De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.279
1.130.118
56

MaMafia.fr
57.285
404.918
66
MeineMafia.de
74.232
398.802
23
MafiaCreator.ro
22.150
241.981
9
MojeMafie.cz
27.531
274.404
9
MojaMafia.pl
53.551
352.345
8
MafiaCreator.com
66.557
223.962
5
MafyaKur.com
49.020
287.701
1
MiMafia.com
12.367
33.697
1
MinMaffia.se
15.026
60.520
0
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

Mijnmaffia weer activer krijge?

czazzy25/Jan | 10:21 

NoLameGamers
61 leden
Kweet niet waar ik dit moest plaatsen?
Zijn er mischien mogelijkheden waardoor mijnmaffia weer activer kan worden bijvoorbeeld dat mijnmaffia zich net als H@bb0 laat promoten via tv zoiets of kost dat allemaal te veel?

Want dan wordt het voor de eigenaren van de spellen ook weer drukker

FIRSTCRIMES25/Jan | 10:44 

firstcrimes
1.257 leden
Via TV is wel erg duur. Heb het even snel opgezocht en er worden blijkbaar (snap ik ook wel) snel tienduizenden euro's gevraagd voor een campagne op TV. Het heeft nut, maar of ze die kosten ook weer uit MijnMaffia halen is natuurlijk de vraag.

Oly26/Jan | 02:53 

Secretcrime.nl
22.321 leden
Je kunt zelf ook promoten

moet mijnmaffia hunzelf promoten zodat het bij ons drukker word?

nee, dan krijg je meer spellen, en word het niet drukker bij ons.

Geef eens zelf geld uit aan promotie.

GangsterRik26/Jan | 10:36 

Oly schreef:
Je kunt zelf ook promoten

Het is toch wel wat aangenamer als er meerdere eigenaren zijn ook... Inderdaad, dat helpt niet voor onze spellen, maar MM zelf mag ook best wel wat actiever vind ik.

(en misschien moet MM eens een hoop oude spellen verwijderen, die waar 5 jaar niemand meer op geweest is bijvoorbeeld. Het stoot namelijk mensen af om een spel te maken als je meer dan 5 keer moet proberen om een spelnaam te vinden omdat deze telkens al in gebruik is)

MVG

Oly26/Jan | 15:41 

Secretcrime.nl
22.321 leden
GangsterRik schreef:
Het is toch wel wat aangenamer als er meerdere eigenaren zijn ook... Inderdaad, dat helpt niet voor onze spellen, maar MM zelf mag ook best wel wat actiever vind ik.

(en misschien moet MM eens een hoop oude spellen verwijderen, die waar 5 jaar niemand meer op geweest is bijvoorbeeld. Het stoot namelijk mensen af om een spel te maken als je meer dan 5 keer moet proberen om een spelnaam te vinden omdat deze telkens al in gebruik is)

MVG

dus mensen die ooit geld in een hun hebben gestoken, die moeten hun investering kwijt raken?

CdeiCapi26/Jan | 18:59 

MaffiaNostra
103 leden
GangsterRik schreef:
[quote=oly]Je kunt zelf ook promoten

MVG[/quote]

Dat vind ik ene heel goed idee

GangsterRik26/Jan | 20:05 

Oly schreef:
dus mensen die ooit geld in een hun hebben gestoken, die moeten hun investering kwijt raken?

Ik had het over de vele spellen die in het begin van MM gemaakt geweest zijn met 1 lid waarop de eigenaar 5 minuten online geweest is en waar niks van MP op is uitgegeven of op staat. Vele van deze spellen hebben mooie namen omdat ze de eerste waren en nog alle keuze hadden...

MVG

FrannyCore27/Jan | 09:14 

Core-crime.nl
1.830 leden
miss doneren weer zo als voorheen,na die update nam het al af he

GangsterRik27/Jan | 20:29 

FrannyCore schreef:
miss doneren weer zo als voorheen,na die update nam het al af he

Ik neem aan dat je de massadonatie bedoelt, dat hij geaccepteerd moet worden?

Ik blijf bij mijn standpunt van vroeger, even een oud idee terug bovenhalen: (screen "NU" klopt niet meer omdat die van vóór de update is)

Degene die doneert moet aanvinken wanneer de donatie geaccepteerd moet worden. Dat lijkt mij sowieso veel handiger.

En, nogmaals, MM moet eens tijd durven steken in kleine dingetjes. Er verschijnen er zoveel in de ideeënbus waar niks mee gedaan wordt omdat MM alleen maar grote updates wil doen... Die kleine dingetjes kunnen echt wel het verschil maken... maarja

(het zou bovendien ook wel de stoppende eigenaren afremmen als er wat van deze kleine dingetjes gedaan geweest waren in deze o zo lange periode van de vorige update tot nu... iets is beter dan niets, en de updates om de X tijd is net wat de meeste eigenaren hier houdt... )

MVG

culmo28/Jan | 13:59 

tgcriminals
29 leden
GangsterRik schreef:
(het zou bovendien ook wel de stoppende eigenaren afremmen als er wat van deze kleine dingetjes gedaan geweest waren in deze o zo lange periode van de vorige update tot nu... iets is beter dan niets, en de updates om de X tijd is net wat de meeste eigenaren hier houdt... )MVG

Zeker, en dat is ook wat er moet gebeuren. Op dit moment is alleen het forum van MijnMaffia nog een beetje actief, maar het laatste nieuwsartikel was bijvoorbeeld van 3 december 2013... Ik verwacht dat als er iedere twee weken een update komt, dat er zelfs wel oud-speleigenaren zijn die wel terug willen keren.