De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.277
1.130.064
166

MaMafia.fr
57.282
404.827
179
MeineMafia.de
74.231
398.790
77
MojeMafie.cz
27.531
274.407
47
MojaMafia.pl
53.551
352.282
22
MafiaCreator.ro
22.149
241.969
21
MiMafia.com
12.367
33.689
6
MafiaCreator.com
66.553
223.919
4
MinMaffia.se
15.026
60.519
4
MafyaKur.com
49.015
287.639
2
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

Schandpaal - Week 36

Jurgen1/Sep | 09:55 

Beste speleigenaar,

Wanneer je een klacht wil neerleggen tegen de eigenaar van een ander spel, bijvoorbeeld wanneer er ongewenste reclame rondgestuurd wordt op jouw spel, dan kan deze hier geplaatst worden. Lees graag even onderstaande richtlijnen door, slechts op die manier kunnen we een vlotte afhandeling verzekeren.

Wat gebeurt er met mijn melding?

We zullen deze meldingen regelmatig doornemen en indien nodig de speleigenaren hierop wijzen door middel van een waarschuwing. Merken we echter dat het gedrag van de betreffende speleigenaar niet wijzigt, dat zijn daden de intentie hebben om het MijnMaffia-netwerk te schaden of dat het gedrag dusdanig in strijd is met onze Algemene Voorwaarden, dan zal het spel offline gehaald worden.

Wat hoort hier NIET thuis?

Dit is geen plaats voor het voeren van discussies of ruzies die je hebt met andere speleigenaren. Je meldt de speler en wij zullen dit uitzoeken.

Gevallen van "hacking": in veel situaties is dit slechts een speleigenaar die zelf onvoorzichtig geweest is met zijn wachtwoord. Denk je toch dat er écht meer achter zit dan een geraden wachtwoord, dan behandelen we dit graag verder af via het contactformulier

Ook gevallen van oplichting via MSN, Skype, IRC, ICQ, ... geven ons helaas te weinig concreet bewijs om in te kunnen grijpen. Speel daarom zelf altijd op veilig en laat dit soort communicaties gebeuren via het MijnMaffia-netwerk, anders kunnen we je niet verder helpen!

Hoe meld ik een speleigenaar?

Melden kan door aan dit topic een nieuwe post toe te voegen. Voeg a.u.b. voldoende informatie toe: we zullen niet achter je melding aanrennen, maar zullen een melding niet behandelen wanneer er niet voldoende informatie toegevoegd is.

Voeg zeker het volgende toe:

• De spelnaam / domeinnaam van het spel waartegen je klacht wil indienen. Dit klinkt logisch, maar wordt toch wel eens vergeten.
• De reden van de klacht die je wil indienen: leg de situatie duidelijk uit, wat jouw aandeel en het aandeel van de tegenpartij hierin was. Alleen zo kunnen wij een oordeel vellen over de situatie.
• Bewijsmateriaal! We kunnen natuurlijk niet straffen zonder bewijsmateriaal, en om die reden vragen we je voldoende screenshots of linkjes naar forumtopics toe te voegen.
• Een IP-adres wanneer je hierover beschikt, zeker bij het melden van spammers.

Wanneer jij vindt dat er buiten de zaken op de lijst nog dingen zijn die zeker toegevoegd moeten worden: graag!

Laatst gewijzigd door Jurgen op 2014-09-01 8:49 PM.

Eigenaar1/Sep | 14:52 

maffia-crime010
432 leden
Code 31/08/2014 20:29
Hallo!

Dit spel is een beetje saai aan het worden.

Nieuw!
http://www.thugswar.nl
Registreer je ook!

Wat hebben wij?
• Veel acties
• Veel contant & bank geld
• Veel credits
• Veel VIP dagen
• Veel evenementen / acties
• Paar leden (maar stijgende)
• Actief

Ook zijn wij opzoek naar een versterking in het CREW TEAM! Ben jij geschikt? Registreer je!
http://www.thugswar.nl

Groetjes,

Code bewerken
Gebruikersnaam Code
Lid sinds 25/08/2014 19:18
Laatst online 31/08/2014 20:28
IP-adres 83.81.68.107
Afkomst Nederland

E-mail adres marco-hoogewerf@hotmail.com

Level Gangster

Gezondheid 100%

Geld (contant) € 1.000.000

Geld (bank) € 1.000.000

Geld (kluis) € 0

Kogels 0

Credits 100

VIP 15/09/2014 20:37

Bescherming 01/09/2014 20:37

Land Bolivia

Ik weet niet hoe ik dat moet die Screenshots neer zeten doe ik het maar zo groetjes michel010 eigenaar van maffia-crime010.nl

Afgehandeld, zie vorige schandpaal

Aanvullend bericht:
Is die niet goed dan ?

