De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.277
1.130.067
131

MaMafia.fr
57.282
404.871
109
MeineMafia.de
74.231
398.794
53
MojeMafie.cz
27.531
274.408
35
MojaMafia.pl
53.551
352.293
19
MafiaCreator.com
66.554
223.930
11
MafiaCreator.ro
22.149
241.970
8
MinMaffia.se
15.026
60.519
4
MafyaKur.com
49.015
287.645
3
MiMafia.com
12.367
33.691
3
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

mijnmaffia dood

Edwin29/Jan | 00:17 

Maffiagold.com
3.967 leden
-Knip-

Het Begint over mijn maffia is dood en je gooit je grieven hier over Gitty en Oly waar gaat het eigenlijk over?
Over mijn maffia of over persoonlijke grieven?

Laatst gewijzigd door Oly op 2015-01-29 5:12 PM.

Eigenaar29/Jan | 05:25 

Persoonlijke grieven EN gerieven
Eerlijk gezegd ben ik wel blij te lezen dat hier toch nog mensen met enig verstand en goede wil samen komen en soms posten

Met modder gooien en elkaar voor rotte vis uitmaken hebben we dan ook inderdaad niets aan.

MR1maurooke schreef:
Ik snap echt niet wat het punt is dat je probeert te maken. Je zinsbouw helpt daar niet echt bij. Je springt van de hak op de tak en begint opeens over gitty en zegt dit soort eigenaren zijn die MM verpesten. Gitty is naar mijn weten echt geen slechte speleigenaar maar dat is dan maar een mening.

Om terug on-topic te gaan, een andere reden waarom MM "dood" lijkt, is omdat het forum nog nauwelijks wordt gebruikt. Waarschijnlijk komt dit voor het grootste deel doordat iedereen elkaar op Skype e.d. heeft toegevoegd. Hierdoor vraagt niemand meer wat op het forum en krijgen de nieuwelingen als gevolg weinig hulp/kans. Zelfs al het dan al eens voorkomt, eindigt het topic toch weer gewoon in "MM is dood bla bla". Stel je vragen, bestel je design en weet ik veel wat nog allemaal op het forum, maar evengoed, antwoord ook als je kunt helpen.

Vele zeuren altijd maar dat MijnMaffia dood is, maar het lijkt alsof dat als er iemand nieuw komt, dat we de nieuwe niet helpen en hen meer als concurrentie zien ofzo.

Dan heb je ook nog de kliekjesvorming. Groepjes van eigenaren die vaak met elkaar omgaan (wat opzicht prima is), maar zodra er een conflict is tussen 2 eigenaren komt het groepje eigenaren meteen helpen. Het is niet de bedoeling dat er onderling familie-oorlogen gebeuren op het netwerk (denk ik dan)

Mijn punt is gewoon; Je kunt het steken op het feit dat MM geen updates meer maakt, maar daar kom je niet verder mee. Stop met het al het dwarsbomen van de "concurrentie" te dwarsbomen, maar help elkaar. Als het er echt op aankomt, zie je liever jouw spel verbeteren, of dat van een ander in het honderd lopen?
Dàt bedoel ik.
Heel mooi verwoord, SUPER!

Wat ik verder nog eraan zou kunnen toevoegen:
Ik denk dat je meer bij jezelf moet gaan kijken in hoeverre mm dan wel of niet dood is. Wat zou je kunnen doen of willen zien veranderen, zodat het niet meer dood zou zijn?

Laatst gewijzigd door Eigenaar op 2015-01-29 5:47 AM.

Afrojack29/Jan | 14:06 

Maffemania.nl
378 leden
Eigenaar schreef:
Persoonlijke grieven EN gerieven
Eerlijk gezegd ben ik wel blij te lezen dat hier toch nog mensen met enig verstand en goede wil samen komen en soms posten

Met modder gooien en elkaar voor rotte vis uitmaken hebben we dan ook inderdaad niets aan.

