De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.269
1.129.992
112

MaMafia.fr
57.281
404.705
119
MeineMafia.de
74.229
398.769
60
MojeMafie.cz
27.529
274.383
25
MojaMafia.pl
53.544
352.185
13
MafiaCreator.com
66.549
223.882
12
MafiaCreator.ro
22.149
241.952
9
MinMaffia.se
15.025
60.512
6
MiMafia.com
12.366
33.679
3
MafyaKur.com
49.011
287.543
2
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

Schandpaal - Week 39

Jurgen22/Sep | 13:00 

Beste speleigenaar,

Wanneer je een klacht wil neerleggen tegen de eigenaar van een ander spel, bijvoorbeeld wanneer er ongewenste reclame rondgestuurd wordt op jouw spel, dan kan deze hier geplaatst worden. Lees graag even onderstaande richtlijnen door, slechts op die manier kunnen we een vlotte afhandeling verzekeren.

Wat gebeurt er met mijn melding?

We zullen deze meldingen regelmatig doornemen en indien nodig de speleigenaren hierop wijzen door middel van een waarschuwing. Merken we echter dat het gedrag van de betreffende speleigenaar niet wijzigt, dat zijn daden de intentie hebben om het MijnMaffia-netwerk te schaden of dat het gedrag dusdanig in strijd is met onze Algemene Voorwaarden, dan zal het spel offline gehaald worden.

Wat hoort hier NIET thuis?

Dit is geen plaats voor het voeren van discussies of ruzies die je hebt met andere speleigenaren. Je meldt de speler en wij zullen dit uitzoeken.

Gevallen van "hacking": in veel situaties is dit slechts een speleigenaar die zelf onvoorzichtig geweest is met zijn wachtwoord. Denk je toch dat er écht meer achter zit dan een geraden wachtwoord, dan behandelen we dit graag verder af via het contactformulier

Ook gevallen van oplichting via MSN, Skype, IRC, ICQ, ... geven ons helaas te weinig concreet bewijs om in te kunnen grijpen. Speel daarom zelf altijd op veilig en laat dit soort communicaties gebeuren via het MijnMaffia-netwerk, anders kunnen we je niet verder helpen!

Hoe meld ik een speleigenaar?

Melden kan door aan dit topic een nieuwe post toe te voegen. Voeg a.u.b. voldoende informatie toe: we zullen niet achter je melding aanrennen, maar zullen een melding niet behandelen wanneer er niet voldoende informatie toegevoegd is.

Voeg zeker het volgende toe:

• De spelnaam / domeinnaam van het spel waartegen je klacht wil indienen. Dit klinkt logisch, maar wordt toch wel eens vergeten.
• De reden van de klacht die je wil indienen: leg de situatie duidelijk uit, wat jouw aandeel en het aandeel van de tegenpartij hierin was. Alleen zo kunnen wij een oordeel vellen over de situatie.
• Bewijsmateriaal! We kunnen natuurlijk niet straffen zonder bewijsmateriaal, en om die reden vragen we je voldoende screenshots of linkjes naar forumtopics toe te voegen.
• Een IP-adres wanneer je hierover beschikt, zeker bij het melden van spammers.

Wanneer jij vindt dat er buiten de zaken op de lijst nog dingen zijn die zeker toegevoegd moeten worden: graag!

Famke23/Sep | 20:32 

Maffialive2.nl
680 leden
Helaas weer een reclamemaker

Mvg Famke

Afgehandeld

Laatst gewijzigd door Jurgen op 2014-09-24 9:06 PM.

Grimm (Permanent verbannen)23/Sep | 20:46 

maffia--zone
473 leden
opgelost in bericht via mijnmaffia

Laatst gewijzigd door Grimm op 2014-09-23 10:43 PM.

Tim23/Sep | 20:49 

crimeshead
31 leden
Huh, die eerste klopt, maar die 2e klopt niet? Ik zou zoals bij die 2e ook zogenaamd wel een account aan kunnen maken met een ander IP adres met de naam reclame en dan jou site er neer zetten. Stormbreaker probeert me erbij te naaien, dat zei die ook in het PB dat hij stuurde op mijn spel.

