De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.268
1.129.988
150

MaMafia.fr
57.281
404.697
151
MeineMafia.de
74.229
398.767
99
MojeMafie.cz
27.529
274.379
48
MafiaCreator.ro
22.149
241.951
20
MojaMafia.pl
53.544
352.173
19
MafiaCreator.com
66.549
223.874
11
MinMaffia.se
15.025
60.512
7
MafyaKur.com
49.010
287.515
5
MiMafia.com
12.366
33.674
5
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

Schandpaal - Week 29

Jurgen6/Jul | 18:53 

Beste speleigenaar,

Wanneer je een klacht wil neerleggen tegen de eigenaar van een ander spel, bijvoorbeeld wanneer er ongewenste reclame rondgestuurd wordt op jouw spel, dan kan deze hier geplaatst worden. Lees graag even onderstaande richtlijnen door, slechts op die manier kunnen we een vlotte afhandeling verzekeren.

Wat gebeurt er met mijn melding?

We zullen deze meldingen regelmatig doornemen en indien nodig de speleigenaren hierop wijzen door middel van een waarschuwing. Merken we echter dat het gedrag van de betreffende speleigenaar niet wijzigt, dat zijn daden de intentie hebben om het MijnMaffia-netwerk te schaden of dat het gedrag dusdanig in strijd is met onze Algemene Voorwaarden, dan zal het spel offline gehaald worden.

Wat hoort hier NIET thuis?

Dit is geen plaats voor het voeren van discussies of ruzies die je hebt met andere speleigenaren. Je meldt de speler en wij zullen dit uitzoeken.

Gevallen van "hacking": in veel situaties is dit slechts een speleigenaar die zelf onvoorzichtig geweest is met zijn wachtwoord. Denk je toch dat er écht meer achter zit dan een geraden wachtwoord, dan behandelen we dit graag verder af via het contactformulier.

Ook gevallen van oplichting via Skype, IRC, ICQ, ... geven ons helaas te weinig concreet bewijs om in te kunnen grijpen. Speel daarom zelf altijd op veilig en laat dit soort communicaties gebeuren via het MijnMaffia-netwerk, anders kunnen we je niet verder helpen!

Hoe meld ik een speleigenaar?

Melden kan door aan dit topic een nieuwe post toe te voegen. Voeg a.u.b. voldoende informatie toe: we zullen niet achter je melding aanrennen, maar zullen een melding niet behandelen wanneer er niet voldoende informatie toegevoegd is.

Voeg zeker het volgende toe:

• De spelnaam / domeinnaam van het spel waartegen je klacht wil indienen. Dit klinkt logisch, maar wordt toch wel eens vergeten.
• De reden van de klacht die je wil indienen: leg de situatie duidelijk uit, wat jouw aandeel en het aandeel van de tegenpartij hierin was. Alleen zo kunnen wij een oordeel vellen over de situatie.
• Bewijsmateriaal! We kunnen natuurlijk niet straffen zonder bewijsmateriaal, en om die reden vragen we je voldoende screenshots of linkjes naar forumtopics toe te voegen.
• Een IP-adres wanneer je hierover beschikt, zeker bij het melden van spammers.

Wanneer jij vindt dat er buiten de zaken op de lijst nog dingen zijn die zeker toegevoegd moeten worden: graag!

Laatst gewijzigd door Jurgen op 2015-07-13 1:32 PM.

Eigenaar13/Jul | 15:18 

Crimepeeps.be
3.037 leden
Hoi ik heb een vraagje.

Ik heb ook een maffia game maar buiten mijnmaffia. Het heet mafija.nl ( osbanditi ken je miss? ). Ik zoek iemand of een manier die wat leden kan aanbrengen op mijn site. Zie dit niet als spam! Wil je hier niet op in dan snap ik dat natuurlijk.

Laat weten wat je kan betekenen. Ik betaal per 5 nieuwe aangemelde leden 20 MP uit. ( ik check geen proxy )

Groetjes nick.
---------------

Dit krijg ik in een bericht op mijnmaffia is dat toegestaan ?
Mijn paint doet het helaas niet goed dus ik kopieer het even.
Hij staat nog bij mijn berichten.

Mvg BlackBloot

Laatst gewijzigd door Eigenaar op 2015-07-13 3:25 PM.

Capo13/Jul | 15:45 

Mafia4live.nl
3.247 leden
Beste mijnmaffia,

Ik was laatst op www.yourhood.net (Geen reclame)
Die beloofde een Iphone 5s als prijs en nu heeft hij opeens zijn prijs veranderd in credits
De ronde is daar al een weekje bezig.

Screentje van de prijzenpagina:

Hopelijk kunnen jullie hier iets mee

Met vriendelijke groeten,

Tony

Laatst gewijzigd door Capo op 2015-07-13 3:46 PM.

beheerder14/Jul | 00:26 

Texcrime
569 leden
Ie stond er nog niet lang op en er staat al heel lang en duidelijk in de regels: de prijzen kunnen aangepast worden tot het einde van de ronde! En ik weet nog niet welke prijs ik ga geven! Dat zie ik nog wel! Zoals in de regels staat! Dus doe geen moeite met onozel doen hier want je speelde zelf nog niet je kwam 1 minute online voor dat te melden op chat van schandpaal!!!
Wat voor ventje ben je dan?
als je speelde zou ik zeggen oké maar dat was het dan ook eh

Aanvullend bericht:
En ik kreeg dat mailtje ook binnen zoals black al zei

Laatst gewijzigd door beheerder op 2015-07-14 12:27 AM.

