De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.273
1.130.030
49

MaMafia.fr
57.281
404.808
62
MeineMafia.de
74.230
398.774
25
MojeMafie.cz
27.531
274.396
15
MafiaCreator.com
66.550
223.889
7
MafiaCreator.ro
22.149
241.959
4
MojaMafia.pl
53.547
352.226
3
MiMafia.com
12.367
33.686
2
MafyaKur.com
49.012
287.595
1
MinMaffia.se
15.025
60.512
0
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

Mijnmaffia

Christoph25/Okt | 14:03 

Druglords
299 leden
beste mijnmaffia,

Een paar jaar geleden kwam ik op dit spel en speelde met hart en ziel. Ik ben eigenaar van nog 1 van de kleinere spellen,maar dat weerhoud me niet om geregeld nog eens opnieuw te beginnen.

Helaas merk ik wel op dat Mijnmaffia niet meer zo is zoals vroeger.
Vroeger kwam ik op het spel en dan keek ik dagelijks op de website. Waarom ? Omdat er toen bijna elke dag update's waren. Nu de jaren verstrijken en ik kan begrijpen dat het niet zo eenvoudig is om nog een update te voorzien voor je spelers/eigenaars, ik vind dit spijtig... En denk ook dat ik niet de enige ben die daar zo over denkt.

Ik persoonlijk hoop dat hier op dit bericht eventueel een antwoord op komt,waarom die stilte er is en of ik/we nog iets kunnen verwachten. (ps: het ideeën forum staat vol geweldige ideeën).

Ik wil hierbij ook benadrukken dat dit geen aanval is maar enkel een vraag waarbij ik al een tijdje mee zit.

Alvast bedankt voor het lezen.

Met vriendelijke groeten,
Christoph

ps: Ik heb het hier geplaatst zodat andere spelers ook weten hoe of wat.

Oly25/Okt | 16:43 

Secretcrime.nl
22.320 leden
De weinige updates hebben we te danken aan, dat er al ontzettend veel updates zijn.

En op dit moment staan er geen updates op de planning.

Ik hoop dat je vraag hierbij beantwoord is. ( volgende keer graag in het vragen topic )

Met vriendelijke groet,

Oly

GangsterRik25/Okt | 17:36 

Sta mij toe even mijn mening te zeggen over Mijnmaffia en updates
Oly schreef:
De weinige updates hebben we te danken aan, dat er al ontzettend veel updates zijn.
Ik weet niet wat jullie van MM hier zelf over denken, maar de regelmatige updates waren net de sterkte van dit netwerk. Net omdat er geregeld nieuwigheden waren voor de spellen bleven de eigenaren geïnteresseerd én bleven de leden ook spelen. "Waauw, weer een nieuwe optie". En als deze achteraf (bijvoorbeeld russische roulette) toch niet zo leuk bleken doet dat er eigenlijk weinig toe, het blijft telkens weer spannend om de nieuwe updates uit te proberen en het vol spanning wachten op de volgende update hield de spelers ook op de site. Achteraf bekeken is een dergelijke update natuurlijk jammer, maar proberen kan geen kwaad, toch? Als de update geen succes blijkt, kopen de eigenaren hem gewoon niet meer na verloop van tijd en wachten we wel op de volgende.
Oly schreef:
En op dit moment staan er geen updates op de planning.
Ik ben blij dat we het nu tenminste weten. (Ondertussen heb je het al een paar keer op het forum gezegd). Maar, zoals Christoph in de toppost zei, er staan nog genoeg ideeën in de ideeënbus... Ik ga niet nog eens al mijn ideeën herhalen die in mijn ogen van die kleine moeitetjes zijn die het spelersgemak kunnen bevorderen, maar bon, als jullie geen zin / tijd hebben om grote updates door te voeren... Het kan toch niet dat er zelfs geen tijd is voor zoiets kleins? Nu goed, het is jullie keuze geen updates meer te doen, maar ik hoop dat jullie beseffen dat jullie op deze manier de belangrijkste troef van dit netwerk tenietdoen.

Oly schreef:
Ik hoop dat je vraag hierbij beantwoord is. ( volgende keer graag in het vragen topic )

Met vriendelijke groet,

Oly

Ik persoonlijk vind het hier in dit topic beter staan, dan kan dit topic als discussietopic gezien worden en niet als vraag (anders moest ze nu weeral op slot en kan er niemand anders meer reageren )
Maargoed, nogmaals, uiteraard ligt de keuze volledig in jullie handen, maar het is spijtig. Sedert de lancering van dat visspel gaat het hier zienderogen achteruit... Maar het zij zo...

Vriendelijke groeten
GangsterRik