De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.266
1.129.974
115

MaMafia.fr
57.281
404.691
131
MeineMafia.de
74.229
398.764
62
MojeMafie.cz
27.529
274.371
38
MojaMafia.pl
53.543
352.141
17
MafiaCreator.ro
22.149
241.950
12
MafiaCreator.com
66.549
223.861
7
MinMaffia.se
15.025
60.511
5
MiMafia.com
12.365
33.669
2
MafyaKur.com
49.009
287.491
1
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

Schandpaal - Week 30

Jurgen22/Jul | 12:16 

Beste speleigenaar,

Wanneer je een klacht wil neerleggen tegen de eigenaar van een ander spel, bijvoorbeeld wanneer er ongewenste reclame rondgestuurd wordt op jouw spel, dan kan deze hier geplaatst worden. Lees graag even onderstaande richtlijnen door, slechts op die manier kunnen we een vlotte afhandeling verzekeren.

Wat gebeurt er met mijn melding?

We zullen deze meldingen regelmatig doornemen en indien nodig de speleigenaren hierop wijzen door middel van een waarschuwing. Merken we echter dat het gedrag van de betreffende speleigenaar niet wijzigt, dat zijn daden de intentie hebben om het MijnMaffia-netwerk te schaden of dat het gedrag dusdanig in strijd is met onze Algemene Voorwaarden, dan zal het spel offline gehaald worden.

Wat hoort hier NIET thuis?

Dit is geen plaats voor het voeren van discussies of ruzies die je hebt met andere speleigenaren. Je meldt de speler en wij zullen dit uitzoeken.

Gevallen van "hacking": in veel situaties is dit slechts een speleigenaar die zelf onvoorzichtig geweest is met zijn wachtwoord. Denk je toch dat er écht meer achter zit dan een geraden wachtwoord, dan behandelen we dit graag verder af via het contactformulier

Ook gevallen van oplichting via MSN, Skype, IRC, ICQ, ... geven ons helaas te weinig concreet bewijs om in te kunnen grijpen. Speel daarom zelf altijd op veilig en laat dit soort communicaties gebeuren via het MijnMaffia-netwerk, anders kunnen we je niet verder helpen!

Hoe meld ik een speleigenaar?

Melden kan door aan dit topic een nieuwe post toe te voegen. Voeg a.u.b. voldoende informatie toe: we zullen niet achter je melding aanrennen, maar zullen een melding niet behandelen wanneer er niet voldoende informatie toegevoegd is.

Voeg zeker het volgende toe:

• De spelnaam / domeinnaam van het spel waartegen je klacht wil indienen. Dit klinkt logisch, maar wordt toch wel eens vergeten.
• De reden van de klacht die je wil indienen: leg de situatie duidelijk uit, wat jouw aandeel en het aandeel van de tegenpartij hierin was. Alleen zo kunnen wij een oordeel vellen over de situatie.
• Bewijsmateriaal! We kunnen natuurlijk niet straffen zonder bewijsmateriaal, en om die reden vragen we je voldoende screenshots of linkjes naar forumtopics toe te voegen.
• Een IP-adres wanneer je hierover beschikt, zeker bij het melden van spammers.

Wanneer jij vindt dat er buiten de zaken op de lijst nog dingen zijn die zeker toegevoegd moeten worden: graag!

Amnesia25/Jul | 13:59 

Monks
77 leden
bij deze zet ik scarfacemaffia.com wegens het niet eerlijk laten verlopen van hun spel !
sayka en ik speelden daar hele uren en stonden met bijna alles aan de top .

de *special crewmember* sluipkiller was nooit online geweest en stond ook niet in de statistieken ofin de hall off fame .
toch komt hij ineens een paar weken voor de reset opdagen en haalt alles wat maar haalbaar is met geld en credits.en dat in amper 13 uren

wij hebben de hele ronde gespeeld zonder dat er rank kon gekocht worden ,maar toen sluipkiller begon was er ineens rank te koop.

toen we dit aan de crew vroegen werden sayka en ik beiden geband.dus screens van sluipkiller hebben we jammer genoeg niet.
dat ik dit zo laat op de schandpaal zet heeft als reden dat sayka hierover gemaild heeft met jurgen en werd aangeraden dit alles naar contacmail te sturen .

ze heeft dit gedaan en wacht nog steeds op reactie,maar aangezien er een reset aankomt op scaremaffia zou ik toch graag hebben dat er eens naar dit spel gekeken word , sluipkiller is notabene speler is en geen*special crew meer* maar gewone speler aan de top
als je prijzen niet wil uitkeren aan spelers moet je er ook geen beloven!