Overigens valt stormbreaker mijn leden lastig, na diverse IP-bans gekregen te hebben maakt hij elke keer een ander account met een ander IP adres.

Laatst gewijzigd door Tim op 2014-09-23 8:58 PM.

Grimm (Permanent verbannen)23/Sep | 21:03 

maffia--zone
473 leden
ik naai helemaal niemand. Ik wou op jouw site netjes uitleggen dat je anders problemen krijgt als je reclame maakt en dan krijg ik een ban met schelden.

Hebt alleen jouw een bericht gestuurd en geen 1 van jouw andere leden

Als er dan als ik weg ben reclameword gemaakt enik een berichtje krijg op fb van mij chatmod dat er reclame word gemaakt in bericht naar hem, dan heeft hij jou verbannen

Laatst gewijzigd door Grimm op 2014-09-23 9:07 PM.

Tim23/Sep | 21:07 

crimeshead
31 leden
Heel veel, want dat is heel toevallig een andere IP en ik weet niet wie er dan wel reclame zou hebben moeten maken. Want dat is nieteens mijn IP. Dus wie weet heb je dat zelf wel gedaan? En trouwens je zei het niet alleen tegen mij maar je spamde mijn chat ermee vol. Dus ook een soort van reclame naar je eigen site toe. Na een ban maakte je later overigens zelfs nog een nieuw account aan om gewoon door te gaan in de chat.

Dus jij bent net zo strafbaar als ik.

Grimm (Permanent verbannen)23/Sep | 21:13 

maffia--zone
473 leden
pardon ?

Ik hebt jouw de regels in een pm van mm uitgelegd denk dat je ook een beetje dankbaar kan zijn dat als je door zou gaan je spel zou kunnen verliezen.

Ik ben dan nog sociaal om het jouw uit te leggen wat er kan gebeuren maar krijg direct een rode streep??

Ik hebt in de chat de regels van mm uitgelegd geen 1 keer mijn eigen site genoemd. hebt gezegd dat reclame verboden is

Spijker23/Sep | 23:14 

Emanya.eu
732 leden
k weet dat dit geen discussieforum is maar wil me er toch even mee bemoeien.
stormbreaker is een kei in het maken van accounts op vreemde ip's en logt dan daarna doodleuk met zijn eigen ip weer in .
hier een paar screens , en ik zeg duidelijk een paar want er zijn er meerderen van dit soort , en allemaal van een stormbreaker die geband is op emanya!

ik weet niet of hij nu nog op mijn spel zit met een of andere naam maar vind wel dat MM er eens iets aan kan doen dat eigenaren van andere spellen dit soort flauwekul uithalen om spelers naar hun eigen spel te kunnen lokken of andere dingen die niet zuiver zijn .

Amnesia23/Sep | 23:41 

Monks
77 leden
ook op mijn site maakt ie mederen accounts aan ook al is ie geband kan hier wat aan gedaan worden hier onder een over zicht

Tim23/Sep | 23:56 

crimeshead
31 leden
Justforfun schreef:
k weet dat dit geen discussieforum is maar wil me er toch even mee bemoeien.
stormbreaker is een kei in het maken van accounts op vreemde ip's en logt dan daarna doodleuk met zijn eigen ip weer in .
hier een paar screens , en ik zeg duidelijk een paar want er zijn er meerderen van dit soort , en allemaal van een stormbreaker die geband is op emanya!

ik weet niet of hij nu nog op mijn spel zit met een of andere naam maar vind wel dat MM er eens iets aan kan doen dat eigenaren van andere spellen dit soort flauwekul uithalen om spelers naar hun eigen spel te kunnen lokken of andere dingen die niet zuiver zijn .

Zie je wel, dat bedoelde ik dus ook.. hij houd me gewoon voor de gek. Een eigen account aanmaken en reclame op zn eigen site maken met een vreemd IP , precies wat ik zei en nu heb ik dus ook bewijs !