[quote=MR1maurooke]
Ik snap echt niet wat het punt is dat je probeert te maken. Je zinsbouw helpt daar niet echt bij. Je springt van de hak op de tak en begint opeens over gitty en zegt dit soort eigenaren zijn die MM verpesten. Gitty is naar mijn weten echt geen slechte speleigenaar maar dat is dan maar een mening.

Om terug on-topic te gaan, een andere reden waarom MM "dood" lijkt, is omdat het forum nog nauwelijks wordt gebruikt. Waarschijnlijk komt dit voor het grootste deel doordat iedereen elkaar op Skype e.d. heeft toegevoegd. Hierdoor vraagt niemand meer wat op het forum en krijgen de nieuwelingen als gevolg weinig hulp/kans. Zelfs al het dan al eens voorkomt, eindigt het topic toch weer gewoon in "MM is dood bla bla". Stel je vragen, bestel je design en weet ik veel wat nog allemaal op het forum, maar evengoed, antwoord ook als je kunt helpen.

Vele zeuren altijd maar dat MijnMaffia dood is, maar het lijkt alsof dat als er iemand nieuw komt, dat we de nieuwe niet helpen en hen meer als concurrentie zien ofzo.

Dan heb je ook nog de kliekjesvorming. Groepjes van eigenaren die vaak met elkaar omgaan (wat opzicht prima is), maar zodra er een conflict is tussen 2 eigenaren komt het groepje eigenaren meteen helpen. Het is niet de bedoeling dat er onderling familie-oorlogen gebeuren op het netwerk (denk ik dan)

Mijn punt is gewoon; Je kunt het steken op het feit dat MM geen updates meer maakt, maar daar kom je niet verder mee. Stop met het al het dwarsbomen van de "concurrentie" te dwarsbomen, maar help elkaar. Als het er echt op aankomt, zie je liever jouw spel verbeteren, of dat van een ander in het honderd lopen?
Dàt bedoel ik.
Heel mooi verwoord, SUPER!

Wat ik verder nog eraan zou kunnen toevoegen:
Ik denk dat je meer bij jezelf moet gaan kijken in hoeverre mm dan wel of niet dood is. Wat zou je kunnen doen of willen zien veranderen, zodat het niet meer dood zou zijn? [/quote]
Ik heb wel een paar dingen waardoor het misschien lijkt dat MM niet dood is zo staan er een aantal ideeen in behandeling maar kunnen die dan niet eens uitgebracht worden???? er zullen veel mensen blij zijn als er een aantal ideeen toch worden verwerkt ik geef alvast een voorbeeld zoals die energy voor de meeste eigenaren die het hebben is dat toch vervelend in het begin werd gezegd dat je het gratis kon uit proberen maar je kan het niet meer eruithalenb als je het eenmaal hebt

Oly30/Jan | 03:01 

Secretcrime.nl
22.321 leden
Mijnmaffia dood?

Hoe kom je daar nou bij?
Je kan toch immers nog steeds gebruik maken van het netwerk?

Mijnmaffia.nl zelf is nog altijd bereikbaar (dat wist je al anders kon je dit niet lezen)

Alle server updates, betalingen ect worden allemaal gewoon nog gedaan.

Tja, dat er geen updates zijn geweest, en voorlopig nog niet komen hoeft nog niet te betekenen dat het netwerk dood is.

Sterker nog, heb het idee dat het de laaste tijd beter gaat met spellen. (qua online leden)

Dat het netwerk niet meer is zoals in 2010/2011 tja, dat is een feit.
Maar zo weet iedereen toch ook dat dingen uit de mode geraken?

Zoals ook in dit topic word gezegd, focus op je game, maak er wat van.

Ik wil nog wel toelichten, dat er inmiddels vele updates gekomen zijn, in de 7 jaar dat mijnmaffia bestaat!
Dus maak daar wat van, je kunt zoveel doen, om je spel leuk te houden.

Ik zou zeggen, kijk vooruit!

En met deze woorden, wil ik dit topic sluiten