De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.278
1.130.093
176

MaMafia.fr
57.283
404.888
180
MeineMafia.de
74.232
398.797
95
MojeMafie.cz
27.531
274.412
58
MojaMafia.pl
53.551
352.311
28
MafiaCreator.ro
22.150
241.975
19
MafiaCreator.com
66.556
223.939
11
MinMaffia.se
15.026
60.520
9
MafyaKur.com
49.016
287.666
4
MiMafia.com
12.367
33.692
4
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

Schandpaal - Week 11

Zatox14/Mrt | 19:54 

Beste Mijnmaffia,

Ik heb het netjes opgelost met alle game's
En mijn excuses aangeboden en snap niet waarom ik nog een bericht hierover krijgt op mijn game. En meld zo vaak aan mijn leden dat ze niet moeten spammen of reclame maken op andere game's. En heb zelfs een reglement.
Maar ik kan ze wel blijven waarschuwen maar als er eentje is die het leuk vind om het toch te doen op het moment wanneer ik niet aanwezig ben op mijn game Dan is het all gebeurd voor dat ik of mijn crew hem kunnen verbannen.
Ik heb DaanG all hele tijd dingen duidelijk proberen te maken.
En dan zegt hij dat hij het snapt maar nu blijkt dat hij dit toch gedaan heeft. Hiervoor verdiend hij zijn straf met permanent ban en ip ban. Maar als hij dit nu nog doet ondanks hij verbannen is betekend dit dat meteen dat mijn spel offline word gehaald omdat een andere Tg dingen doet wat niet mag ondanks dat hij gewaarschuwd is. Hoe kan ik het beste zoiets dan nog tegenhouden. dan word ik gestraft voor wat een ander gedaan heeft. Ik zie niet helemaal de redenering ?
Hoe denken er in zon situatie over als eigenaar bijv.

( Bericht van jullie naar mijn game : )
----------------------------------------------------------------
Beste speleigenaar,

We hebben klachten ontvangen over ongewenste reclame voor jouw spel door leden op andere spellen binnen het MijnMaffia-netwerk. Dit tolereren we niet! Meld daarom aan je spelers dat spammen niet toegestaan is, als speleigenaar blijf je immers verantwoordelijk.

Merken we in de toekomst dat je aan deze waarschuwing geen gehoor geeft, dan zullen we je spel offline halen. We hopen echter dat het zover niet zal komen!

Met vriendelijke groet,

MijnMaffia.nl
----------------------------------------------------------------

M.v.g
Defcone

Al-Capone14/Mrt | 20:28 

WorldOfTheCrime
69 leden
Hawk schreef:

Dit vind ik heel flauw.. maargoed zal mijn feedback hierop geven,

1) Ik mag op meerdere spellen bieden, als ik hiervoor de mp heb... & dat heb ik!
als je dan een spel bied en hij verkocht kan worden als jou staat de verkoper in zijn recht

2) Ik bood idd 145 MP, Als jij 175 MP ewilt, en vervolgens niks meer laat weten, Dan kijk ik verder naar een andere game dit is vrij logishe
op de screen staat toch echt 170MP geen 175MP
ik heb altijd nog 14 dagen de tijd. en na 5 dagen na het hoogste bod is de koper verplicht het spel te kopen! dit zijn officiele regels van mijnmaffia, ik heb dus zeker NIET te lang verwacht.

3) Nu de 5 dagen verder zijn, kom je in 1x met mailtje aanzetten als ik het moet overkopen.. dat had je ook eerder kunnen doen..
5 dagen na het laatste geldige bod is de koper verplicht om het spel te kopen, jou bod was tot heden nog steeds geldig, want je bieding stond nog altijd open en blood op het forum nadat ik gezegt had dat het spel voor jou was.

P.s Cooper/Jurgen: Als jullie hierbij mij punten of strafpunten gaan aanleveren wat onterecht is, Want jullie mijn bod topic ook geannuleerd terwijl ik in mijn recht stond, vind ik ook nergens op slaan!
dan moet je ook NIET bieden en daarna je bod intrekken maar dit laat ik verder aan mijnmaffia over

Maar verder ga ik hier niet op, ik blijf bij mijn standpunt dat je eerder had moeten reageren! Dan had ik je game nog gekocht! Je reageerd 5 dagen na de rand denk je nou echt als ik nu nog reageren!
dan zou je toch de mijnmaffia regels onder aan de pagina van handelsmarkt moeten lezen!

Groet hawk

vervolgs zit je ook nog games te zoeken
http://www.mijnmaffia.nl/forum/28/466412

Laatst gewijzigd door Al-Capone op 2014-03-14 8:32 PM.