De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.277
1.130.064
166

MaMafia.fr
57.282
404.827
179
MeineMafia.de
74.231
398.791
78
MojeMafie.cz
27.531
274.407
46
MojaMafia.pl
53.551
352.282
24
MafiaCreator.ro
22.149
241.969
21
MinMaffia.se
15.026
60.519
5
MiMafia.com
12.367
33.689
5
MafiaCreator.com
66.553
223.919
4
MafyaKur.com
49.015
287.639
2
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

Schandpaal - Week 32

Jurgen28/Jul | 11:45 

Beste speleigenaar,

Wanneer je een klacht wil neerleggen tegen de eigenaar van een ander spel, bijvoorbeeld wanneer er ongewenste reclame rondgestuurd wordt op jouw spel, dan kan deze hier geplaatst worden. Lees graag even onderstaande richtlijnen door, slechts op die manier kunnen we een vlotte afhandeling verzekeren.

Wat gebeurt er met mijn melding?

We zullen deze meldingen regelmatig doornemen en indien nodig de speleigenaren hierop wijzen door middel van een waarschuwing. Merken we echter dat het gedrag van de betreffende speleigenaar niet wijzigt, dat zijn daden de intentie hebben om het MijnMaffia-netwerk te schaden of dat het gedrag dusdanig in strijd is met onze Algemene Voorwaarden, dan zal het spel offline gehaald worden.

Wat hoort hier NIET thuis?

Dit is geen plaats voor het voeren van discussies of ruzies die je hebt met andere speleigenaren. Je meldt de speler en wij zullen dit uitzoeken.

Gevallen van "hacking": in veel situaties is dit slechts een speleigenaar die zelf onvoorzichtig geweest is met zijn wachtwoord. Denk je toch dat er écht meer achter zit dan een geraden wachtwoord, dan behandelen we dit graag verder af via het contactformulier

Ook gevallen van oplichting via MSN, Skype, IRC, ICQ, ... geven ons helaas te weinig concreet bewijs om in te kunnen grijpen. Speel daarom zelf altijd op veilig en laat dit soort communicaties gebeuren via het MijnMaffia-netwerk, anders kunnen we je niet verder helpen!

Hoe meld ik een speleigenaar?

Melden kan door aan dit topic een nieuwe post toe te voegen. Voeg a.u.b. voldoende informatie toe: we zullen niet achter je melding aanrennen, maar zullen een melding niet behandelen wanneer er niet voldoende informatie toegevoegd is.

Voeg zeker het volgende toe:

• De spelnaam / domeinnaam van het spel waartegen je klacht wil indienen. Dit klinkt logisch, maar wordt toch wel eens vergeten.
• De reden van de klacht die je wil indienen: leg de situatie duidelijk uit, wat jouw aandeel en het aandeel van de tegenpartij hierin was. Alleen zo kunnen wij een oordeel vellen over de situatie.
• Bewijsmateriaal! We kunnen natuurlijk niet straffen zonder bewijsmateriaal, en om die reden vragen we je voldoende screenshots of linkjes naar forumtopics toe te voegen.
• Een IP-adres wanneer je hierover beschikt, zeker bij het melden van spammers.

Wanneer jij vindt dat er buiten de zaken op de lijst nog dingen zijn die zeker toegevoegd moeten worden: graag!

Laatst gewijzigd door Jurgen op 2014-08-04 9:54 AM.

JustMe4/Aug | 15:07 

TurboCrimers
48 leden
Beste Jurgen

In een eerder topic heeft u het volgende gezegt

Jurgen4/AUG | 11:00

Mijnmaffia.nl

We hebben een en ander uitgezocht en zijn tot de conclusie gekomen dat Sluipkiller nooit credits heeft gekocht en dus maximaal is geholpen door de speleigenaar.
De eigenaar dient de prijzen binnen 48 uur uit te keren aan degenen die hier melding hebben gemaakt. Doet hij dat niet, dan gaat zijn volledige game offline en bieden wij dit spel aan aan de winnaars ter compensatie.

De betreffende eigenaren kunnen over 48 uur in mijn PM-box de uitslag komen melden.

Dit is juist want sluipkiller had er maarliefst 117.000

Mijn vraag is of ik Skinwalker nummer 2 van Scarface maffia
Niet recht heb op de 1e Plek aangezien u duidelijk valsspel beschrijft.

En ten 2e Cover_girl die ( " waar ik gedeelte 2e mee ben geworden)

Heeft vanaf dat hij veel geld had in zijn familie
In zijn familie gezeten en ook veel geld gekregen * Vals geld*

Zoals u in de volgende screen kunt zien , ziet u het duidelijke power verschil van Mij en haar

En vervolgens ziet u ook daar het rang verschil tussen mij en haar terwijl covergirl ruim 20 uur minder als mij heeft gespeeld

Dan ten laatste heb ik eerder al tegen Zilvervinger gezegd mede eigenaar van scarface maffia dat ik het raar vond dat hij veel geld had ook dus veel power

Toen kreeg ik een pb van Goudvinger dat ik niet op spelers moest letten (Zie afbeelding)

Dus conclusie is dat ik in mijn ogen recht heb op 50,- Ipv de 2e plek 20,- , Mocht dit niet het geval zijn dan eventueel het spel

Met vriendelijk groet Skinwalker

Laatst gewijzigd door JustMe op 2014-08-04 3:10 PM.

