De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.268
1.129.989
152

MaMafia.fr
57.281
404.702
178
MeineMafia.de
74.229
398.767
84
MojeMafie.cz
27.529
274.380
59
MafiaCreator.ro
22.149
241.951
20
MojaMafia.pl
53.544
352.177
14
MafiaCreator.com
66.549
223.877
8
MiMafia.com
12.366
33.679
7
MinMaffia.se
15.025
60.512
6
MafyaKur.com
49.011
287.529
4
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

Schandpaal - Week 39

Oly24/Sep | 02:07 

Secretcrime.nl
22.318 leden
Er zijn geen verdere screenshots nodig van andere eigenaren betreft Stormbreaker.

Deze zaak zal worden bekeken, meer berichten over Stormbreaker zal dit topic doen verstoppen.

Met vriendelijke groet,

Oly

beheerder24/Sep | 18:46 

Texcrime
569 leden
Hierbij zet ik Gangplaza.nl op de schandpaal

Vanwege:

- gestolen lay-out

- nieuwsbrief sturen zonder toestemming

Hier een paar screens dat dit kan bewijzen :

U mag alles bekijken ... IP's na trekken + ik heb een paar mensen die dit kunnen getuigen dat ik dit niet ben ... Heb namelijk connectie problemen!

Ik hoop dat hier iets aan gedaan zal worden , want dit pik ik niet en jullie zouden dit ook niet pikken!

Ik drijg/chanteer niet graag maar als hier niets mee word gedaan dan stop ik met mm!

Mvg, Cranked ( Eigenaar van Crimedays.nl )

bossie24/Sep | 19:01 

Cranked schreef:
Hierbij zet ik Gangplaza.nl op de schandpaal

Vanwege:

- gestolen lay-out

*Knip knip knip*
Zucht, ik krijg opeens te horen dat er een van mijn layouts op een site staat waar die niet hoort op te staan van een vriend van me. Van het ene komt het andere en het blijkt dus zo dat Cranked niet zo zorgvuldig te weg is gegaan met zijn wachtwoord.
Wat daar allemaal gebeurd is, is niet mijn zaak en kan me niet schelen. Wat mij wel stoort is dat er nu een layout van mij word gebruikt door iemand die hem niet hoort te hebben.
Dus hierbij vraag ik om deze layout offline te halen van het spel gangplaza.nl.
Uiteraard kan ik bewijzen dat deze layout van mij is met screens als jullie dat willen.
Dit is nu al de 2de melding over die Darren die jullie krijgen, dus ik hoop dat jullie nu wel genoeg bewijs hebben om in te grijpen.

jack (Permanent verbannen)24/Sep | 19:22 

DARAHDOSA
238 leden
Bericht verwijderd door moderator

Reden: Offtopic posten

Darren24/Sep | 19:23 

GangPlaza
185 leden
Bossie schreef:
[quote=Cranked]Hierbij zet ik Gangplaza.nl op de schandpaal

Vanwege:

- gestolen lay-out

*Knip knip knip*
Zucht, ik krijg opeens te horen dat er een van mijn layouts op een site staat waar die niet hoort op te staan van een vriend van me. Van het ene komt het andere en het blijkt dus zo dat Cranked niet zo zorgvuldig te weg is gegaan met zijn wachtwoord.
Wat daar allemaal gebeurd is, is niet mijn zaak en kan me niet schelen. Wat mij wel stoort is dat er nu een layout van mij word gebruikt door iemand die hem niet hoort te hebben.
Dus hierbij vraag ik om deze layout offline te halen van het spel gangplaza.nl.
Uiteraard kan ik bewijzen dat deze layout van mij is met screens als jullie dat willen.
Dit is nu al de 2de melding over die Darren die jullie krijgen, dus ik hoop dat jullie nu wel genoeg bewijs hebben om in te grijpen.[/quote]

====================================

Beste,

Ik heb de layout van Thiempo , hij was de eigenaar van CrimeDays zei hij tegen mij.
Ik mocht zijn layout wel gebruiken daarom is thiempo aka Xero ook CREW bij mij.
Ik snap het niet zo goed

Groeten,
Darren

Laatst gewijzigd door Darren op 2014-09-24 7:41 PM.

Spijker24/Sep | 19:32 

Emanya.eu
732 leden
reclamemakertje

Afgehandeld

Laatst gewijzigd door Jurgen op 2014-09-24 9:43 PM.

Darren24/Sep | 19:39 

GangPlaza
185 leden
Beste,

Ik heb hier ook een screen van een reclame maker in de chat an mijn spel.

Groeten,
Darren

IP ADRES:
69.22.169.105
USA
Denk dat het PROXY/VPN is?

Laatst gewijzigd door Darren op 2014-09-25 9:21 PM.

bossie25/Sep | 16:25 

Darren schreef:
Beste,

Ik heb de layout van Thiempo , hij was de eigenaar van CrimeDays zei hij tegen mij.
Ik snap het niet zo goed

Groeten,
Darren

Uiteraard weet je van niets nu, maar via skype deed je jezelf toch een heel stuk stoerder voor... Je ging me 7 maanden offline halen was het niet?
De reden dat ik je toen gecontacteerd had was omdat je een eigen layout script gejat had van Oldmaffiaworld.be (wat trouwens enkel de tabel was met screenshot en niet eens functioneerde), maar toen ik je confronteerde begon je gewoon te dreigen.
Je hebt ook een of andere website met de naam HackZone.nl (geen reclame), wat ook niet echt in je voordeel werkt.
Mensen zoals jou zijn erg stoer over het internet, maar als het erop aankomt...

Darren was trouwens ook de persoon die deze persoon offline heeft gehaald, ookal kunnen jullie niets tegen dat offline booten doen, maar misschien wel fijn om te weten...

Laatst gewijzigd door bossie op 2014-09-25 4:46 PM.

Darren25/Sep | 21:23 

GangPlaza
185 leden
Bossie schreef:
[quote=Darren]
Beste,

Ik snap het niet zo goed

Groeten,
Darren

Uiteraard weet je van niets nu, maar via skype deed je jezelf toch een heel stuk stoerder voor... Je ging me 7 maanden offline halen was het niet?
De reden dat ik je toen gecontacteerd had was omdat je een eigen layout script gejat had van Oldmaffiaworld.be (wat trouwens enkel de tabel was met screenshot en niet eens functioneerde), maar toen ik je confronteerde begon je gewoon te dreigen.
Je hebt ook een of andere website met de naam HackZone.nl (geen reclame), wat ook niet echt in je voordeel werkt.
Mensen zoals jou zijn erg stoer over het internet, maar als het erop aankomt...

Darren was trouwens ook de persoon die deze persoon offline heeft gehaald, ookal kunnen jullie niets tegen dat offline booten doen, maar misschien wel fijn om te weten...[/quote]

Wauw, over dat 2e heb je duidelijk GEEN gelijk,
ik weet niet wie ''nardy'' is en ken die website ook niet.
Check IP's maar ik heb geen account daar.

Groeten,
Darren

Oly25/Sep | 21:39 

Secretcrime.nl
22.318 leden
Let op: De schandpaal is geen discussie forum!