De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.269
1.129.992
63

MaMafia.fr
57.281
404.705
65
MeineMafia.de
74.229
398.769
31
MojeMafie.cz
27.529
274.383
21
MafiaCreator.ro
22.149
241.952
8
MafiaCreator.com
66.549
223.882
7
MafyaKur.com
49.011
287.540
5
MojaMafia.pl
53.544
352.183
5
MiMafia.com
12.366
33.679
3
MinMaffia.se
15.025
60.512
0
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

mijnmaffia dood

timo3/Jan | 15:09 

maffiazoneNL
72 leden
licht het aan mij of is mijnmaffia gewoon dood.
we moeten tegenwoordig een jaar wachten todat er een bericht op het home scherm komt.er zijn 1,112,780 mensen geregistreerd waarvan er maar op dit moment 308 online van zijn, en dit getal daalt ook als tijd vergaat.
somige forums zijn inactief.
mijnmaffia is dood aan het worden.
dus ik hoop dat er weer nieuw leven in geblazen kan worden en mijnmaffia weer in hun glory tijd terecht kan komen.

Moontje3/Jan | 16:22 

Dit spel format heeft inderdaad z'n beste tijd gehad.
Vandaar dat gamovision hier waarschijnlijk ook niks meer voor zal ontwikkelen.
Hun prioriteit ligt bij de Facebook games zoals fishao en mafiabattle.
Hier zul je moeten roeien met de riemen die er zijn.....

Streadstone5/Jan | 15:11 

worldgang
744 leden
Ik dacht laat ik maar weer even kijken hoe het met Mijnmaffia gaat en moet zeggen dat het een grote teleurstelling was dat er bijna geen update's meer zijn.

Zal waarschijnlijk komen doordat klikspellen nou één maal niet meer zo populair zijn als vroeger. Iedereen speelt nu hun spelletjes op Facebook of via de app. Erg jammer als je het mij vraagt.

jack (Permanent verbannen)27/Jan | 16:19 

DARAHDOSA
238 leden
DOOD?

Het is wel een Maffia game word geschoten. maar niet op MM zelf.

Maar ik vind MM lang niet dood, speel zo'n 10 jaar, idd er is veel veranderd in de tijd.

Zelf zie ik het als een leuke hobby, en je moet er zelf er wat van maken.
En je niet laten beïnvloeden door de grotere games!

Het is net wat je er in wil stoppen, je zal er wat voor moeten doen.
De tijd van grote prijzen is verleden.
Mensen moeten op hun centjes letten.

Soms is het wel moeilijk, maar nog steeds de moeite waard.

Mvg J.S

Moontje27/Jan | 19:05 

Wel dood!
Ze komen met de Daily missie en vervolgens kun je hier niks op instellen of veranderen!
Is een leuke aanwinst als je een spel hebt met 10 of meer echt actieve spelers....zie op een spel waar er maar 4 spelen maar eens 10 respect punten bij elkaar te krijgen....neen duidelijk is dat de prioriteit elders ligt!

jack (Permanent verbannen)27/Jan | 20:15 

DARAHDOSA
238 leden
Ron schreef:
Wel dood!
Ze komen met de Daily missie en vervolgens kun je hier niks op instellen of veranderen!
Is een leuke aanwinst als je een spel hebt met 10 of meer echt actieve spelers....zie op een spel waar er maar 4 spelen maar eens 10 respect punten bij elkaar te krijgen....neen duidelijk is dat de prioriteit elders ligt!

Vreemd als je ruim 2000 leden heb en weinig online.
Misschien ligt het toch meer aan de eigenaar van de game!
Maar ik wil er geen chat van maken hier, mijn mening is duidelijk.
Ben er nog met plezier en mijn spelers ook. als ik zo tegen MM was zocht ik wel wat anders.

GangsterRik27/Jan | 20:15 

JackSparrow schreef:
"Maar ik vind MM lang niet dood"
Ron schreef:
Wel dood!
Het gaat er niet om wat je vindt, het is gewoon een feit dat het netwerk zelf dood is, het beheer ervan. Er zijn geen updates meer en het ziet er ook niet naar uit dat er nog zullen komen ("er staan geen updates in de planning" heb ik hier wel meermaals gehoord de laatste tijd), dus het netwerk IS dood. Of jouw spel dood is, da's wat anders, 't is allemaal te zien wat je ervan maakt natuurlijk, het is perfect mogelijk een goed draaiend spel te onderhouden, maar aan het netwerk zelf worden geen updates meer gedaan, dus is het dood.

Ron schreef:

Da's het jammere aan de hele zaak. Het zou toch op z'n minst wel leuk zijn als je kon kiezen uit een lijstje wat er allemaal in de quest kan komen en wat niet. En dan is er nog veel anders dat instelbaar mag zijn voor mijn part, maar bon, laat ons daarmee beginnen

Maarja... Roeien met de riemen die we hebben is de boodschap denk ik, hoe jammer het ook is...

mvg

jack (Permanent verbannen)28/Jan | 01:35 

DARAHDOSA
238 leden
Bericht verwijderd door moderator

Reden: Offtopic posten

Maurolicious28/Jan | 12:58 

CrimePirate
324 leden
Jack schreef:
beter is kijken naar wat de grote games doen buiten MM om!
in een nacht 40 stemmen binnen die nu aan de top staan met 4 a6 leden online!

...

Ik snap echt niet wat het punt is dat je probeert te maken. Je zinsbouw helpt daar niet echt bij. Je springt van de hak op de tak en begint opeens over gitty en zegt dit soort eigenaren zijn die MM verpesten. Gitty is naar mijn weten echt geen slechte speleigenaar maar dat is dan maar een mening.

Om terug on-topic te gaan, een andere reden waarom MM "dood" lijkt, is omdat het forum nog nauwelijks wordt gebruikt. Waarschijnlijk komt dit voor het grootste deel doordat iedereen elkaar op Skype e.d. heeft toegevoegd. Hierdoor vraagt niemand meer wat op het forum en krijgen de nieuwelingen als gevolg weinig hulp/kans. Zelfs al het dan al eens voorkomt, eindigt het topic toch weer gewoon in "MM is dood bla bla". Stel je vragen, bestel je design en weet ik veel wat nog allemaal op het forum, maar evengoed, antwoord ook als je kunt helpen.

Vele zeuren altijd maar dat MijnMaffia dood is, maar het lijkt alsof dat als er iemand nieuw komt, dat we de nieuwe niet helpen en hen meer als concurrentie zien ofzo.

Dan heb je ook nog de kliekjesvorming. Groepjes van eigenaren die vaak met elkaar omgaan (wat opzicht prima is), maar zodra er een conflict is tussen 2 eigenaren komt het groepje eigenaren meteen helpen. Het is niet de bedoeling dat er onderling familie-oorlogen gebeuren op het netwerk (denk ik dan)

Mijn punt is gewoon; Je kunt het steken op het feit dat MM geen updates meer maakt, maar daar kom je niet verder mee. Stop met het al het dwarsbomen van de "concurrentie" te dwarsbomen, maar help elkaar. Als het er echt op aankomt, zie je liever jouw spel verbeteren, of dat van een ander in het honderd lopen?

Laatst gewijzigd door Maurolicious op 2015-01-28 12:58 PM.

Moontje28/Jan | 18:58 

Gangsterik je verwoord het top!!