De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.273
1.130.030
50

MaMafia.fr
57.281
404.808
63
MeineMafia.de
74.230
398.774
25
MojeMafie.cz
27.531
274.396
16
MafiaCreator.com
66.550
223.889
7
MafiaCreator.ro
22.149
241.959
5
MojaMafia.pl
53.547
352.226
2
MiMafia.com
12.367
33.686
2
MafyaKur.com
49.012
287.595
1
MinMaffia.se
15.025
60.512
1
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

Schandpaal - Week 11

Jurgen10/Mrt | 12:01 

Beste speleigenaar,

Wanneer je een klacht wil neerleggen tegen de eigenaar van een ander spel, bijvoorbeeld wanneer er ongewenste reclame rondgestuurd wordt op jouw spel, dan kan deze hier geplaatst worden. Lees graag even onderstaande richtlijnen door, slechts op die manier kunnen we een vlotte afhandeling verzekeren.

Wat gebeurt er met mijn melding?

We zullen deze meldingen regelmatig doornemen en indien nodig de speleigenaren hierop wijzen door middel van een waarschuwing. Merken we echter dat het gedrag van de betreffende speleigenaar niet wijzigt, dat zijn daden de intentie hebben om het MijnMaffia-netwerk te schaden of dat het gedrag dusdanig in strijd is met onze Algemene Voorwaarden, dan zal het spel offline gehaald worden.

Wat hoort hier NIET thuis?

Dit is geen plaats voor het voeren van discussies of ruzies die je hebt met andere speleigenaren. Je meldt de speler en wij zullen dit uitzoeken.

Gevallen van "hacking": in veel situaties is dit slechts een speleigenaar die zelf onvoorzichtig geweest is met zijn wachtwoord. Denk je toch dat er écht meer achter zit dan een geraden wachtwoord, dan behandelen we dit graag verder af via het contactformulier

Ook gevallen van oplichting via MSN, Skype, IRC, ICQ, ... geven ons helaas te weinig concreet bewijs om in te kunnen grijpen. Speel daarom zelf altijd op veilig en laat dit soort communicaties gebeuren via het MijnMaffia-netwerk, anders kunnen we je niet verder helpen!

Hoe meld ik een speleigenaar?

Melden kan door aan dit topic een nieuwe post toe te voegen. Voeg a.u.b. voldoende informatie toe: we zullen niet achter je melding aanrennen, maar zullen een melding niet behandelen wanneer er niet voldoende informatie toegevoegd is.

Voeg zeker het volgende toe:

• De spelnaam / domeinnaam van het spel waartegen je klacht wil indienen. Dit klinkt logisch, maar wordt toch wel eens vergeten.
• De reden van de klacht die je wil indienen: leg de situatie duidelijk uit, wat jouw aandeel en het aandeel van de tegenpartij hierin was. Alleen zo kunnen wij een oordeel vellen over de situatie.
• Bewijsmateriaal! We kunnen natuurlijk niet straffen zonder bewijsmateriaal, en om die reden vragen we je voldoende screenshots of linkjes naar forumtopics toe te voegen.
• Een IP-adres wanneer je hierover beschikt, zeker bij het melden van spammers.

Wanneer jij vindt dat er buiten de zaken op de lijst nog dingen zijn die zeker toegevoegd moeten worden: graag!

Eigenaar12/Mrt | 15:24 

Crimepeeps.be
3.037 leden
Spammer, DaanG. Bericht van DaanG naar Exbusdriver en nog 3 anderen.

Afgehandeld

Laatst gewijzigd door Jurgen op 2014-03-14 1:03 PM.

Ice-Dragon12/Mrt | 18:27 

Spammer

MVG Ice-Dragon

Edwin12/Mrt | 18:50 

Maffiagold.com
3.966 leden
Ice-Dragon schreef:
Spammer

MVG Ice-Dragon

Beste Ice Dragon,

Allereerst mijn oprechte excuses.
Maar deze speler die speelt niet op mijn site en je kan mij ook een prive bericht sturen.
Dus hier kan ik absoluut niks aan doen.
Anders kan ik regelmatig jou wel op de schandpaal zetten door de spamberichten die ik krijg.

