De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.266
1.129.969
146

MaMafia.fr
57.281
404.686
169
MeineMafia.de
74.228
398.762
88
MojeMafie.cz
27.529
274.357
56
MojaMafia.pl
53.543
352.117
22
MafiaCreator.ro
22.148
241.946
20
MafiaCreator.com
66.549
223.853
7
MinMaffia.se
15.025
60.510
6
MiMafia.com
12.365
33.669
3
MafyaKur.com
49.008
287.476
2
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

Schandpaal - Week 6

Jurgen3/Feb | 16:20 

Beste speleigenaar,

Wanneer je een klacht wil neerleggen tegen de eigenaar van een ander spel, bijvoorbeeld wanneer er ongewenste reclame rondgestuurd wordt op jouw spel, dan kan deze hier geplaatst worden. Lees graag even onderstaande richtlijnen door, slechts op die manier kunnen we een vlotte afhandeling verzekeren.

Wat gebeurt er met mijn melding?

We zullen deze meldingen regelmatig doornemen en indien nodig de speleigenaren hierop wijzen door middel van een waarschuwing. Merken we echter dat het gedrag van de betreffende speleigenaar niet wijzigt, dat zijn daden de intentie hebben om het MijnMaffia-netwerk te schaden of dat het gedrag dusdanig in strijd is met onze Algemene Voorwaarden, dan zal het spel offline gehaald worden.

Wat hoort hier NIET thuis?

Dit is geen plaats voor het voeren van discussies of ruzies die je hebt met andere speleigenaren. Je meldt de speler en wij zullen dit uitzoeken.

Gevallen van "hacking": in veel situaties is dit slechts een speleigenaar die zelf onvoorzichtig geweest is met zijn wachtwoord. Denk je toch dat er écht meer achter zit dan een geraden wachtwoord, dan behandelen we dit graag verder af via het contactformulier

Ook gevallen van oplichting via MSN, Skype, IRC, ICQ, ... geven ons helaas te weinig concreet bewijs om in te kunnen grijpen. Speel daarom zelf altijd op veilig en laat dit soort communicaties gebeuren via het MijnMaffia-netwerk, anders kunnen we je niet verder helpen!

Hoe meld ik een speleigenaar?

Melden kan door aan dit topic een nieuwe post toe te voegen. Voeg a.u.b. voldoende informatie toe: we zullen niet achter je melding aanrennen, maar zullen een melding niet behandelen wanneer er niet voldoende informatie toegevoegd is.

Voeg zeker het volgende toe:

• De spelnaam / domeinnaam van het spel waartegen je klacht wil indienen. Dit klinkt logisch, maar wordt toch wel eens vergeten.
• De reden van de klacht die je wil indienen: leg de situatie duidelijk uit, wat jouw aandeel en het aandeel van de tegenpartij hierin was. Alleen zo kunnen wij een oordeel vellen over de situatie.
• Bewijsmateriaal! We kunnen natuurlijk niet straffen zonder bewijsmateriaal, en om die reden vragen we je voldoende screenshots of linkjes naar forumtopics toe te voegen.
• Een IP-adres wanneer je hierover beschikt, zeker bij het melden van spammers.

Wanneer jij vindt dat er buiten de zaken op de lijst nog dingen zijn die zeker toegevoegd moeten worden: graag!

Oly6/Feb | 21:48 

Secretcrime.nl
22.318 leden
hierbij zet ik http://www.maffia-sensation.nl/ op de schandpaal,

wegens bijna letterlijk mijn tekst over te nemen van mijn regels pagina.

Dit is haar ''versie''

dit is mijn versie:

alvast bedankt

met vriendelijke groet,

Oly

Hier is niet te controleren wie de oorspronkelijke eigenaar is. Hier is helaas niets aan te doen. Dit dienen jullie samen uit te vechten.

Laatst gewijzigd door Jurgen op 2014-02-10 7:06 PM.

