De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.273
1.130.034
107

MaMafia.fr
57.281
404.809
114
MeineMafia.de
74.230
398.774
51
MojaMafia.pl
53.547
352.230
23
MojeMafie.cz
27.531
274.396
23
MafiaCreator.ro
22.149
241.959
11
MafiaCreator.com
66.550
223.890
8
MinMaffia.se
15.025
60.512
3
MiMafia.com
12.367
33.686
1
MafyaKur.com
49.012
287.600
0
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

Stoppen met MM

Grimm (Permanent verbannen)26/Jun | 11:45 

maffia--zone
473 leden
Beste

Na 3 jaar op MM heb ik besloten er een punt achter te zetten. Ik wil graag dat mijn spel en MP in goede handen vallen en geef ze daarom weg.

Wil jij mijn spel graag hebben? Geef een reden waarom jij hem wilt, die gene met de beste uitleg krijgt het spel!

Je kan ook mijn MP winnen, wederom moet je hier een reden voor geven waarom jij deze MP verdient. Ik ga in het totaal +800 MP verdelen over diegenen met de beste reden.

"Winnaars" worden eind volgende maand bekend gemaakt, neem je tijd met je reden te schrijven.
Niet via PM, maar in het forum!

Groeten MR1maurooke

Eigenaar26/Jun | 13:12 

Crimepeeps.be
3.037 leden
Ik hoef je spel of MP niet, want ik heb er toch weinig aan. Maar ik wil wel even zeggen dat ik het heel jammer vind dat je gaat stoppen.

patrick26/Jun | 14:23 

Beste,
Ik heb zelf al een spel waar we druk mee bezig zijn met scripten enzovoorts.
De MP's zijn daarom wel heel welkom om mijn spel zo goed mogelijk te laten draaien. Mijn scripter kan dan meer doen met meer opties,plus kan ik mijn domeinnaam aanhouden. Je zou mij, mijn team en onze leden daarom van harte helpen

Laatst gewijzigd door patrick op 2014-06-26 2:24 PM.

GangsterRik26/Jun | 15:20 

Dag mauro, ook ik vind het heel jammer dat je gaat stoppen (zoals ik eerder al zei), echter begrijp ik de keuze. Ik blijf nog een tijdje hier, al is het minder actief dan dat ooit geweest is, wellicht om dezelfde reden.

Je spel hoef ik niet, het zou toch maar een inactief gedoe worden / blijven, zoals het mijne. Wat MP zijn natuurlijk altijd welkom... Je doet ermee wat je wilt. Als er mensen zijn die er meer mee kunnen dan ik, doneer het dan aan hen.

Kwestie van toch eens te reageren...

MVG

Beheerder26/Jun | 16:02 

sellmaffia2
89 leden
Beste Mauro,

Ik vind het heel spijtig dat je gaat stoppen
Maar toch zou ik nog even willen laten weten dat de mp's altijd welkom zijn, ik zou verder kunnen updates kopen en mijn domeinnaam verlengen. Dus als je ze aan iemand anders wil geven met een betere uitleg als ik doe je het maar ik ben daar niet boos om!

Laat nog iets weten

MVG,
Sharon

Johan26/Jun | 20:34 

heey Mauro

Heel erg zonde dat je gaat stoppen maar ik begrijp je keuze
Ik zou wel wat mp's kunnen gebruiken om wat verderen updates te gaan kopen hebt er nog niet zoveel dus mp's zijn altijd welkom Verder maak je andere mensen er ook blij mee dat er nieuwe updates komen
Zit op de helft van de updates dus kan nog genoeg updates kopen.
Je spel is ook welkom kan die weer goed worden gemaakt maak je andere leden weer blij en zo help je elkaar toch weer. Indien ik je spel krijg ga ik daar zeker mee aan verder omdat jouwne meer leden heeft en meer updates

ps; ik vaak bij je banners hebt besteld voor mp

Ik ga je zeker missen hier

groetjes

storm

Laatst gewijzigd door Johan op 2014-07-27 12:31 PM.

Spijker26/Jun | 21:14 

Emanya.eu
732 leden
jammer dat je ermee gaat stoppen
ik heb een spel waar spelers niet hoeven te bestellen , dus de dingen die ik voor het spel nodigheb ...daar moet ik zelf aan zien te komen....dus...ze zijn welkom
veel succes met wat je verder gaat doen en misschien zien we je toch nog eens terug hier

Chronosphere26/Jun | 23:27 

Games4Maffia
792 leden
Beste Mauro,

Ik vind het jammer dat je gaat stoppen, ik vind dat je je altijd goed opstelde met als ik vragen had over dingen je probeerde me te helpen (En vaak lukte het ook nog es).
Voor de rest heb ik vaak met je gehandeld over dingen die je voor me hebt gedesigned telkens als ik iets nodig had kwam ik weer bij je en was altijd te vreden over het werk wat je leverde.

Voor de rest is een game of wat MP altijd welkom.
Want ik wil mijn game ook weer actief willen laten draaien door wat promotie te kopen bij andere spellen en een geheel nieuwe layout op mijn game te zetten.
En ik zou graag het beste uit je game gaan halen

Succes in RL !

Met vriendelijke groet,
Morgan

Laatst gewijzigd door Chronosphere op 2014-06-29 11:35 PM.

Dexvi29/Jun | 08:12 

volution
95 leden
Bericht verwijderd door moderator

Reden: Belachelijke/nutteloze/ongewenste post

miguel29/Jun | 23:28 

compass
6.082 leden
Beste,

Je aanwezigheid op MM heb ik zeker gemerkt op het forum (positief bedoelt). Jammer dat je ermee stopt.

Met je MP zou ik de updates die ik niet heb kopen/een nieuwe layout zodat ik volgende ronde weer nieuw leven kan inblazen in het spel. Ik heb ooit een actief spel gehad, en ben van plan deze zomer dat terug te herhalen. Met MP kan ik ook weer promotie aankopen bij spellen die nog wat actief zijn.
Met andere woorden: jouw MP helpt mijn spel en ik zal deze goed benutten.

Uit je site zou ik ook het beste proberen te halen.

Mvg,

Miguel

Laatst gewijzigd door miguel op 2014-06-29 11:31 PM.