De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.279
1.130.118
60

MaMafia.fr
57.285
404.918
67
MeineMafia.de
74.232
398.802
21
MojeMafie.cz
27.531
274.404
11
MojaMafia.pl
53.551
352.346
9
MafiaCreator.ro
22.150
241.981
8
MafiaCreator.com
66.557
223.962
6
MafyaKur.com
49.020
287.701
1
MiMafia.com
12.367
33.697
1
MinMaffia.se
15.026
60.520
0
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

Stoppen met MM

Lars30/Jun | 20:28 

maffia-yo
277 leden
Jammer dat je gaat stoppen!

Ga ook maar proberen om wat MP te verdienen. Wat ik met de MP ga doen is een aantal updates kopen en ik ga er promotie van halen. Ik ben nu bezig om mijn spel goed lopend te krijgen en ik kan de MP daar dus altijd wel bij gebruiken. Ik heb misschien wel een beetje dezelfde rede zoals de meeste wel zouden hebben, maar ik probeer het maar gewoon. Zou leuk zijn als ik wat van je MP zou krijgen.

M.v.g. Lars.

Mercurius4/Jul | 08:54 

Your-mafia-war
70 leden
Goedemorgen

Ik las je bericht en moet zeggen dat ik het ook heel zonde vind dat je gaat stoppen en ik zou graag jou site willen overnemen en met jou mooie site verder te gaan en al jou werk en energy die je er in hebt gestoken mp die je hebt staan vind ik niet echt belangrijk om te hebben wand die gun ik iemand anders ook wel je site zou ik wel blij mee zijn en mocht jij toch ooit terug komen ben je bij mij altijd welkom en ik zorg voor goede samenwerking met je leden die je hebt binnen gehaald.

Mvg. Mercurius

P.s blijf het jammer vinden dat he stopt maar dit is voor jou

Moontje4/Jul | 09:31 

Gek om te zien dat men ineens zoveel vrienden krijgt als er wat te halen valt!
Iedereen vind het " jammer " dat je stopt maar alleen om de reden , als ik maar genoeg slijm dan krijg ik het spel of de mp wel....

Er zullen best enkele uitzonderingen zijn hoor, die oprecht zijn.
Ik zal ook eerlijk zijn....

Mij maakt het geen reet uit of je stopt of doorgaat. Het zal mij geen extra leden opleveren. Ook ik zie de achteruitgang op mijn maffia. In plaats van te bekijken hoe ze het terug op de rit krijgen gaan ze, een naar mijn mening mislukte, Facebook versie maken.
Steek je energie ( energy) of in mijn maffia of ben eerlijk naar iedereen toe en vertel wat er aan de hand is!!

Ondanks dat IK het dus niet jammer vind dat je stopt, maar het zie als een logisch gevolg van te teleurgang van het mijn maffia platform, wens ik je WEL een prettig leven toe

Gegroet

Grimm (Permanent verbannen)4/Jul | 11:30 

maffia--zone
473 leden
Ron schreef:
Iedereen vind het " jammer " dat je stopt maar alleen om de reden , als ik maar genoeg slijm dan krijg ik het spel of de mp wel....
Dit is mij ook opgevallen, maar ik wil even zeggen dat het toch niet helpt. Ik baseer mij op jullie uitleg, niet op hoe goed ik je ken of hoeveel je slijmt.
En ja, er zijn er ook bij die oprecht zijn en die mensen weten wie ze zijn. Maar om eerlijk te zijn is het grootste deel van mijn vrienden hier op MM toch al weg omdat, zoals jij zegt, er geen duidelijkheid meer is of er nog wat wordt gedaan aan het netwerk.