Oly14/Jul | 01:27 

Secretcrime.nl
22.318 leden
Beheerder schreef:
Ie stond er nog niet lang op en er staat al heel lang en duidelijk in de regels: de prijzen kunnen aangepast worden tot het einde van de ronde! En ik weet nog niet welke prijs ik ga geven! Dat zie ik nog wel! Zoals in de regels staat! Dus doe geen moeite met onozel doen hier want je speelde zelf nog niet je kwam 1 minute online voor dat te melden op chat van schandpaal!!!
Wat voor ventje ben je dan?
als je speelde zou ik zeggen oké maar dat was het dan ook eh

Prijzen kun je niet zomaar veranderen.

stel je koopt een staatslot, omdat de hoofdprijs 30 miljoen is.

en ze veranderen dat ineens in 50 euro...

En nou niet zeggen, dit is anders...
komt op het zelfde neer.

beheerder14/Jul | 11:05 

Texcrime
569 leden
Als eigenaar bepaal ik dat volgens mij toch?
En het staat nog wel in mijn regels duidelijk geschreven

...De prijzenpagina kan elke moment gewijzigd worden...

Dus I'm sorry ik geeef toe dat ik niet leuk bezig was voor de leden maar ik was nog een prijs aan het bedenken...

Het is overdreven om dit op de schandpaal te zetten want foutjes gebeuren bij iedereen nu eenmaal

Oly14/Jul | 22:21 

Straatgangsters.nl
10.666 leden
Beheerder schreef:
Als eigenaar bepaal ik dat volgens mij toch?
En het staat nog wel in mijn regels duidelijk geschreven

...De prijzenpagina kan elke moment gewijzigd worden...

Dus I'm sorry ik geeef toe dat ik niet leuk bezig was voor de leden maar ik was nog een prijs aan het bedenken...

Het is overdreven om dit op de schandpaal te zetten want foutjes gebeuren bij iedereen nu eenmaal

Helaas , Incorrect. Als eigenaar zijnde beheer je het spel. MijnMaffia is nog altijd de eigenaar voor de rest over alles.

Natuurlijk mag je prijzen op je site hebben , Maar als je eenmaal een echte prijs doet ( Bevoorbeeld een Iphone 5s ) Dan mag je dat niet zomaar aanpassen. Ook al staat het duidelijk op de regels pagina of prijzen pagina aangegeven!

Niet overdreven Beheerder , Het is een eigenaar zijn goede recht om dit aan te geven bij MM. Als MM vindt dat dit niet kan zal MM waarschijnlijk actie ondernemen , Zoals een waarschuwing . Het is jammer dat jij je niet aan de gebruikersvoorwaarden en prijs voorwaarde houdt.

Misschien toch eventjes de gebruikersvoorwaarden door lezen ? :

http://www.mijnmaffia.nl/gebruiksvoorwaarden_nl.pdf ( Geen reclame ).

Nog iets om even door te nemen als je toch weer echte prijzen op je prijzen pagina wilt zetten :

http://www.mijnmaffia.nl/forum/6/367226

Laatst gewijzigd door Oly op 2015-07-14 10:25 PM.

beheerder14/Jul | 23:19 

Texcrime
569 leden
Ok thnx
HD ik nog niets van gelezen van al die dingen!
Excuses en dit zal nooit meer gebeuren!
Ik ben net nieuw dus sorry!

Cmurder (Permanent verbannen)16/Jul | 11:01 

Challengemaffia
185 leden
Dat hebben we vaker gehoord

Via deze weg wilde ik jullie, alle mijnmaffia eigenaren, even erop attenderen dat er een persoon binnen het netwerk is die er een sport van maakt om DA's aan te maken en hiermee vervolgens als een malle erop los gaat cheaten.

Hij is al op meerdere sites langs geweest heb ik vernomen. Niet echt eerlijk als je dit toelaat t.o. de andere leden en hier niet even naar kijkt.

Ik weet dat het bij 9/10 sites een behoorlijk onoverzichtelijk rotzooitje is, betreft DA's.
Probeer deze lijst voor jezelf zo klein mogelijk te houden maar vooral óók te ónderhouden.
Zo kun je namelijk vrij direct zien of iemand rare fratsen uithaalt dmv da aanmaak.

Ik denk dat de screenshot genoeg duidelijkheid schept. Toch nog even de gebruikte IP adressen hier op rij.
Deze persoon gebruikte namelijk een ip vanuit de USA!

beheerder18/Jul | 13:39 

Texcrime
569 leden
Ik speelde mee aan de ronde van untouchable won de eerste prijs en ontvangde niks zelf geen bericht terug en heb meer dan 1 week gewacht...

Ik las dat jullie gingen vragen stellen aan hem en als jullie mij gelijk gaven dan mocht ik aangifte doen of dan kreeg ik het spel TER COMPENSATIE van

Laatst gewijzigd door beheerder op 2015-07-18 1:39 PM.