De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.269
1.129.992
59

MaMafia.fr
57.281
404.705
61
MeineMafia.de
74.229
398.769
32
MojeMafie.cz
27.529
274.383
21
MafiaCreator.ro
22.149
241.952
8
MafiaCreator.com
66.549
223.882
6
MafyaKur.com
49.011
287.540
5
MojaMafia.pl
53.544
352.183
4
MiMafia.com
12.366
33.679
3
MinMaffia.se
15.025
60.512
0
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

Schandpaal - Week 49

Mr_X8/Dec | 10:26 

MafiasCountry
79 leden
Radio20for7 schreef:
ow ja ik heb hem vanmiddag gekregen van een vriend via skype wand wou hem eerst netjes kopen via het forum !
En ik ben idd op je game geweest niet om te stelen maar wel om te kijken hoe je de kast had ge styled verry nice btw en toen ben ik zelf begonnen ik kan aan mm een screen tonen over het gekregen script als ze er om vragen !
verder over de voor pagina was een miisverstand en deze is dan ook verwijderd !
Het ene ogenblik ben je er zelf aan begonnen en het andere heb je het van een vriend gekregen? En dan steel je ook nog een tabel met taalkeuzes? En je verkoopt ook nog een gestolen styleswitcher....

Je verzint telkens maar slechte smoesjes en komt er mee weg maar ik denk niet dat het zo gaat blijven werken hoor...
Laat me raden, die vriend waar je het allemaal van krijgt is de stylesheet van andere mensen?
Ik heb trouwens ook eens in je "design" shop gekeken en staat ook wel wat copyright op sommige dingen volgens mij...

Heb net even gekeken, talen menu nog steeds niet verwijdert:

Laatst gewijzigd door Mr_X op 2013-12-08 2:21 PM.

Heisenberg8/Dec | 15:40 

MafiaTroubles
155 leden
Radio20forseven is een uitstekend voorbeeld van iemand die is onstaan uit de luiheid van mijnmaffia en zijn eigen zieligheid. Het stelen, oplichten en schijnheilig doen is zijn eigen verantwoordelijkheid. Echter is het die van mijnmaffia om deze personen aan te pakken en te weren van hun netwerk.

Bij deze zet ik mijnmaffia op de schandpaal voor nalatigheid. Deze persoon staat meerdere malen op de schandpaal en die berichten worden gewoon simpelweg genegeerd.

En ik weet echt wel dat dit bericht verwijderd word want dat doen ze hier met de waarheid. Net een corrupte overheid hier.

Mr_X8/Dec | 16:45 

MafiasCountry
79 leden
Mr_X schreef:
Radio20forseven is een uitstekend voorbeeld van iemand die is onstaan uit de luiheid van mijnmaffia en zijn eigen zieligheid. Het stelen, oplichten en schijnheilig doen is zijn eigen verantwoordelijkheid. Echter is het die van mijnmaffia om deze personen aan te pakken en te weren van hun netwerk.

Bij deze zet ik mijnmaffia op de schandpaal voor nalatigheid. Deze persoon staat meerdere malen op de schandpaal en die berichten worden gewoon simpelweg genegeerd.

En ik weet echt wel dat dit bericht verwijderd word want dat doen ze hier met de waarheid. Net een corrupte overheid hier.

Amen

Raven8/Dec | 18:14 

DreamOn
18 leden
Mr_X schreef:

True story !