Aanvullend bericht:
Jurgen wat kan ik er aan doen?

Niks, het is reeds afgehandeld

Aanvullend bericht:
Bij mijn al 2keer gedaan

Laatst gewijzigd door Eigenaar op 2014-09-02 4:25 PM.

Spijker5/Sep | 11:58 

Emanya.eu
732 leden
goedemorgen ik wil deze even melden

Afgehandeld

Laatst gewijzigd door Jurgen op 2014-09-05 6:36 PM.

GangsterRik6/Sep | 15:42 

Hallo,

Ik wens het spel http://www.ewaakufta.com aan te geven wegens niet uitbetalen van de prijzen.

Ik had reeds op voorhand een vermoeden dat dit het geval zou zijn, en heb dus gezorgd voor de nodige screens van onder andere de prijzenpagina (die nu uiteraard al lang verwijderd is).

Allereerst was er gedurende de hele ronde deze actie:

Deze zou om de twee weken worden gehouden. Echter heeft de eigenaar slechts één keer de blu-rays ook effectief verstuurd. Dat betekent dus dat speler OPLI en ik nog elk zes blu-rays tegoed hebben.

Dan nog dit:

Hier vind ik dat de eigenaar een communicatiefout heeft gemaakt, ik had namelijk voor juist genoeg referrals gezorgd om eerste te staan in de statistieken bij referrals, en ik ging er dus van uit als er meerderen eerste staan deze beide een blu-ray zouden krijgen. Op voorhand is het woord "loting" nooit gevallen, anders had ik mezelf wel veilig gesteld met nog een extra referral, maar tot daar.

Dan nu de echte prijzen:

Hier de statistieken op 13 augustus:

De playstation gaat dus naar OPLI, de Samsung HD tv naar mij.

Ik heb eerst de eigenaar zelf geprobeerd te contacteren, zowel ingame als via het contactformulier. Gezien hij daar tot nu toe niet op gereageerd heeft, plaats ik hier deze melding.

MVG
GangsterRik

Oly6/Sep | 17:08 

Secretcrime.nl
22.321 leden
@ GangsterRik, graag even je statistieken screen opnieuw plaatsen.
ivm niet zichtbaar.

Met vriendelijke groet,

Oly

GangsterRik6/Sep | 21:39 

Oly schreef:
@ GangsterRik, graag even je statistieken screen opnieuw plaatsen.
ivm niet zichtbaar.

Met vriendelijke groet,

Oly

Mijn excuses.

Aanvullend bericht:
Verdorie, de link doet het niet

Ik heb wel nog deze:

Ik zal even contact opnemen met de andere speler en vragen of hij nog een screenshot heeft van de powerstatistieken.

MVG

Laatst gewijzigd door GangsterRik op 2014-09-06 9:42 PM.

Grimm (Permanent verbannen)6/Sep | 22:36 

maffia--zone
473 leden
Weet niet of dit mag maar hebt hem wel voor je hopelijk geen strafpunten

storm

Oly6/Sep | 23:32 

Secretcrime.nl
22.321 leden
Stormbreaker schreef:

storm

Dit lijkt me niet het zelfde spel

GangsterRik7/Sep | 10:26 

Stormbreaker schreef:

storm

Heel erg bedankt Storm! Dat is hem inderdaad

Grimm (Permanent verbannen)7/Sep | 12:16 

maffia--zone
473 leden
Oly schreef:
[quote=Stormbreaker]Weet niet of dit mag maar hebt hem wel voor je hopelijk geen strafpunten

storm

Dit lijkt me niet het zelfde spel [/quote]

Dat is wel hetzelfde spel alleen heeft de eigenaar haar/zijn layout veranderd