De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.273
1.130.030
62

MaMafia.fr
57.281
404.809
69
MeineMafia.de
74.230
398.774
38
MojeMafie.cz
27.531
274.396
19
MojaMafia.pl
53.547
352.228
9
MafiaCreator.com
66.550
223.889
8
MafiaCreator.ro
22.149
241.959
6
MafyaKur.com
49.012
287.596
1
MiMafia.com
12.367
33.686
1
MinMaffia.se
15.025
60.512
0
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

Schandpaal - Week 51

Jurgen16/Dec | 10:55 

Beste speleigenaar,

Wanneer je een klacht wil neerleggen tegen de eigenaar van een ander spel, bijvoorbeeld wanneer er ongewenste reclame rondgestuurd wordt op jouw spel, dan kan deze hier geplaatst worden. Lees graag even onderstaande richtlijnen door, slechts op die manier kunnen we een vlotte afhandeling verzekeren.

Wat gebeurt er met mijn melding?

We zullen deze meldingen regelmatig doornemen en indien nodig de speleigenaren hierop wijzen door middel van een waarschuwing. Merken we echter dat het gedrag van de betreffende speleigenaar niet wijzigt, dat zijn daden de intentie hebben om het MijnMaffia-netwerk te schaden of dat het gedrag dusdanig in strijd is met onze Algemene Voorwaarden, dan zal het spel offline gehaald worden.

Wat hoort hier NIET thuis?

Dit is geen plaats voor het voeren van discussies of ruzies die je hebt met andere speleigenaren. Je meldt de speler en wij zullen dit uitzoeken.

Gevallen van "hacking": in veel situaties is dit slechts een speleigenaar die zelf onvoorzichtig geweest is met zijn wachtwoord. Denk je toch dat er écht meer achter zit dan een geraden wachtwoord, dan behandelen we dit graag verder af via het contactformulier

Ook gevallen van oplichting via MSN, Skype, IRC, ICQ, ... geven ons helaas te weinig concreet bewijs om in te kunnen grijpen. Speel daarom zelf altijd op veilig en laat dit soort communicaties gebeuren via het MijnMaffia-netwerk, anders kunnen we je niet verder helpen!

Hoe meld ik een speleigenaar?

Melden kan door aan dit topic een nieuwe post toe te voegen. Voeg a.u.b. voldoende informatie toe: we zullen niet achter je melding aanrennen, maar zullen een melding niet behandelen wanneer er niet voldoende informatie toegevoegd is.

Voeg zeker het volgende toe:

• De spelnaam / domeinnaam van het spel waartegen je klacht wil indienen. Dit klinkt logisch, maar wordt toch wel eens vergeten.
• De reden van de klacht die je wil indienen: leg de situatie duidelijk uit, wat jouw aandeel en het aandeel van de tegenpartij hierin was. Alleen zo kunnen wij een oordeel vellen over de situatie.
• Bewijsmateriaal! We kunnen natuurlijk niet straffen zonder bewijsmateriaal, en om die reden vragen we je voldoende screenshots of linkjes naar forumtopics toe te voegen.
• Een IP-adres wanneer je hierover beschikt, zeker bij het melden van spammers.

Wanneer jij vindt dat er buiten de zaken op de lijst nog dingen zijn die zeker toegevoegd moeten worden: graag!

Spijker17/Dec | 10:24 

Emanya.eu
732 leden
er ging iets mis met melden in week 50 dus doe ik het hier nog maar eens

Zonder IP-adres kan ik nietsmijn exuus , ik ben een beetje in de bonen

Afgehandeld

Laatst gewijzigd door Jurgen op 2013-12-19 11:36 AM.

Eigenaar18/Dec | 11:26 

Justforfun schreef:
ik ben een beetje in de bonen
Wat is dat?
Dat kan ook niet anders hé, met die bruine bonen kleur van je lay-out

Spijker18/Dec | 12:44 

Emanya.eu
732 leden
hier moet ik toch even op reageren
lol dat is een koffiekleurtje he?koffieleut thats me
normaal meld ik linkplaatsertjes niet omdat het ook een wraakactie kan zijn naar eigenaren toe ivm bans maar dit is de eigenaar zelf vandaar de melding

in de bonen zijn is de kluts kwijtzijn en dat gebeurd mij weleens

Moontje18/Dec | 15:00 

Justforfun schreef:

in de bonen zijn is de kluts kwijtzijn en dat gebeurd mij weleens
Geklutste bonen? ....prutputje dus