De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.278
1.130.086
152

MaMafia.fr
57.283
404.878
147
MeineMafia.de
74.232
398.796
68
MojeMafie.cz
27.531
274.411
37
MojaMafia.pl
53.551
352.305
33
MafiaCreator.ro
22.150
241.975
14
MafiaCreator.com
66.555
223.933
11
MiMafia.com
12.367
33.692
7
MafyaKur.com
49.016
287.659
6
MinMaffia.se
15.026
60.520
5
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

WAARSCHUWING!

HomerSimpson31/Mrt | 17:00 

SpringfieldCrimes
3.257 leden
Goedemiddag,

Ook bij mij heeft deze speler zich gemeld dmv een privé bericht te sturen.

IP: 84.196.221.72
E-Mail: jorancrick@hotmail.be
Zijn bericht:
Ik ben de moderator van mijnmaffia ( al 4 jaar vandaag )
Mijnmaffia wilt een nieuwe betaalmogelijkheid inbrengen en om dat te proberen hebben we een spel met veel leden nodig (het uwe )
Als je wilt meewerken dat geeft mijnmaffia.nl een waarde van 2500 mp weg!
Je moet je spel 15 minuten uitlenen (we doen niets aan je wachtwoord alleen iets invoeren op mp's)
Laat me zo snel mogelijk iets weten op mijn e-mail (jorancrick@hotmail.be)

Ik moet zeggen dat ik het heel jammer van de interpunctie... lol

Regards,
Homer S.

Oly31/Mrt | 18:01 

Secretcrime.nl
22.321 leden
ik kreeg ergens ook een melding binnen!

Pas hier dus voor op! deze persoon is dus uit om je spel te jatten!!
Ondanks meerdere pogingen, door zijn ip te blokkeren, blijft deze persoon terug komen!

Hier zijn gegevens

Laatst gewijzigd door Oly op 2015-03-31 6:57 PM.

dam4d31/Mrt | 18:54 

eldir
43 leden
Oly schreef:
Ondanks meerdere pogingen, met zijn ip de blokkeren, blijft deze persoon terug komen!

dat komt door een hack die via -knip- versterkt wordt en die heeft hij blijkbaar!

nog aan toe te voegen:

hij is ook zelf niet aan het nadenken want hij blijft steeds met de zelfde email adress en hij gebruikt de username "malone" het meeste! daarbij naast het feit dat hij verschillende ip adressen heeft gebruikt hij vooral het meeste: 84.196.221.72
dit kan zijn echte ip zijn dus dit ip hacken zau alles kunnen oplossen! heelas mag hacken niet

Laatst gewijzigd door Eigenaar op 2015-03-31 8:26 PM.

Jamzz31/Mrt | 19:47 

LordOfCrimes
58 leden
Dam4d schreef:

dat komt door een hack die via -KNIP-versterkt wordt en die heeft hij blijkbaar!

nog aan toe te voegen:

hij is ook zelf niet aan het nadenken want hij blijft steeds met de zelfde email adress en hij gebruikt de username "malone" het meeste! daarbij naast het feit dat hij verschillende ip adressen heeft gebruikt hij vooral het meeste: 84.196.221.72
dit kan zijn echte ip zijn dus dit ip hacken zau alles kunnen oplossen! heelas mag hacken niet

Tuurlijk, breng spelers op ideeën.
Ooit wel eens gehoord van een dynamisch IP-adres? Daar is geen changer of what ever voor nodig. Ip wisselt vanzelf, ook wat het geval is bij deze gebruiker. Zijn IP's betreffen een vaste verbinding en een mobiele verbinding.

Je kan hierbij twee dingen doen;
Steeds als de persoon in kwestie terug komt, de gebruiker verbannen.
2) Je geeft zijn IP-range een ban, dit wilt zeggen dat je zijn eerste X tal cijfers op je ban lijst toevoegt.

Echter zit er bij de tweede optie een maar: Je hebt namelijk de kans dat je ook onschuldige verban.

Wat is van Oly reeds heb begrepen is dat de betreffende provider van de persoon in kwestie is ingelicht. Duurt echter wel lang voor der actie ondernomen word, binnen 48u had ik namelijk een oplossing bereikt met de betreffende provider. (persoon in kwestie kwam ook lastig doen op mijn eigen ontwikkelde game, daar waar die nu een mac ban voor heeft).

Laatst gewijzigd door Jamzz op 2015-03-31 7:54 PM.

Eigenaar31/Mrt | 20:30 

Dam4d schreef:

hij is ook zelf niet aan het nadenken want hij blijft steeds met de zelfde email adress en hij gebruikt de username "malone" het meeste!
En jij ook niet!
Denk jij dat het gepast is om die site meerdere malen hier te noemen? Zouden er dan niet nóg meer problemen komen met zulke lui?

Volgende keer geen sitenamen meer noemen, ik had hem niet voor niks verwijderd uit je post op de pagina hiervoor.

Volgende keer wanneer je wéér een site noemt dan krijg jij daar strafpunten voor van ons!

DarkBoy11/Apr | 14:53 

johan-crime
220 leden
hallo allemaal

ik wil jullie even waarschuwing geven

ze/het is weer bezig om spelen kapot te maken

ik heb all paar mooie verhalen gehoord van ander spellen
dat ze daar in crew was en leden heb lopen verwijderen
waar door dus leden weg gelopen zijn

nogmaals vertrouw haar/hem niet

Jurgen11/Apr | 18:13 

Heb je ook nog een screenshot van wat "het" heeft gedaan op je spel?

DarkBoy11/Apr | 20:29 

johan-crime
220 leden
Jurgen schreef:
Heb je ook nog een screenshot van wat "het" heeft gedaan op je spel?

hij heeft op maffiadroom in crew gezetten en alle leden verwijderen die online waren of in top 10 stonden

en op johan-crime heeft die nog niks gedaan omdat de monteur zijn naam herkenden en zijn mail adres dus we waren hem voor

mvg johan/monteur

Laatst gewijzigd door DarkBoy op 2015-04-11 8:33 PM.

johan18/Apr | 20:58 

alliance-maffia
1.137 leden
hallo allemaal
wij hebben paar vragen over joran5
wij hebben en speel te koop zijn maar hij blijft maar prive bieden omdat die en forum ban heeft mij vraag is mag dit
en hij blijft elke x meer bieden

ik heb hem all 3x verteld dat die het zelf moet gaan regelen dat die wel kan praten op het forum waar op die zegt of wij nog speel hebben zo dat die wel kan praten wij zijn geen winkel

mocht het zijn dat ander mensen ok probleem met hem hebben hoor ik het graag hij blijft maar bieden

hij zegt ok wel is dat die neef van oly is en hij regelt wel even 50 duizend mp dit is joran1

zijn der mensen die nog meer joran`s zijn tegen gekomen hoor ik het graag

mvg johan/monteur

chinouk21/Mei | 09:37 

Hallo

Ik wilde even laten weten dat hij ook een eigen game heeft,

http://www.yourhood.net/

Hij probeerde ook bij mij in de crew te komen, en heb hem geconfronteerd , met dat hij zich uitgeeft als familie van Oly, en dat hij op MM staat
en toen zei hij , dat hij hem wilde terug pakken

vr groeten Chinouk

Laatst gewijzigd door chinouk op 2015-05-21 9:51 AM.