De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.273
1.130.025
159

MaMafia.fr
57.281
404.804
150
MeineMafia.de
74.230
398.773
81
MojeMafie.cz
27.531
274.396
46
MojaMafia.pl
53.547
352.217
26
MafiaCreator.ro
22.149
241.959
23
MinMaffia.se
15.025
60.512
6
MafiaCreator.com
66.550
223.887
5
MiMafia.com
12.366
33.683
5
MafyaKur.com
49.012
287.593
3
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

Schandpaal - week 37

Jurgen7/Sep | 18:37 

Beste speleigenaar,

Wanneer je een klacht wil neerleggen tegen de eigenaar van een ander spel, bijvoorbeeld wanneer er ongewenste reclame rondgestuurd wordt op jouw spel, dan kan deze hier geplaatst worden. Lees graag even onderstaande richtlijnen door, slechts op die manier kunnen we een vlotte afhandeling verzekeren.

Wat gebeurt er met mijn melding?

We zullen deze meldingen regelmatig doornemen en indien nodig de speleigenaren hierop wijzen door middel van een waarschuwing. Merken we echter dat het gedrag van de betreffende speleigenaar niet wijzigt, dat zijn daden de intentie hebben om het MijnMaffia-netwerk te schaden of dat het gedrag dusdanig in strijd is met onze Algemene Voorwaarden, dan zal het spel offline gehaald worden.

Wat hoort hier NIET thuis?

Dit is geen plaats voor het voeren van discussies of ruzies die je hebt met andere speleigenaren. Je meldt de speler en wij zullen dit uitzoeken.

Gevallen van "hacking": in veel situaties is dit slechts een speleigenaar die zelf onvoorzichtig geweest is met zijn wachtwoord. Denk je toch dat er écht meer achter zit dan een geraden wachtwoord, dan behandelen we dit graag verder af via het contactformulier.

Ook gevallen van oplichting via Skype, IRC, ICQ, ... geven ons helaas te weinig concreet bewijs om in te kunnen grijpen. Speel daarom zelf altijd op veilig en laat dit soort communicaties gebeuren via het MijnMaffia-netwerk, anders kunnen we je niet verder helpen!

Hoe meld ik een speleigenaar?

Melden kan door aan dit topic een nieuwe post toe te voegen. Voeg a.u.b. voldoende informatie toe: we zullen niet achter je melding aanrennen, maar zullen een melding niet behandelen wanneer er niet voldoende informatie toegevoegd is.

Voeg zeker het volgende toe:

• De spelnaam / domeinnaam van het spel waartegen je klacht wil indienen. Dit klinkt logisch, maar wordt toch wel eens vergeten.
• De reden van de klacht die je wil indienen: leg de situatie duidelijk uit, wat jouw aandeel en het aandeel van de tegenpartij hierin was. Alleen zo kunnen wij een oordeel vellen over de situatie.
• Bewijsmateriaal! We kunnen natuurlijk niet straffen zonder bewijsmateriaal, en om die reden vragen we je voldoende screenshots of linkjes naar forumtopics toe te voegen.
• Een IP-adres wanneer je hierover beschikt, zeker bij het melden van spammers.

Wanneer jij vindt dat er buiten de zaken op de lijst nog dingen zijn die zeker toegevoegd moeten worden: graag!

Ice-Dragon9/Sep | 13:29 

Baas 1..

Ik kreeg prive deze email..
Vind dit een beetje vreemd... kunnen jullie misschien controleren wat dit is?

MVG Ice-Dragon

reset1 bericht
Van: Baas1
Aan: Ice-Dragon
2:40
je word wegens hacken verbannen van Mijnmaffia, als je je >eigen wachtwoord niet weet. we hebben het idee dat het >wachtwoord is op geslagen op je computer , en dat je zo online komt. >wij hebben een melding gehad van een andere gebruiker. stuur je >wachtwoord naar (***) dit is een >systeem herste nummer l 5.89.100.vxl l.stuur uw antwoord > U kunt antwoorden op dit bericht

vriendelijke groet.

Baas1

[IP: 213.127.132.199]

Oly9/Sep | 13:36 

Straatgangsters.nl
10.666 leden
MijnMaffia of baas1 zal nooit je een bericht sturen met een herstel nummer en vragen of je je wachtwoordt kun sturen naar hun.

Dit zullen ze nooit doen!

Ik ben dus bang dat degene die jou dit bericht stuurde een hacker is.

Verder ga ik er niet op in. Ik blijf nu wachten op het antwoordt van MM , Oly , Jurgen , Baas1 , Baas2 of zelfs cooper of simit.

Dit omdat ik het ook niet vertrouw maar aan dit bericht te zien is het niet van mijnmaffia omdat er dit tussen zit > ... En dat gebruikt MM niet in een mailtje. Althans , Niet in de mail's die ik voorheen heb gekregen. Dus dit lijkt me een bericht van een hacker die dit naar jou stuurde zodat je je wachtwoordt naar hem op stuurt en je game kan afpakken. En daarop volgt dat ie je mail-adres zal hacken!!

Ik Heb dit ook een keer gehad. Daarom dat ik dit zo goed weet!

Oly9/Sep | 17:54 

Secretcrime.nl
22.320 leden
Ice-Dragon schreef:
Baas 1..

Ik kreeg prive deze email..
Vind dit een beetje vreemd... kunnen jullie misschien controleren wat dit is?

MVG Ice-Dragon

reset1 bericht
Van: Baas1
Aan: Ice-Dragon
2:40
je word wegens hacken verbannen van Mijnmaffia, als je je >eigen wachtwoord niet weet. we hebben het idee dat het >wachtwoord is op geslagen op je computer , en dat je zo online komt. >wij hebben een melding gehad van een andere gebruiker. stuur je >wachtwoord naar (***) dit is een >systeem herste nummer l 5.89.100.vxl l.stuur uw antwoord > U kunt antwoorden op dit bericht

vriendelijke groet.

Baas1

[IP: 213.127.132.199]

Wat is de afkomst mail? (of beter gezegd het reply mail)

Dit soort mailtjes worden inderdaad niet door ons verzonden.

Jurgen10/Sep | 20:20 

Uiteraard is dit niet van ons afkomstig. Het lijkt erop dat dit niet door een speleigenaar is gestuurd, dus heel veel actie kan ik nu niet ondernemen.
Mocht dit nog vaker voorkomen, laat het dan vooral weten en geef nooit je gegevens af, hier zullen wij nooit om vragen!