The_Boss25/Jul | 17:13 

Crime-Passion
418 leden
Reactie komt wel denk ik !

Laatst gewijzigd door The_Boss op 2014-07-25 5:20 PM.

Goudvinger25/Jul | 17:21 

Scarface_Maffia
266 leden
Xmaster schreef:
bij deze zet ik scarfacemaffia.com wegens het niet eerlijk laten verlopen van hun spel !
sayka en ik speelden daar hele uren en stonden met bijna alles aan de top .

de *special crewmember* sluipkiller was nooit online geweest en stond ook niet in de statistieken ofin de hall off fame .
toch komt hij ineens een paar weken voor de reset opdagen en haalt alles wat maar haalbaar is met geld en credits.en dat in amper 13 uren

wij hebben de hele ronde gespeeld zonder dat er rank kon gekocht worden ,maar toen sluipkiller begon was er ineens rank te koop.

toen we dit aan de crew vroegen werden sayka en ik beiden geband.dus screens van sluipkiller hebben we jammer genoeg niet.
dat ik dit zo laat op de schandpaal zet heeft als reden dat sayka hierover gemaild heeft met jurgen en werd aangeraden dit alles naar contacmail te sturen .

ze heeft dit gedaan en wacht nog steeds op reactie,maar aangezien er een reset aankomt op scaremaffia zou ik toch graag hebben dat er eens naar dit spel gekeken word , sluipkiller is notabene speler is en geen*special crew meer* maar gewone speler aan de top
als je prijzen niet wil uitkeren aan spelers moet je er ook geen beloven!

Dan maar even een reactie van de beheerder van (Scarfacemaffia.com) !

Want xmaster vergeet een stukje verhaal, zoals met veel meldingen regelmatig voor komt!

Maar als beheerder van de site heb ik regels opgesteld voor een soepel verloop, en om elke speler een eerlijke kans te geven op te kunnen klimmen naar de top.

Dus zijn er idd regelmatig aanpassingen van de site optie's tijdens de spel ronde.
Zo kan iedereen een beetje bovenaan komen.

Ik als beheerder en eigenaar van de site mag en kan aanpassingen doen tijdens de spel ronde als dit de spelers te goede komt, wat ook in ons forum vermeld word.

Dan heb ik ook nog een optie op de site voor speciaal leden.
Speciaal lid word je wanneer je regelmatig boven een x bedrag aan credits koopt!

Je verandert dan ook van kleur zodat andere spelers weten en kunnen zien dat je een betalend lid bent.

Dus om even op het verhaal terug te komen welke word aangehaald betreffende speler Sluipkiller:

Dit is een betalend lid en deze heeft voor een extreem x bedrag credits gekocht.
Dit maakt het voor hem mogelijk om snel te ranken , extra optie's te kopen en zijn credits om te zetten in geld!

Verder doe ik hier geen tekst en uitleg over , omdat het priviaat van spelers beschermd blijft!

Deze xmaster heeft nog nooit een credit bestelling gedaan!

Daarbij vergeet de xmaster te vertellen dat hij via mijn site een vete probeert uit te vechten en leden verjaagt van mijn site !

Verder wens ik dus niet in te gaan op de aantijgingen van dit persoon.

Bannen word enkel gedaan als je het verdient en het er naar gemaakt hebt!

Verder word het priviaat van al mijn spelers in acht genomen dus doe ik geen enkele mededeling over spelers die op mijn spel spelen.

Zoals ook in mijn regels staat aangegeven :

Bij het niet naleven van deze regels zijn wij van www.scarfacemaffia.com bevoegd om je te verwijderen / verbannen.

Heb je hierover vragen of vind je dat je onterecht verbannen / verwijderd bent

Stuur dan via "CONTACT" een e-mail naar Goudvinger@scarfacemaffia.com of Zilvervinger@scarfacemaffia.com

Staan er in dit mailtje bedreigingen, spam, scheldwoorden

of andere dingen van dien aard dan zal er niet worden gereageerd en ben je voorgoed verbannen.

Het is dan niet meer mogelijk berichten te sturen naar het betreffende e-mail adres of een nieuw account aan te maken!

Dus meneer xmaster ga even bij jezelf te rade?

