De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.268
1.129.987
128

MaMafia.fr
57.281
404.693
154
MeineMafia.de
74.229
398.766
104
MojeMafie.cz
27.529
274.377
45
MojaMafia.pl
53.543
352.165
23
MafiaCreator.ro
22.149
241.951
19
MafiaCreator.com
66.549
223.870
9
MinMaffia.se
15.025
60.512
6
MafyaKur.com
49.010
287.511
3
MiMafia.com
12.366
33.673
3
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

Schandpaal - Week 50

Jurgen10/Dec | 10:50 

Beste speleigenaar,

Wanneer je een klacht wil neerleggen tegen de eigenaar van een ander spel, bijvoorbeeld wanneer er ongewenste reclame rondgestuurd wordt op jouw spel, dan kan deze hier geplaatst worden. Lees graag even onderstaande richtlijnen door, slechts op die manier kunnen we een vlotte afhandeling verzekeren.

Wat gebeurt er met mijn melding?

We zullen deze meldingen regelmatig doornemen en indien nodig de speleigenaren hierop wijzen door middel van een waarschuwing. Merken we echter dat het gedrag van de betreffende speleigenaar niet wijzigt, dat zijn daden de intentie hebben om het MijnMaffia-netwerk te schaden of dat het gedrag dusdanig in strijd is met onze Algemene Voorwaarden, dan zal het spel offline gehaald worden.

Wat hoort hier NIET thuis?

Dit is geen plaats voor het voeren van discussies of ruzies die je hebt met andere speleigenaren. Je meldt de speler en wij zullen dit uitzoeken.

Gevallen van "hacking": in veel situaties is dit slechts een speleigenaar die zelf onvoorzichtig geweest is met zijn wachtwoord. Denk je toch dat er écht meer achter zit dan een geraden wachtwoord, dan behandelen we dit graag verder af via het contactformulier

Ook gevallen van oplichting via MSN, Skype, IRC, ICQ, ... geven ons helaas te weinig concreet bewijs om in te kunnen grijpen. Speel daarom zelf altijd op veilig en laat dit soort communicaties gebeuren via het MijnMaffia-netwerk, anders kunnen we je niet verder helpen!

Hoe meld ik een speleigenaar?

Melden kan door aan dit topic een nieuwe post toe te voegen. Voeg a.u.b. voldoende informatie toe: we zullen niet achter je melding aanrennen, maar zullen een melding niet behandelen wanneer er niet voldoende informatie toegevoegd is.

Voeg zeker het volgende toe:

• De spelnaam / domeinnaam van het spel waartegen je klacht wil indienen. Dit klinkt logisch, maar wordt toch wel eens vergeten.
• De reden van de klacht die je wil indienen: leg de situatie duidelijk uit, wat jouw aandeel en het aandeel van de tegenpartij hierin was. Alleen zo kunnen wij een oordeel vellen over de situatie.
• Bewijsmateriaal! We kunnen natuurlijk niet straffen zonder bewijsmateriaal, en om die reden vragen we je voldoende screenshots of linkjes naar forumtopics toe te voegen.
• Een IP-adres wanneer je hierover beschikt, zeker bij het melden van spammers.

Wanneer jij vindt dat er buiten de zaken op de lijst nog dingen zijn die zeker toegevoegd moeten worden: graag!

Oly11/Dec | 20:27 

Bij deze zet ik Crimepeeps.nl op schandaal.
Vanwege een onterechte ban.
Er gaan blijkbaar verhalen rond dat ik leden af zou trekken.
Van hun site terwijl ik me best juist doe als crew.
Zelf ben ik in actief ben op mn eigen game.
Ook de eigenaar Wietze oorspronlijke eigenaar heeft Blackscorpio nu als eigenaar gezet .
Omdat hij zelf zogenaamd geen tijd voor Crimepeeps heeft.
Hij probeert de site te verkopen voor echt geld wat ook tegen de regels is.
Ik vindt dit zeer triest en niet door de beugel kunnen. Leden weten niet meer wie eigenaar is. En het is behoorlijk onduidelijk welke prijzen er nu komen of gaan.
Het email staat onder de naam van wietze maar scorpio is eigenaar.
Beetje tegen de regels lijkt me duidelijk.

Ruzies met een speleigenaar dien je met die speleigenaar uit te zoeken.

Laatst gewijzigd door Jurgen op 2013-12-11 8:52 PM.

Moontje11/Dec | 20:48 

Blackangel schreef:
Bij deze zet ik Crimepeeps.nl op schandaal.
leden af trekken doe je ook niet en is zeer ongepast!
Ook de eigenaar Wietze oorspronlijke eigenaar heeft Blackscorpio nu als eigenaar gezet .
dit is niet tegen de regels. Het mag alleen niet op mijn maffia verkocht worden voor geld.
Ik vindt dit zeer triest en niet door de beugel kunnen. Leden weten niet meer wie eigenaar is. En het is behoorlijk onduidelijk welke prijzen er nu komen of gaan.
Het email staat onder de naam van wietze maar scorpio is eigenaar beetje tegen de regels lijkt me duidelijk.
Je kan het triest vinden maar ook dat is niet verboden , mits de beloofde prijzen worden uit betaald...of het handig is is een 2 e
En wie ben jij om te bepalen of iemand er tijd voor heeft?
Misschien handiger om je ongerief met de eigenaar zelf op te lossen? Of heb je het te druk met leden af te laat maar

Laatst gewijzigd door Moontje op 2013-12-11 8:49 PM.

