De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.273
1.130.040
157

MaMafia.fr
57.281
404.813
171
MeineMafia.de
74.230
398.781
96
MojeMafie.cz
27.531
274.399
52
MojaMafia.pl
53.549
352.246
27
MafiaCreator.ro
22.149
241.963
16
MafiaCreator.com
66.552
223.896
7
MiMafia.com
12.367
33.686
5
MinMaffia.se
15.025
60.512
3
MafyaKur.com
49.013
287.610
2
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

Raad het plaatje

Heisenberg1/Apr | 21:28 

MafiaTroubles
155 leden
Rebel schreef:
In dit topic kun je bugs plaatsen:
http://www.mijnmaffia.nl/forum/2
Gaat om bugs van de Facebook versie. Lijkt me niet handig om dat door elkaar te doen. Simit heeft het inmiddels al opgelost.

Afrojack1/Apr | 23:46 

Maffemania.nl
378 leden
Ten eerste mm ziet er goed uit nou hoor ik veel mensen kalgen niet alle udates zijn er maar ik vind het al heel wat wat je nu hebt op de facebook versie heb hem even getest zier er mooi uit en ben benieuwd naar meer en 1 vraag komt het ook nog bij home te staan of is dit een soort van test versie?

GangsterRik2/Apr | 14:31 

Ik had graag mijn bestaande game in facebook beschikbaar gezien zodat je kan spelen vanuit facebook én van op de site... Want als ik nu zou zeggen, ik gebruik het spel op facebook en het bestaande niet meer, discrimineer je de mensen die geen facebook hebben.

Het ziet er heel goed uit allemaal, maar ik vind het spijtig dat ik er mijn bestaande site niet aan kan koppelen.

Misschien iets voor de toekomst...

Verder had ik dus wel gelijk met die "uitklapmenu's"

Nu, het moet er (nog ) niet hetzelfde uitzien, maar het zou handig zijn als je via dezelfde database werkte of zo. Op die manier kan je hetzelfde spel met een ander uitzicht op facebook spelen... Ongeveer...

MVG

Azazel2/Apr | 14:46 

TimetoGodfather
931 leden
Ik vind de layout op facebook erg mooi.

Komt die er ook voor de spellen op het mm netwerk?

Eigenaar2/Apr | 18:08 

Crimepeeps.be
3.037 leden
Ik ben er nu al de hele tijd mee bezig, en mijn spel groeit eigenlijk heel snel. Ik ben nog steeds van mening dat het er strak uitziet, maar heb nog een paar puntjes waar jullie misschien iets mee kunnen:

-Als er een forum op zou komen zou dat echt geweldig zijn.
-Er staat bij het instellen van het vliegveld "This setting has no effect when the detective is activated." Er is alleen (nog) geen detective optie...
-Credits uitdelen optie zou het helemaal compleet maken.
-Sommige opties kun je niet in een bepaald land doen en russische maffia is helemaal onbeschikbaar omdat je dit land aan moet zetten in je spel. Er is alleen ook nog geen landen update.

Nogmaals, goed werk. Ik weet zeker dat jullie hier een succes van kunnen maken.

Laatst gewijzigd door Eigenaar op 2014-04-02 6:12 PM.

GangsterRik2/Apr | 20:51 

Artemis schreef:

Nogmaals, goed werk. Ik weet zeker dat jullie hier een succes van kunnen maken.

Ik ook alleen vind ik het jammer dat ik er mijn bestaand spel niet aan kan koppelen. Maargoed, ik zal het maar zo doen De leden die geen fb hebben moeten maar een account maken om op dat spel te spelen dan

Aanvullend bericht:
Btw, het is echt wel nice dat je het beheerpaneel direct kan bezoeken vanuit het spel

Laatst gewijzigd door GangsterRik op 2014-04-02 8:53 PM.

Eigenaar2/Apr | 20:55 

Crimepeeps.be
3.037 leden
GangsterRik schreef:
Ik ook alleen vind ik het jammer dat ik er mijn bestaand spel niet aan kan koppelen. Maargoed, ik zal het maar zo doen De leden die geen fb hebben moeten maar een account maken om op dat spel te spelen dan

Het is ook nog niet zo heel groot, er zijn nu voor zover ik weet 15 uitbreidingen te koop. Wie weet wordt dat een van de komende updates....

Wat ik raar vind is dat ik vandaag iets van 30 nieuwe spelers kreeg, en dat het allemaal mensen uit Azie zijn terwijl ik niks promoot... Voor mijn spel hier promoot ik wel, en haal ik ongeveer 3 nieuwe spelers per dag.

Laatst gewijzigd door Eigenaar op 2014-04-02 8:55 PM.

GangsterRik2/Apr | 20:59 

Artemis schreef:
Het is ook nog niet zo heel groot, er zijn nu voor zover ik weet 15 uitbreidingen te koop. Wie weet wordt dat een van de komende updates....
Ik hoop het, dat zou echt tof zijn Alleen vind ik het dan jammer als ik nu mijn vrienden op facebook vraag om op het spelletje te spelen dat ik juist aangemaakt heb ze dan daarop spelen en als ik mijn bestaande spel later aan fb zou kunnen koppelen ze waarschijnlijk op dat andere blijven spelen... Daarmee vind ik het wat vervelend er nu direct mee aan de slag te gaan, niettegenstaande ik het wel graag wil

Wat ik raar vind is dat ik vandaag iets van 30 nieuwe spelers kreeg, en dat het allemaal mensen uit Azie zijn terwijl ik niks promoot... Voor mijn spel hier promoot ik wel, en haal ik ongeveer 3 nieuwe spelers per dag.

Ah lol, ik dacht dat je nieuwe spelers vrienden van je op facebook waren... dat leek me logischer dat die daar sneller eens komen kijken gezien het nu binnen facebook valt...

(hier promoten werkt bij mij ook niet echt veel hoor maar je kan maar proberen )

MVG

En dat het snel moge groeien

vin-diesel5/Apr | 04:56 

itsCrimeTime
2.194 leden
Het ziet er goed uit. Hopelijk groeit het zo snel mogelijk en krijg ik die leden ook ooit op mijn site.

Ga zo verder MM...