Ik ben zeker niet bang voor discussie en al helemaal niet voor dreigementen zoals van jou zijde is gekomen.

De reden waarvoor je op mijn spel niet meer welkom bent en geband.

Dreigementen en manupileren van mede spelers op mijn site!

Succes op andere spellen maar niet bij mij, en ook stoppen met andere accounts aanmaken!

Even een reactie van deze beheerder, verder wens ik niet in te gaan op deze onzin, en bescherm mijn spelers prive mijn regels zijn duidelijk !

Gr Goudvinger

Amnesia25/Jul | 17:45 

Monks
77 leden
Dus zijn er idd regelmatig aanpassingen van de site optie's tijdens de spel ronde.
Zo kan iedereen een beetje bovenaan komen.*
dus als ik het goed begrijp ? is er een speler aan het spelen voor de winst dan help jij de ander om die speler voor te laten door veranderingen toe te voegen waar wij de hele ronde geen gebruik van mochten maken ?
dat komt een ronde niet tegoed , dat komt dan een speler tegoed als ik me niet vergis
*Dit is een betalend lid en deze heeft voor een extreem x bedrag credits gekocht.
Dit maakt het voor hem mogelijk om snel te ranken , extra optie's te kopen en zijn credits om te zetten in geld!*
de speler had nooit zover kunnen komen als hij het met hetzelfde als wij hadden moeten doen !
ik laat dit verder aan MM over , eerlijk gezegd ontgaat mij de logica in dingen veranderen tijdens een ronde zodat zoals jij het zegt *iedereen een beetje bovenaan kan komen ???

Wesley25/Jul | 18:34 

Enchanters
439 leden
Beste MijnMaffia

Het probleem wat Xmaster ervaart
heb ik zeker ook evaren, ik heb deze ronde uren doorgebracht op het spel , en de laatste week kwam er een speler met de naam sluipkiller , van de ene op de andere dag had hij veel power en veel geld ook was hij godfather Lvl 1

Dit kan allemaal best zijn , Maar toen werd sluipkiller geband in kader van onderzoek , en vervolgens mag hij nu door spelen
Toen ik heb nagevragen wat er verder gedaan werd met de speler sluipkiller , Kreeg ik een boos antwoord dat het mij niks aanging en dat ik anders maar moest oprotten ,
Dit waren de woorden van de eigenaar

Laatst gewijzigd door Wesley op 2014-07-25 8:05 PM.

Johan25/Jul | 19:30 

Beste,

Wesley ik denk dat je het dan toch beter had moeten navragen

Verder bemoei ik me daar niet mee

Wel even wat tegen xmaster,

Hij stuurt altijd mijnmaffia een email als hij op een spel een ban krijgt of als er een site offline word gehaald waar een real prijs te halen valt. Dit valt mij heel erg op.
Andere mensen op hun vingers tikken dat ze geen dubbelaccounts moeten aanmaken met proxy maar wel zelf lopen doen op Scarfacemaffia.com

Een betere wereld begint bij jou zelf xmaster

Verder houd ik me erbuiten maar dit valt heel erg op, ik weet niet of andere eigenaren dit merken

m.v.g

stormbreaker

Amnesia25/Jul | 19:47 

Monks
77 leden
voor jouw informatie is dit de eerste email die ik stuur aangaande een site en ben nog nooit geband

Aanvullend bericht:
en heb ook nooit een dubbelen acount gehad ik weet de regels

Laatst gewijzigd door Amnesia op 2014-07-25 7:48 PM.

Spijker25/Jul | 20:09 

Emanya.eu
732 leden
dit kan me puntjes kosten maar het moet toch even
als we het over dubbel en andere accounts hebben wil ik jouw lijstje hier wel even hier plaatsen hoor stormbreaker !
ik tel er zo ongeveer 7 waar je me komt melden dat je toch weer wil komen spelen terwijl je toch duidelijk bij me geband bent
to the point
ik zie trouwens dat er bij de eerste screen geen bankgeld te koop is en bij de tweede screen wel
dat een eigenaar zomaar tijdens een ronde veranderingen in het spel brengt om spelers een voorsprong te geven is zowiezo nooit goed ...

Laatst gewijzigd door Spijker op 2014-07-25 8:41 PM.

Johan25/Jul | 20:27 

Iedereen mag zijn eigen spel leiden hoe hij/zei het wilt Anders word het eentoning als iedereen hetzelfde gaat doen