Al-Capone7/Feb | 01:29 

WorldOfTheCrime
69 leden
Oly schreef:
hierbij zet ik http://www.maffia-sensation.nl/ op de schandpaal,

wegens bijna letterlijk mijn tekst over te nemen van mijn prijzen pagina.

Dit is haar ''versie''

dit is mijn versie:

alvast bedankt

met vriendelijke groet,

Oly

Voordat je met je beschuldigingen gaat gooien en wil dat hier wat aan gedaan word, graag aandacht voor het volgende:

•bewijs stukken dat dit van jou afkomstig is

graag aandacht voor het volgende:
Sites met de zelfde inhoud:
http://www.maffia4maffia.nl/info/1
http://www.mafia4live.nl/info/2/-spelregels
er zullen er nog een aantal zijn die ze hebben, alleen weet ik de link niet meer!

Deze zijn zoveel in omloop dat dit niet tegen te gaan is

ik heb maffiasensation al vanaf het bestaan gespeeld. hier stonden de regels toen al in

ook zie ik verschillende regels bij jou staan in je script dan maffiasensation

<span class="hagilcfxkl" id="hagilcfxkl_1">

bij maffiasensation was dit echter anders

Ook komt de basis van de regels terug in het handboek!

Misschien een hele rare gedachte, maar wie zegt dat JIJ hem niet heb overgenomen?

Laatst gewijzigd door Al-Capone op 2014-02-07 1:38 AM.

Oly7/Feb | 20:51 

Secretcrime.nl
22.318 leden
GoldenEye schreef:

Voordat je met je beschuldigingen gaat gooien en wil dat hier wat aan gedaan word, graag aandacht voor het volgende:

•bewijs stukken dat dit van jou afkomstig is

graag aandacht voor het volgende:
Sites met de zelfde inhoud:
http://www.maffia4maffia.nl/info/1
http://www.mafia4live.nl/info/2/-spelregels
er zullen er nog een aantal zijn die ze hebben, alleen weet ik de link niet meer!

Deze zijn zoveel in omloop dat dit niet tegen te gaan is

ik heb maffiasensation al vanaf het bestaan gespeeld. hier stonden de regels toen al in

ook zie ik verschillende regels bij jou staan in je script dan maffiasensation

bij maffiasensation was dit echter anders

Ook komt de basis van de regels terug in het handboek!

Misschien een hele rare gedachte, maar wie zegt dat JIJ hem niet heb overgenomen?

uhm, mafia4live.nl is van mij

Al-Capone7/Feb | 21:04 

WorldOfTheCrime
69 leden
Oly schreef:
uhm, mafia4live.nl is van mij
maffia4maffia niet

maar nogmaals, kom met je bewijzen dat de regels speciafiek van jou zijn!
bewijzen van je scriptwerk, van je copyrights die erin staan, en die sensation ook erin heeft staan, als dat allemaal het zelfde is, dan heb je reden om wat te posten, dit is niet het geval,
want wie zegt dat jij de regels heb gemaakt, en niet dat IK ze heb gemaakt?

kortom, geen bewijs? geen posts van onzin

Laatst gewijzigd door Al-Capone op 2014-02-07 9:33 PM.

Famke7/Feb | 21:16 

Maffialive2.nl
678 leden
beide sites zijn van mini bitch en rayangel geweest en waarschijnlijk heb je die regels toen ook overgenomen.

Oly7/Feb | 21:59 

Secretcrime.nl
22.318 leden
GoldenEye schreef:
maffia4maffia niet

maar nogmaals, kom met je bewijzen dat de regels speciafiek van jou zijn!
bewijzen van je scriptwerk, van je copyrights die erin staan, en die sensation ook erin heeft staan, als dat allemaal het zelfde is, dan heb je reden om wat te posten, dit is niet het geval,
want wie zegt dat jij de regels heb gemaakt, en niet dat IK ze heb gemaakt?

kortom, geen bewijs? geen posts van onzin

lijkt mij als ik de site heb GEKOCHT dat het van mij is.
en dan nog iets... bij bij heb je dat lijstje met welke regels er zijn, die kun je bij mij aanklikken, waarom heeft zij het er dan in staan?

en doet dat scriptje het niet?

het is precies de zelfde tekst, als mijn sites, en die van ray, dat klopt, m4l en m4m zijn van 1 eigenaar geweest, maar vooralsnog heeft m4l alles gemaakt voor beide sites.

