De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.274
1.130.046
111

MaMafia.fr
57.281
404.817
113
MeineMafia.de
74.230
398.787
47
MojeMafie.cz
27.531
274.401
25
MojaMafia.pl
53.550
352.271
17
MafiaCreator.ro
22.149
241.965
11
MafiaCreator.com
66.553
223.913
10
MiMafia.com
12.367
33.689
3
MafyaKur.com
49.013
287.622
2
MinMaffia.se
15.025
60.515
1
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

Schandpaal - week 34

Jurgen17/Aug | 19:10 

Beste speleigenaar,

Wanneer je een klacht wil neerleggen tegen de eigenaar van een ander spel, bijvoorbeeld wanneer er ongewenste reclame rondgestuurd wordt op jouw spel, dan kan deze hier geplaatst worden. Lees graag even onderstaande richtlijnen door, slechts op die manier kunnen we een vlotte afhandeling verzekeren.

Wat gebeurt er met mijn melding?

We zullen deze meldingen regelmatig doornemen en indien nodig de speleigenaren hierop wijzen door middel van een waarschuwing. Merken we echter dat het gedrag van de betreffende speleigenaar niet wijzigt, dat zijn daden de intentie hebben om het MijnMaffia-netwerk te schaden of dat het gedrag dusdanig in strijd is met onze Algemene Voorwaarden, dan zal het spel offline gehaald worden.

Wat hoort hier NIET thuis?

Dit is geen plaats voor het voeren van discussies of ruzies die je hebt met andere speleigenaren. Je meldt de speler en wij zullen dit uitzoeken.

Gevallen van "hacking": in veel situaties is dit slechts een speleigenaar die zelf onvoorzichtig geweest is met zijn wachtwoord. Denk je toch dat er écht meer achter zit dan een geraden wachtwoord, dan behandelen we dit graag verder af via het contactformulier.

Ook gevallen van oplichting via Skype, IRC, ICQ, ... geven ons helaas te weinig concreet bewijs om in te kunnen grijpen. Speel daarom zelf altijd op veilig en laat dit soort communicaties gebeuren via het MijnMaffia-netwerk, anders kunnen we je niet verder helpen!

Hoe meld ik een speleigenaar?

Melden kan door aan dit topic een nieuwe post toe te voegen. Voeg a.u.b. voldoende informatie toe: we zullen niet achter je melding aanrennen, maar zullen een melding niet behandelen wanneer er niet voldoende informatie toegevoegd is.

Voeg zeker het volgende toe:

• De spelnaam / domeinnaam van het spel waartegen je klacht wil indienen. Dit klinkt logisch, maar wordt toch wel eens vergeten.
• De reden van de klacht die je wil indienen: leg de situatie duidelijk uit, wat jouw aandeel en het aandeel van de tegenpartij hierin was. Alleen zo kunnen wij een oordeel vellen over de situatie.
• Bewijsmateriaal! We kunnen natuurlijk niet straffen zonder bewijsmateriaal, en om die reden vragen we je voldoende screenshots of linkjes naar forumtopics toe te voegen.
• Een IP-adres wanneer je hierover beschikt, zeker bij het melden van spammers.

Wanneer jij vindt dat er buiten de zaken op de lijst nog dingen zijn die zeker toegevoegd moeten worden: graag!

beheerder17/Aug | 21:32 

Texcrime
569 leden
nu zit ik op untouchable met hetzelfde probleem!
Ik wou inloggen op mijn accountnaam malone
en tja niks kan ik inloggen

rizoli17/Aug | 23:02 

Live-of-dead.com
229 leden
mss pas het hier niet maar wou toch ff hier vragen want dit bericht lijkt me toch beetje raar klinken daarom heb ik het hier op schandpaal gezet mss dat er nog eigenaars zoiets gekregen hebben
mvg donna

dit heb ik vandaag nog gekregen !!!

Laatst gewijzigd door rizoli op 2015-08-18 5:49 PM.

beheerder18/Aug | 11:11 

Texcrime
569 leden
Je weet niet of ze het meent of niet hé...
We kunnen uiteraard niets bewijzen maar als ze raar blijft doen op je site zou ik het weer op de schandpaal zetten idd!
Ik heb ze nog nergens gezien

Famke18/Aug | 15:32 

DeathValley
1.211 leden
Donna schreef:
mss pas het hier niet maar wou toch ff hier vragen want dit bericht lijkt me toch beetje raar klinken daarom heb ik het hier op schandpaal gezet mss dat er nog eigenaars zoiets gekregen hebben
mvg donna

Bij mij heeft ze dezelfde pm gestuurt

GangsterRik18/Aug | 15:41 

Ik heb ze bij mij ook gehad. Ik wil ze best een kans geven, maar dan vraagt ze mijn wachtwoord en dat krijgt ze niet. En blijkbaar gaat het zonder het wachtwoord niet, en zeggen wat ik moet doen zodat ze mijn wachtwoord niet nodig heeft, wil ze niet doen. Dus geen idee wat haar bedoeling is, ik wil ze wel geloven maar mijn wachtwoord geef ik echt aan niemand door en als het zonder mijn wachtwoord niet lukt, jammer dan.

We zijn dus al met drie, wie is de vierde persoon waar ze het over heeft?

mvg

Laatst gewijzigd door GangsterRik op 2015-08-18 3:54 PM.

Oly18/Aug | 15:53 

Straatgangsters.nl
10.666 leden
Ik heb het nog niet gehad.
Mocht ik het krijgen zal ik het hier plaatsen zodat jullie , MM en de moderatoren geinformeerd zijn en er wat aan kunnen doen.

Denkt die ene speler nou echt dat we er in trappen ? ( Laat me niet lachen ). Denk dat die speler niet door heeft dat die op de schandpaal staat

Laatst gewijzigd door Oly op 2015-08-18 3:59 PM.

rizoli18/Aug | 15:57 

Live-of-dead.com
229 leden
Rebel schreef:
Ik heb het nog niet gehad.
Mocht ik het krijgen zal ik het hier plaatsen zodat jullie , MM en de modertoren geinformeerd zijn en er wat aan kunnen doen.

Denkt die ene speler nou echt dat we er in trappen ? ( Laat me niet lachen ). Denk dat die speler niet door heeft dat die op de schandpaal staat

weet zelf niet of die hier een spel heeft vond het gewoon raar klinken daarom dat ik het hier heb opgezet

GangsterRik19/Aug | 17:54 

Beheerder schreef:
Je weet niet of ze het meent of niet hé...
We kunnen uiteraard niets bewijzen maar als ze raar blijft doen op je site zou ik het weer op de schandpaal zetten idd!
Ik heb ze nog nergens gezien

Klopt dit, of maakt deze persoon me iets wijs?

mvg

Oly19/Aug | 20:15 

Straatgangsters.nl
10.666 leden
Denkt dat ie je wat wijs maakt. Als dit al zo was is het beheerder zijn eigen probleem als diegene zijn spel afpakt/hackt!

Denk zelf dat dit niet zo is Dus mede beheerders pas op voor zulke leden die zulke dingen zeggen of beweren!

@Donna , Ik zal ff een zoek actie beginnen naar zijn/haar spel als ik wat weet zal ik het hier melden...

Mvg,
Rebel

Laatst gewijzigd door Oly op 2015-08-19 8:17 PM.