Met vriendelijk groet,
Maity

Zatox12/Mrt | 18:55 

Beste Mijnmaffia,

Ik was vanmorgen rond 7 uur begonnen op mijn werk tot 4 uur in de middag en heb een bericht gekregen van de crew dat er reclame was gemaakt. Op jammer genoeg andere game's.
De reden tot toe weet ik niet waarom hij dit gedaan heeft.
En bij hoeveel game's hij dit gedaan heeft. Wij volgen normaal gesproken een strikt Reglement uit bij reclame permanent ban.
Voorbeeld : http://www.perfect4maffia.com/info/1/reglement
De crew heeft gewacht tot naderinzicht tot ik thuis was.
En heb hier per direct actie tot genomen toen ik dit hoorde.
Daan G heeft een Permanent ban gekregen + Ip ban.
En hoop namelijk dat we niet nog een x last hebben van de zelfde persoon. Hierbij wil ik alsnog mijn excuses aanbieden aan alle game's die enig sinds last hebben gehad van deze situatie. Ik vond het all een behoorlijk schokkend bericht toen ik dit hoorde van mijn crew, members, Game eigenaren.
Daarbij baal ik natuurlijk enorm als spel eigenaar met dat soort leden. Ik hoop dat het opgelost is en dat niemand meer last van hem heeft.

Afbeelding van permanent ban DaanG

Reclame is gemaakt op.
http://www.crimepeeps.nl/

Onze excuses namens all onze crew.

M.v.g
Defcone

Laatst gewijzigd door Zatox op 2014-03-12 7:19 PM.

Afrojack12/Mrt | 23:10 

Maffemania.nl
378 leden
Defcone schreef:
Beste Mijnmaffia,

Ik was vanmorgen rond 7 uur begonnen op mijn werk tot 4 uur in de middag en heb een bericht gekregen van de crew dat er reclame was gemaakt. Op jammer genoeg andere game's.
De reden tot toe weet ik niet waarom hij dit gedaan heeft.
En bij hoeveel game's hij dit gedaan heeft. Wij volgen normaal gesproken een strikt Reglement uit bij reclame permanent ban.
Voorbeeld : http://www.perfect4maffia.com/info/1/reglement
De crew heeft gewacht tot naderinzicht tot ik thuis was.
En heb hier per direct actie tot genomen toen ik dit hoorde.
Daan G heeft een Permanent ban gekregen + Ip ban.
En hoop namelijk dat we niet nog een x last hebben van de zelfde persoon. Hierbij wil ik alsnog mijn excuses aanbieden aan alle game's die enig sinds last hebben gehad van deze situatie. Ik vond het all een behoorlijk schokkend bericht toen ik dit hoorde van mijn crew, members, Game eigenaren.
Daarbij baal ik natuurlijk enorm als spel eigenaar met dat soort leden. Ik hoop dat het opgelost is en dat niemand meer last van hem heeft.

Afbeelding van permanent ban DaanG

Reclame is gemaakt op.
http://www.crimepeeps.nl/

Onze excuses namens all onze crew.

M.v.g
Defcone

Beste defxone ik heb hier wel een reden voor je zonder dat ik ergens vanaf weet zag het ook net toen ik me berichtencontrole deed

en zijn gegevens

Zatox13/Mrt | 16:42 

Beste chucky,

Ook van ons excuses voor het ongemak.
Wij balen hier zelf het meeste van aan gezien.
We ondanks dat een gezellige game hebben met de crew.
Tot dat daanG zich heeft aangemeld. Bleek dat hij ineens zomaar reclame is gaan maken. ik sprak hem eigenlijk weinig op de game. maar vond hem all een beetje vaag hij vroeg nooit wat.
En alleen het enige wat hij vroeg was altijd wanneer komen er donatie's en kan ik credit's krijgen. Maar hij is in iedere geval verbannen op mijn game en hoop dat zowel jullie als wij geen last meer van deze persoon hebben. en dat we gewoon weer gezellig kunnen game Iedereen herkent de regels maar lezen ze nooit.
En dat is geheel nadelig want andersom zou het ook kunnen gebeuren ts moeilijk om dit soort leden te voorkomen maar er is altijd maar een oplossing voor dit soort mensen. Permanent ban + Ip ban + Reset.

M.v.g
Defcone

Afrojack13/Mrt | 18:30 

Maffemania.nl
378 leden
Defcone schreef:
Beste chucky,

Ook van ons excuses voor het ongemak.
Wij balen hier zelf het meeste van aan gezien.
We ondanks dat een gezellige game hebben met de crew.
Tot dat daanG zich heeft aangemeld. Bleek dat hij ineens zomaar reclame is gaan maken. ik sprak hem eigenlijk weinig op de game. maar vond hem all een beetje vaag hij vroeg nooit wat.
En alleen het enige wat hij vroeg was altijd wanneer komen er donatie's en kan ik credit's krijgen. Maar hij is in iedere geval verbannen op mijn game en hoop dat zowel jullie als wij geen last meer van deze persoon hebben. en dat we gewoon weer gezellig kunnen game Iedereen herkent de regels maar lezen ze nooit.
En dat is geheel nadelig want andersom zou het ook kunnen gebeuren ts moeilijk om dit soort leden te voorkomen maar er is altijd maar een oplossing voor dit soort mensen. Permanent ban + Ip ban + Reset.

