De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.277
1.130.067
131

MaMafia.fr
57.282
404.871
114
MeineMafia.de
74.231
398.794
55
MojeMafie.cz
27.531
274.408
33
MojaMafia.pl
53.551
352.295
24
MafiaCreator.com
66.554
223.930
10
MafiaCreator.ro
22.149
241.970
8
MafyaKur.com
49.015
287.646
4
MinMaffia.se
15.026
60.519
4
MiMafia.com
12.367
33.691
3
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

Schandpaal - Week 6

Al-Capone9/Feb | 00:07 

WorldOfTheCrime
69 leden
Simit schreef:
het spel "WorldOfTheCrime" wordt hier niet eens aangeklaagd,r.

het spel is van mij geweest! scripts stonden er toen ook al op
dus praktisch gezien heb ik er wel wat mee te maken, maar al met al mijn punt is, scripts zijn in omloop. ik zie jullie niet elk spel afgaan aangezien jullie wel iets beters te doen hebben

Ice-Dragon9/Feb | 09:09 

Spammer

MVG Ice-Dragon

Afgehandeld

Laatst gewijzigd door Jurgen op 2014-02-10 7:07 PM.

Oly9/Feb | 15:54 

Secretcrime.nl
22.321 leden
Famke schreef:
beide sites zijn van mini bitch en rayangel geweest en waarschijnlijk heb je die regels toen ook overgenomen.

He wat zie ik daar, jij hebt ook zowat het zelfde als ik heb, vertel eens, waar heb je het vandaan?

juist, van mafia4live.nl of van m4m oftewel gejat, is vrijwel de zelfde opmaak, kleine dingetjes aanpassen, betekent nog niet dat het van jou is!

(geprobeerd buiten de schandpaal op te lossen, wilde ze niet aan beginnen, dan maar zo)

Johan9/Feb | 16:10 

Oly schreef:
He wat zie ik daar, jij hebt ook zowat het zelfde als ik heb, vertel eens, waar heb je het vandaan?

juist, van mafia4live.nl of van m4m oftewel gejat, is vrijwel de zelfde opmaak, kleine dingetjes aanpassen, betekent nog niet dat het van jou is!

(geprobeerd buiten de schandpaal op te lossen, wilde ze niet aan beginnen, dan maar zo)

Ik heb ze ook hoor, waarschijnlijk hebben heel veel mensen ze

Laatst gewijzigd door Johan op 2014-02-09 4:11 PM.

Al-Capone9/Feb | 16:14 

WorldOfTheCrime
69 leden
Stormbreaker schreef:

dat heb ik ook al paar keer gezegt, maar meneer is eigenwijs!
oly stop ermee, mijnmaffia gaat niet elke site af voor jou!
wat probeer je er mee te berijken! vooralsnog MOET JE MET BEWIJZEN KOMEN DAT JIJ ZE HEB GESCHREVEN!!
heb jij niet gedaan, je hebt ze mee gekocht met de site, dus is de auteur hiervan de scripter waar je het van heb overgenomen, niet made by oly

je staat machteloos meneertje!

Johan9/Feb | 16:24 

Meneer Oly, Mijnmaffia gaat niet alle site's af om te controleren of ze die regels hebben

Ik hebt vaker gezien dat je dingen op de schandpaal hebt geplaats die 'jij' moet hebben gemaakt.

Iedereen kan dat gemaakt hebben, Mijnmaffia zal daar waarschijnlijk nooit achter komen.

Blijven zeuren heeft toch geen zin, dat wekt alleen maar irritaties & reacties op van andere spel eigenaren, de een zegt dat die dit heeft gemaakt en de ander zegt weer dat. daar is dit forum niet voor bedoeld!

Ik hoop dat je de reactie van Simit gebruikt dat Jurgen hierna gaat kijken

Oly9/Feb | 17:24 

Secretcrime.nl
22.321 leden
GoldenEye schreef:

dat heb ik ook al paar keer gezegt, maar meneer is eigenwijs!
oly stop ermee, mijnmaffia gaat niet elke site af voor jou!
wat probeer je er mee te berijken! vooralsnog MOET JE MET BEWIJZEN KOMEN DAT JIJ ZE HEB GESCHREVEN!!
heb jij niet gedaan, je hebt ze mee gekocht met de site, dus is de auteur hiervan de scripter waar je het van heb overgenomen, niet made by oly

je staat machteloos meneertje!

licentie erop is precies het zelfde, heb veel geld voor de site betaald (m4l)

en aangezien degene waarvan ik de site heb gekocht, niet meer op mijnmaffia zit, doe ik het.

en ik ben echt niet moeilijk, mensen die hier nu het hardste roepen, zijn gewoon schuldig, en als je me gewoon een bericht stuurt, of via het forum regelt, is er veel mogelijk.

maar helaas jatten mensen dingen, waardoor wij weer meer werk hebben om het te beveiligingen.

mijn laaste bericht hier, kan mijn tijd wel beter besteden,

Laatst gewijzigd door Oly op 2014-02-09 5:28 PM.

Al-Capone9/Feb | 18:01 

WorldOfTheCrime
69 leden
Oly schreef:
licentie erop is precies het zelfde, heb veel geld voor de site betaald (m4l)

en aangezien degene waarvan ik de site heb gekocht, niet meer op mijnmaffia zit, doe ik het.

en ik ben echt niet moeilijk, mensen die hier nu het hardste roepen, zijn gewoon schuldig, en als je me gewoon een bericht stuurt, of via het forum regelt, is er veel mogelijk.

maar helaas jatten mensen dingen, waardoor wij weer meer werk hebben om het te beveiligingen.

mijn laaste bericht hier, kan mijn tijd wel beter besteden,

licentie...
je zou toch met bewijzen moeten komen, een paar woordjes is niet genoeg, en met bewijzen heb ik het over berichten dat je de site gekocht heb, dat je de regels erbij gekocht heb, ik heb ook een spel gehad waar die regels op stonden, heb het spel verkocht, en ook de regels stonden er nog op, vergat ik er af te halen, want doe hoefde hun niet te hebben. is mijn fout geweest, zo kan dit ook hun fout zijn geweest, de hele tijd beschrijf je dat het jou regels zijn, maar zonder bewijzen is niks van jou!

Niet moeilijk...
je bent en doet heel moeilijk over iets wat op meer sites te zien is, waar je geen stukken van hebt is gewoon niet van jou, kan het nog zo hard op je site staan.

jatten...
niemand jat iets oly, iemand met een gezond verstand en iemand die begrijpend kan lezen, (iets wat jij dus nu niet doet helaas) snapt uit andere berichten dat deze regels in omloop zijn, dat wil niet zeggen dat het specifiek van jou site is afgehaald, men kan hier voor ook wel betaald hebben aan iemand anders die de regels door verkocht, de koper weet dan niet dat het van jou zogenaamde site afkomt en dat het zogenaamd van jou is, want zij zijn daar niet mee bezig, zij zijn met hun EIGEN site bezig, en als jij dat nou ook eens doet i.p.v. elke site op de kop proberen te zetten door deze ongein...
gejat of gekocht van iemand, je houd het hier niet tegen!!
toevallig weet ik dat maffia-sensation de regels mee heeft overgekocht.
hoe weet ik dat:
toen ik die site kocht stond het er op
toen ik hem door verkocht bleef het staan
toen die weer werd door verkocht... bleef het staan

dus bewijs dat het van je site is is er niet, regels worden door verkocht, accepteer dit nou maar oly, je doet er niks tegen!

Laatst gewijzigd door Al-Capone op 2014-02-09 6:03 PM.