De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.266
1.129.976
123

MaMafia.fr
57.281
404.692
131
MeineMafia.de
74.229
398.764
66
MojeMafie.cz
27.529
274.373
40
MojaMafia.pl
53.543
352.145
17
MafiaCreator.ro
22.149
241.950
13
MafiaCreator.com
66.549
223.861
8
MinMaffia.se
15.025
60.511
3
MiMafia.com
12.365
33.669
2
MafyaKur.com
49.010
287.494
0
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

Schandpaal - Week 45

Jurgen4/Nov | 11:15 

Beste speleigenaar,

Wanneer je een klacht wil neerleggen tegen de eigenaar van een ander spel, bijvoorbeeld wanneer er ongewenste reclame rondgestuurd wordt op jouw spel, dan kan deze hier geplaatst worden. Lees graag even onderstaande richtlijnen door, slechts op die manier kunnen we een vlotte afhandeling verzekeren.

Wat gebeurt er met mijn melding?

We zullen deze meldingen regelmatig doornemen en indien nodig de speleigenaren hierop wijzen door middel van een waarschuwing. Merken we echter dat het gedrag van de betreffende speleigenaar niet wijzigt, dat zijn daden de intentie hebben om het MijnMaffia-netwerk te schaden of dat het gedrag dusdanig in strijd is met onze Algemene Voorwaarden, dan zal het spel offline gehaald worden.

Wat hoort hier NIET thuis?

Dit is geen plaats voor het voeren van discussies of ruzies die je hebt met andere speleigenaren. Je meldt de speler en wij zullen dit uitzoeken.

Gevallen van "hacking": in veel situaties is dit slechts een speleigenaar die zelf onvoorzichtig geweest is met zijn wachtwoord. Denk je toch dat er écht meer achter zit dan een geraden wachtwoord, dan behandelen we dit graag verder af via het contactformulier

Ook gevallen van oplichting via MSN, Skype, IRC, ICQ, ... geven ons helaas te weinig concreet bewijs om in te kunnen grijpen. Speel daarom zelf altijd op veilig en laat dit soort communicaties gebeuren via het MijnMaffia-netwerk, anders kunnen we je niet verder helpen!

Hoe meld ik een speleigenaar?

Melden kan door aan dit topic een nieuwe post toe te voegen. Voeg a.u.b. voldoende informatie toe: we zullen niet achter je melding aanrennen, maar zullen een melding niet behandelen wanneer er niet voldoende informatie toegevoegd is.

Voeg zeker het volgende toe:

• De spelnaam / domeinnaam van het spel waartegen je klacht wil indienen. Dit klinkt logisch, maar wordt toch wel eens vergeten.
• De reden van de klacht die je wil indienen: leg de situatie duidelijk uit, wat jouw aandeel en het aandeel van de tegenpartij hierin was. Alleen zo kunnen wij een oordeel vellen over de situatie.
• Bewijsmateriaal! We kunnen natuurlijk niet straffen zonder bewijsmateriaal, en om die reden vragen we je voldoende screenshots of linkjes naar forumtopics toe te voegen.
• Een IP-adres wanneer je hierover beschikt, zeker bij het melden van spammers.

Wanneer jij vindt dat er buiten de zaken op de lijst nog dingen zijn die zeker toegevoegd moeten worden: graag!

Raven4/Nov | 17:14 

DreamOn
18 leden
Bericht verwijderd door moderator

Reden: Belachelijke/nutteloze/ongewenste post

Azazel5/Nov | 07:58 

TimetoGodfather
931 leden
Bij deze wil ik graag MaffiaBigBoss op de schandpaal zetten.

De eigenaar was Chat-Moderator bij mij, maar na het overtreden van een aantal regels heb ik met mijn admin besloten om hem uit mijn crew te halen.

Echter kom ik daarna op zijn spel, en zie ik eerst dat hij zomaar 250 miljoen van mijn account heeft gehaald en me daarna uit de crew heeft gezet.

Ergens snap ik wel dat hij wraak wil nemen.
Ik heb een weekschema gemaakt op 1 voorwaarde, het zou verwijderd worden als ik uit de crew zou gaan.
Nu ben ik dus uit de crew, maar wil meneer het weekschema niet verwijderen.

Graag zie ik dit toch verwijderd worden, zonder een discussie

De schandpaal is niet om ruzies met andere eigenaren uit te vechten

Aanvullend bericht:
Jurgen, het is ook helemaal niet mijn bedoeling om een ruzie hier uit te vechten.
Ik vraag alleen jullie hulp, omdat meneer het zelf niet wil verwijderen

Laatst gewijzigd door Azazel op 2013-11-05 1:00 PM.

Eigenaar5/Nov | 15:12 

Azazel, maar je weet heel goed dat deze topic hier niet voor dient he?
Onderlinge deals, en zélf gesloten onderhandelingen c.q. ruzietjes dien je dan ook zélf op te lossen. We gaan niet als kleine kinderen eigenaren bij het handje pakken en zeggen dat ze 'dit of dat' niet meer moeten doen.

Azazel5/Nov | 16:20 

TimetoGodfather
931 leden
Maar als de eigenaar dat niet doet, terwijl hij nu onterecht een weekschema heeft, dan zou je bijna kunnen zeggen dat hij het weekschema van mij heeft gestolen, en dan is het geen dergelijke ruzie meer.

Soulsheart5/Nov | 17:21 

maffiabigboss
499 leden
Azazel schreef:
Maar als de eigenaar dat niet doet, terwijl hij nu onterecht een weekschema heeft, dan zou je bijna kunnen zeggen dat hij het weekschema van mij heeft gestolen, en dan is het geen dergelijke ruzie meer.

Gestolen ik vind dat een beetje ver gaan, hij heeft me hem zelf gegeven,
Ik heb hem uit de crew gezet wegens vals spelen.
We hebben geen afspraken gemaakt, niet dat ik weet.
Ik hoop dat dit onderwerp gesloten kan worden, hier hebben andere mijnmaffia beheerders ook last van

m.v.g

Stormbreaker

Ferro6/Nov | 23:38 

TrapaniMafia
116 leden
Hallo MM

Ik wil een geval van bedreiging door een speler hier plaatsen
Na meerdere malen te hebben uitgelegd, beticht deze speler mij er van vals te spelen.

Na dit heden avond weer uitgebreid in de chat te hebben behandeld heeft hij een com ban gekregen

na een aantal PB's tussen hem en Pinguin en Ferro heeft ie me een dreig PB gestuurd.

Hierop heb ik geantwoord met

en zijn reactie was

Dat heeft mij doen besluiten om hem een permanente ban te geven.

Ik hoop dat jullie mijn actie op prijs stellen en dit verhaal in overweging nemen als Trapanimafia op de schandpaal verschijnt.

Van alle berichten heb ik een screenshot gemaakt en deze kan je vinden via de link hier onder. (om alles nog eens na te lezen.)

http://imgur.com/a/0H9eJ

Met vriendelijke groet Ferro

Verbannen is in dit geval voldoende. Mocht je spel op de schandpaal komen, zal worden nagekeken of het om deze gebruiker gaat.

Laatst gewijzigd door Jurgen op 2013-11-07 8:49 AM.

Ice-Dragon7/Nov | 22:43 

spammer

MVG Ice-Dragon

Afgehandeld

Laatst gewijzigd door Jurgen op 2013-11-08 11:10 AM.