Goudvinger4/Aug | 20:21 

Scarface_Maffia
266 leden
Ik denk dat jij even rustig in de wachtkamer moet en afwachten hoe mijnmaffia deze zaak afhandeld:

Skinwalker, Jessezzo, automobulist, angelfromhel

Hoe heet je nu eigenlijk?

Had jij niet van mij die ban moeten krijgen?
Uiteindelijk ben jij de aanstichter van deze hele situatie.

Dus even rustig afwachten.

Gr Ron

JustMe4/Aug | 20:35 

TurboCrimers
48 leden
Ik zou absoluut niet begrijpen wat je bedoeld?
Welk deel van de screens heeft met mij te maken?
En wat betreft die andere namen , ik heb gewoon rustig een account op uw spel. Ik denk dat mm , duidelijk is geworden wat de situatie is
Mvg skinwalker

Laatst gewijzigd door JustMe op 2014-08-04 8:36 PM.

Amnesia4/Aug | 22:50 

Monks
77 leden
als je heel goed naar de screens kijkt skinwalker? dan zie je duidelijk dat sayka de winnaar was voordat ze de ban kreeg en ik was nummer 2 en kreeg ook een ban , om dezelfde vraag die jij stelde en om dezelfde reactie die wij gaven .

JustMe6/Aug | 16:17 

TurboCrimers
48 leden
Beste Mm

In een eerder bericht heb ik tehoren gekregen dat ik geen 20,- Maar 50,- hoor te krijgen.
En let op wat er daarnaast nog meer gebeurd

In de volgende screen is te zien
waarom ik gebannen ben, terwijl ik niks verkeerds heb gedaan richting de crew en absoluut geen dubbel accountjes heb

Hierop is te zien dat er in de chat over mijn verbanning gesproken word
en dat Spongebob ook wel Stormbreaker of bliksem
Mij tot 2 maal een HUFTER noemt

En op deze laatste Screen is te zien
dat ik geen recht heb op 20,- maar op 50,-
omdat Sluipkiller "van zichzelf is"

En op de laatste screen is te zien
dat ik Wel netjes mijn geld heb gehad
maar wel 20,-

knip

Mvg Skinwalker

Laatst gewijzigd door Oly op 2014-08-06 5:24 PM.

Grimm (Permanent verbannen)6/Aug | 16:38 

maffia--zone
473 leden
Opgelost met Skinwalker

Laatst gewijzigd door Grimm op 2014-08-06 11:22 PM.

Goudvinger6/Aug | 17:14 

Scarface_Maffia
266 leden
Skinwalker schreef:
Beste Mm

In een eerder bericht heb ik tehoren gekregen dat ik geen 20,- Maar 50,- hoor te krijgen.
En let op wat er daarnaast nog meer gebeurd

In de volgende screen is te zien
waarom ik gebannen ben, terwijl ik niks verkeerds heb gedaan richting de crew en absoluut geen dubbel accountjes heb

Hierop is te zien dat er in de chat over mijn verbanning gesproken word
en dat Spongebob ook wel Stormbreaker of bliksem
Mij tot 2 maal een HUFTER noemt

En op deze laatste Screen is te zien
dat ik geen recht heb op 20,- maar op 50,-
omdat Sluipkiller "van zichzelf is"

En op de laatste screen is te zien
dat ik Wel netjes mijn geld heb gehad
maar wel 20,-

knip

Mvg Skinwalker

Jij bent de aanstichter van deze hele situatie
Je bent nu netjes betaald niet meer welkom op mijn spel!
Gewoon stoppen met die onzin, anders kan het wel eens heel onaangenaam gaan worden voor jou.

Het openbaar maken van mijn bank gegevens op het mijnmaffia forum is helemaal uit den boze confirm bescherming privaat gegevens!

Dit zal nog een flink staartje hebben.

Gr Goudvinger (scarfacemaffia.com)

Laatst gewijzigd door Jurgen op 2014-08-06 5:20 PM.

JustMe6/Aug | 17:28 

TurboCrimers
48 leden
Nouja , Sorry dat is niet met opzet geweest
ik wou gewoon laten weten dat ik die 20,- netjes heb ontvangen
Maargoed als u er kwaad inziet
Mvg Skinwalker

Grimm (Permanent verbannen)6/Aug | 17:31 

maffia--zone
473 leden
Opgelost onderling met Skinwalker

Laatst gewijzigd door Grimm op 2014-08-06 11:23 PM.