M.v.g
Defcone

Beste Defocone ik had het gezien jij vroeg je af waarom die het deed daarom heb ik dit voor je geplaatst je hebt goed gehandeld hor dor hem ook te verbannen op jou site dus dit probleem is goed opgelost

M.v.g chucky

Al-Capone14/Mrt | 16:53 

WorldOfTheCrime
69 leden
hierbij zet ik Hawk van http://www.mijnmaffia.nl/Design-MijnMaffia op de schandpaal!

meneer is volop aan het bieden op het forum op andere spellen, zo ook op mijn topic

http://www.mijnmaffia.nl/forum/28/465938/page/3
hij bood hier 145MP voor

echter staat er in het forum het volgende:

7. Op je verkoop dient een tijdslimiet te zitten. Dit mag maximaal 14 dagen na de start van de verkoop te zijn of 5 dagen na het laatste (geldige) bod. Als deze limiet is verlopen, is de hoogste bieder verplicht het product te kopen.

Zoals u ziet heb ik 5 dagen verwacht met het versturen van het volgende bericht. en kreeg een ander antwoord terug dan verwacht

na dit antwoord heeft hij zijn bod ingetrokken.

speler is nu VERPLICHT mijn spel over te nemen voor 145MP en ik eis van deze speler ook 145MP
dan moet hij maar niet op elk spel gaan reageren.

Nu bied hij op andere spellen MP's wat samen geteld MEER is dan hij daadwerkelijk hebt denk ik

Graag ontvang ik voor alsnog 145MP, dit in orde gemaakt door mijnmaffia aangezien speler zelf geen actie onderneemt!

Hawk14/Mrt | 19:24 

Goldrush schreef:
hierbij zet ik Hawk van http://www.mijnmaffia.nl/Design-MijnMaffia op de schandpaal!

meneer is volop aan het bieden op het forum op andere spellen, zo ook op mijn topic

http://www.mijnmaffia.nl/forum/28/465938/page/3
hij bood hier 145MP voor

echter staat er in het forum het volgende:

7. Op je verkoop dient een tijdslimiet te zitten. Dit mag maximaal 14 dagen na de start van de verkoop te zijn of 5 dagen na het laatste (geldige) bod. Als deze limiet is verlopen, is de hoogste bieder verplicht het product te kopen.

Zoals u ziet heb ik 5 dagen verwacht met het versturen van het volgende bericht. en kreeg een ander antwoord terug dan verwacht

na dit antwoord heeft hij zijn bod ingetrokken.

speler is nu VERPLICHT mijn spel over te nemen voor 145MP en ik eis van deze speler ook 145MP
dan moet hij maar niet op elk spel gaan reageren.

Nu bied hij op andere spellen MP's wat samen geteld MEER is dan hij daadwerkelijk hebt denk ik

Graag ontvang ik voor alsnog 145MP, dit in orde gemaakt door mijnmaffia aangezien speler zelf geen actie onderneemt!

Dit vind ik heel flauw.. maargoed zal mijn feedback hierop geven,

1) Ik mag op meerdere spellen bieden, als ik hiervoor de mp heb... & dat heb ik!

2) Ik bood idd 145 MP, Als jij 175 MP ewilt, en vervolgens niks meer laat weten, Dan kijk ik verder naar een andere game dit is vrij logishe

3) Nu de 5 dagen verder zijn, kom je in 1x met mailtje aanzetten als ik het moet overkopen.. dat had je ook eerder kunnen doen..

P.s Cooper/Jurgen: Als jullie hierbij mij punten of strafpunten gaan aanleveren wat onterecht is, Want jullie mijn bod topic ook geannuleerd terwijl ik in mijn recht stond, vind ik ook nergens op slaan!

Maar verder ga ik hier niet op, ik blijf bij mijn standpunt dat je eerder had moeten reageren! Dan had ik je game nog gekocht! Je reageerd 5 dagen na de rand denk je nou echt als ik nu nog reageren!

Groet hawk