Famke schreef:
beide sites zijn van mini bitch en rayangel geweest en waarschijnlijk heb je die regels toen ook overgenomen.

ooh zeer zeker niet, zoals ik heb gezegd, ik heb een tijdje terug m4l gekocht dus de gebruikelijke licenties ook overgenomen.

Mensen kunnen hierop gaan reageren, zit ik niet op te wachten, mijnmaffia kan dit zelf wel beoordelen, of is nu ineens het hele forum crew van mijnmaffia?

Al-Capone8/Feb | 02:51 

WorldOfTheCrime
69 leden
Oly schreef:
lijkt mij als ik de site heb GEKOCHT dat het van mij is.
en dan nog iets... bij bij heb je dat lijstje met welke regels er zijn, die kun je bij mij aanklikken, waarom heeft zij het er dan in staan?

en doet dat scriptje het niet?

het is precies de zelfde tekst, als mijn sites, en die van ray, dat klopt, m4l en m4m zijn van 1 eigenaar geweest, maar vooralsnog heeft m4l alles gemaakt voor beide sites.

waarom die site dat ook heeft is heel makkelijk, het script is namelijk van het handboek van je spel. de tekst is alleen aangepast, dat de kliklinkjes er zijn waar je op kan drukken is door middel van ankers gemonteerd, is dus GEEN bewijs dat het van jou is!
sterker nog je praat jezelf al helemaal klem!

Mijnmaffia aandachtspunt

jij heb de site gekocht van rayangel en minibitch MET regels! dus zijn de regels NIET van JOU maar van m4m!
wat is je uiteindelijke doel?
regels toe eigenen die van m4m zijn?

en waarom de ankers bij hun niet werken is het volgende
voorheen was het maffiasensation
nu is het nieuwe maffia-sensation
logisch dat het script nog aangepast moet worden dan he

Laatst gewijzigd door Al-Capone op 2014-02-08 3:10 AM.

Oly8/Feb | 12:14 

Secretcrime.nl
22.318 leden
GoldenEye schreef:
waarom die site dat ook heeft is heel makkelijk, het script is namelijk van het handboek van je spel. de tekst is alleen aangepast, dat de kliklinkjes er zijn waar je op kan drukken is door middel van ankers gemonteerd, is dus GEEN bewijs dat het van jou is!
sterker nog je praat jezelf al helemaal klem!

Mijnmaffia aandachtspunt

jij heb de site gekocht van rayangel en minibitch MET regels! dus zijn de regels NIET van JOU maar van m4m!
wat is je uiteindelijke doel?
regels toe eigenen die van m4m zijn?

en waarom de ankers bij hun niet werken is het volgende
voorheen was het maffiasensation
nu is het nieuwe maffia-sensation
logisch dat het script nog aangepast moet worden dan he

het hele script mist, heb ik al gezien, en nee niet van ray en mini gekocht, maar van evil_killer.

dus je kunt moeilijk gaan doen, of wat is jou doel?

Laatst gewijzigd door Oly op 2014-02-08 12:14 PM.

Simit8/Feb | 12:38 

Jongens! De schandpaal is GEEN discussieforum, en het spel "WorldOfTheCrime" wordt hier niet eens aangeklaagd, en is ook geen betrokken partij (geen eigenaar van het script in kwestie oid).

Laat het beoordelen/afhandelen maar gewoon aan schandpaalmeester Jurgen over.