Groeten MR1maurooke

Owner4/Jul | 12:26 

Vampire-crime
550 leden
Beste mauro
Zelf ken ik je niet zo goed maar wat ik van je weet is dat je een harde werker bent om je site zo goed mogelijk te laten lopen en er goed uit te laten zien. Hopelijk ziet mm erin dat ze een goed lid verliezen en dat mm toch wakker moet worden om leden toch te houden
Over de mp en site ook al krijg ik ze niet Dat maakt me niet veel uit.
Verder hoop ik dat je een goede toekomst ingaat en ooit weer hier komt kijken(als het nog bestaad)

Gr.owner

GangsterRik4/Jul | 21:17 

MR1maurooke schreef:
En ja, er zijn er ook bij die oprecht zijn en die mensen weten wie ze zijn.

MR1maurooke schreef:
Maar om eerlijk te zijn is het grootste deel van mijn vrienden hier op MM toch al weg omdat, zoals jij zegt, er geen duidelijkheid meer is of er nog wat wordt gedaan aan het netwerk.
En met jou is ook ongeveer de laatste van mijn 'vrienden' binnen het netwerk er geweest... Tja, het zij zo. Als er hier niks ingrijpends verandert, komt er ooit een dag dat ik ook stop. Maargoed, daar ga ik jouw topic niet aan vuilmaken

Maar als je over oprechtheid begint... Ik wou nog maar even zeggen dat ik het echt wel heel jammer vind dat je stopt. Zo blijf ik nog alleen over van alle mensen die ik ontmoet heb toen ik hiermee begon...

Maarja, ik zie eigenlijk ook geen reden meer om te blijven. Ik blijf hopen dat er een dag komt dat MM in zijn glorie van een aantal jaren geleden hersteld wordt... Het ga je goed, mauro

Johan5/Jul | 11:31 

idd, moet ook gelijk weer zoek naar een nieuwe designer, en al hoewel hebt ik er ook niet meer zo zin in

FrannyCore5/Jul | 21:09 

Core-crime.nl
1.830 leden
Ron schreef:

Er zullen best enkele uitzonderingen zijn hoor, die oprecht zijn.
Ik zal ook eerlijk zijn....

Mij maakt het geen reet uit of je stopt of doorgaat. Het zal mij geen extra leden opleveren. Ook ik zie de achteruitgang op mijn maffia. In plaats van te bekijken hoe ze het terug op de rit krijgen gaan ze, een naar mijn mening mislukte, Facebook versie maken.
Steek je energie ( energy) of in mijn maffia of ben eerlijk naar iedereen toe en vertel wat er aan de hand is!!

Ondanks dat IK het dus niet jammer vind dat je stopt, maar het zie als een logisch gevolg van te teleurgang van het mijn maffia platform, wens ik je WEL een prettig leven toe

Gegroet

indd ik vul me hier bij aan

Laatst gewijzigd door FrannyCore op 2014-07-05 9:09 PM.

Grimm (Permanent verbannen)9/Jul | 23:18 

maffia--zone
473 leden
Nou, tegenwoordig wordt er erg vaak negatief gesproken over het beheer, wat ik ergens wel snap. Maar dat neemt niet weg dat MM mij ( en veel anderen ) mooie momenten heeft gebracht. Ik heb leuke mensen ontmoet en ook veel bijgeleerd. Dit mag ook écht wel wat meer gezegd worden.

Maar nu terug wat meer ontopic, want ik heb de indruk dat we beginnen afwijken.

Zatox12/Jul | 06:33 

Beste MR1maurooke,

Het was leuk je gekend te hebben en jammer dat je gaat stoppen. Mijn reden is ik heb veel geleerd op mm.
En Zou super graag mijn broertje het ook willen leren.
Zodat hij uiteindelijk ook een maffia spel kan runnen.
En ik hem alles kan leren over het spel. Wat we met 800 mp doen is Ik split die door de helft. Zodat mijn broertje een nieuwe layout kan kopen via forum en Eventuele benodigde update's die er komen. mijn 400 mp gebruik ik voor zo nodig hetzelfde.
En hoop dat ik het mijn broertje trotse eigenaar kunnen zijn met allebei een eigen game.

Ik wens je een fijne toekomst tegemoet en misschien tot ooit nog een x

m.v.g
Defcone