De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.266
1.129.971
69

MaMafia.fr
57.281
404.689
81
MeineMafia.de
74.229
398.763
51
MojeMafie.cz
27.529
274.361
28
MafiaCreator.ro
22.149
241.947
11
MojaMafia.pl
53.543
352.122
11
MafiaCreator.com
66.549
223.854
4
MinMaffia.se
15.025
60.510
4
MiMafia.com
12.365
33.669
3
MafyaKur.com
49.008
287.476
2
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

3 delige reclame/promotie -CAMPAGNE (roulatie)

Cmurder (Permanent verbannen)20/Jul | 01:11 

Challengemaffia
185 leden
Hoi,

Omdat dit niet om handel in maffiapunten gaat dacht ik dat het hier wel op zn plaats zou zijn.

Namelijk wens ik een promotiemiddel op te zetten waaraan (voor nu) maximaal 3 spellen gekoppelt zitten.
- Er zijn spelers die kicken erop om halve rondes te spelen, voor enkele weekjes of zelfs maar een weekje, vanaf het moment er een nieuwe ronde is begonnen... Misschien ken je dit soort spelers wel en ben je ze ook wel eens tegen gekomen.

Ze komen dan even spelen,... en gaan dan vaak weer weg OP ZOEK NAAR EEN ANDER SPEL waar nét een nieuwe ronde is begonnen.
Mijn idee was dus om met drie spellen in totaal (dus nog twee anderen) een roulatie te doen. Vanaf wanneer er een nieuwe ronde is begonnen, worden op de overige spellen hiervan een mededeling gedaan dmv massabericht, etc.

Oók zijn deze spellen verbonden dmv outgame linkpartners te zijn van elkaar en goed mogelijk zelfs ook nog allemaal bij elkaar in de klikmissies.

Resultaat zal moeten zijn dat je dus ALTIJD een actieve groep hebt, bínnen het netwerk. Van spelers die al weten hoe het moet en waar je van op aan kunt. Je kunt er dan dus van op aan dat je een gemiddeld groepje heb die sowieso ALTIJD komt spelen of wellicht even komt kijken.

Een goede speleigenaar zou dan niet bang hoeven te zijn of te vrezen voor verlies van spelers maar weet dat dit enkel maar voordelen brengt. Zowel op korte als lange termijn.

Wel zullen er enkele regels opgesteld moeten worden. Zoals bijvoorbeeld een minimum termijn voor deelname etc.
Als je iets niet snapt, het is niet helemaal duidelijk of wel en je wilt graag meedoen, dan hoor ik dat graag in dit topic...

We zullen dan direct starten, vanaf het moment er drie (redelijk, fatsoenlijke en actieve) spellen zich kandidaat hebben gesteld

Laatst gewijzigd door Cmurder op 2015-07-20 1:26 AM.

GangsterRik22/Jul | 00:46 

Ik moet zeggen dat ik dit een zeer boeiend idee vind. Ik twijfel wel of ik mij eraan zou wagen, vermits ik zelf niet meer zo actief ben hier, en ik altijd mezelf pijn doe als ik mijn spel moet resetten...

mvg

Cmurder (Permanent verbannen)22/Jul | 00:51 

Challengemaffia
185 leden
Lol!
Dankjewel

Ja, er zijn nu al twee deelnemers. Challengemaffia en maffia-sensation...

Wens het liefst wel actieve games en meer dan 100 leden. Ik kan eventueel mijn stats hier plaatsen. Ja ken wel meedoen, maar een spelreset hoort er in principe wel bij

GangsterRik22/Jul | 10:01 

Cmurder schreef:
Lol!
Dankjewel

Ja, er zijn nu al twee deelnemers. Challengemaffia en maffia-sensation...

Wens het liefst wel actieve games en meer dan 100 leden. Ik kan eventueel mijn stats hier plaatsen. Ja ken wel meedoen, maar een spelreset hoort er in principe wel bij

Dat weet ik, en 't is ook wel nodig op mijn site denk ik, maar dan wil ik wel zeker zijn dat er genoeg nieuwe leden komen, anders is die reset dus spijtig geweest.

mvg