Oly11/Dec | 20:52 

Ron schreef:
[quote=Blackangel]Bij deze zet ik Crimepeeps.nl op schandaal.
dit is niet tegen de regels. Het mag alleen niet op mijn maffia verkocht worden voor geld.
Het email staat onder de naam van wietze maar scorpio is eigenaar beetje tegen de regels lijkt me duidelijk.
Je kan het triest vinden maar ook dat is niet verboden , mits de beloofde prijzen worden uit betaald...of het handig is is een 2 e
Misschien handiger om je ongerief met de eigenaar zelf op te lossen? Of heb je het te druk met leden af te laat maar [/quote]

De fabeltjes van Blacksocpio heeft hij leuk zelf bedacht.
Waar jij je mee bemoeit is dan een 2e vraag? Namelijk geen zin in discussie's van jou.

Laatst gewijzigd door Oly op 2013-12-11 9:03 PM.

owner010 (Permanent verbannen)11/Dec | 21:04 

Blackangel schreef:
[quote=Ron][quote=Blackangel]Bij deze zet ik Crimepeeps.nl op schandaal.
Misschien handiger om je ongerief met de eigenaar zelf op te lossen? Of heb je het te druk met leden af te laat maar [/quote]

Ik los dit wel op met Wietze want hij weet er niks van blijkbaar.
Waar jij je mee bemoeit is dan een 2e vraag? Namelijk geen zin in discussie's van jou.[/quote]

heb geen enkel probleem met blackangel
enige wat er speelt is dat ik de site wil verkopen
en dat zij geinterseert is

Oly11/Dec | 21:06 

Wietze schreef:
[quote=Blackangel][quote=Ron][quote=Blackangel]Bij deze zet ik Crimepeeps.nl op schandaal.

Ik los dit wel op met Wietze want hij weet er niks van blijkbaar.
Waar jij je mee bemoeit is dan een 2e vraag? Namelijk geen zin in discussie's van jou.[/quote]

heb geen enkel probleem met blackangel
enige wat er speelt is dat ik de site wil verkopen
en dat zij geinterseert is[/quote]

Ik ben niet meer geinterseert en weet je waarom.
Omdat er sprake is van frouwde. maar succes er mee

Laatst gewijzigd door Oly op 2013-12-11 9:06 PM.

Moontje11/Dec | 21:37 

Probeer het eens via een verkoop forum...

Soulsheart11/Dec | 21:49 

maffiabigboss
499 leden
BlackAngel, je heb het wel met meerdere mensen aan de stok, ligt het niet aan jou ?? Wietze, zet hem op handelsmarkt

Ice-Dragon13/Dec | 12:44 

spammer

MVG Ice-Dragon

Afgehandeld

Laatst gewijzigd door Jurgen op 2013-12-13 1:14 PM.

Spijker14/Dec | 11:31 

Emanya.eu
732 leden
aangezien ik om een of andere nog onvindbare reden sinds een paar dagen alleen kruisjes zie als ik plaatjes verstuur ...meld ik het maar op deze manier...
mijn exuus hiervoor maar ik zoek nog ijverig naar een oplossing voor het plaatjesprobleem
een reclamemaker op onze site
08:51 Rainbow goede morgen
08:51 Rainbow zo vliegles
08:04 Labie http:/***mijnmaffia.nl/Smokeout/
08:04 Labie Zijn jullie niet vanplan om naar mijn site tegaan
08:03 Labie hooooi
05:46 Stained Wakker worden ... hoogste tijd ... het is al 5.46

Zonder screenshots kan ik niks... ../9/98662

Aanvullend bericht:
Justforfun schreef:
aangezien ik om een of andere nog onvindbare reden sinds een paar dagen alleen kruisjes zie als ik plaatjes verstuur ...meld ik het maar op deze manier...
mijn exuus hiervoor maar ik zoek nog ijverig naar een oplossing voor het plaatjesprobleem
een reclamemaker op onze site
08:51 Rainbow goede morgen
08:51 Rainbow zo vliegles
08:04 Labie http:/***mijnmaffia.nl/Smokeout/
08:04 Labie Zijn jullie niet vanplan om naar mijn site tegaan
08:03 Labie hooooi
05:46 Stained Wakker worden ... hoogste tijd ... het is al 5.46

Zonder screenshots kan ik niks... ../9/98662

dan maar proberen .op de site gaat het niet maar hier misschien wel

Laatst gewijzigd door Spijker op 2013-12-14 4:24 PM.