
Spammer!

Afgehandeld

Laatst gewijzigd door Jurgen op 2013-11-04 11:09 AM.