De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.268
1.129.989
148

MaMafia.fr
57.281
404.702
175
MeineMafia.de
74.229
398.767
83
MojeMafie.cz
27.529
274.380
57
MafiaCreator.ro
22.149
241.951
20
MojaMafia.pl
53.544
352.177
15
MafiaCreator.com
66.549
223.877
9
MiMafia.com
12.366
33.679
7
MinMaffia.se
15.025
60.512
6
MafyaKur.com
49.011
287.529
4
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

Schandpaal - week 45

Jurgen3/Nov | 12:45 

Beste speleigenaar,

Wanneer je een klacht wil neerleggen tegen de eigenaar van een ander spel, bijvoorbeeld wanneer er ongewenste reclame rondgestuurd wordt op jouw spel, dan kan deze hier geplaatst worden. Lees graag even onderstaande richtlijnen door, slechts op die manier kunnen we een vlotte afhandeling verzekeren.

Wat gebeurt er met mijn melding?

We zullen deze meldingen regelmatig doornemen en indien nodig de speleigenaren hierop wijzen door middel van een waarschuwing. Merken we echter dat het gedrag van de betreffende speleigenaar niet wijzigt, dat zijn daden de intentie hebben om het MijnMaffia-netwerk te schaden of dat het gedrag dusdanig in strijd is met onze Algemene Voorwaarden, dan zal het spel offline gehaald worden.

Wat hoort hier NIET thuis?

Dit is geen plaats voor het voeren van discussies of ruzies die je hebt met andere speleigenaren. Je meldt de speler en wij zullen dit uitzoeken.

Gevallen van "hacking": in veel situaties is dit slechts een speleigenaar die zelf onvoorzichtig geweest is met zijn wachtwoord. Denk je toch dat er écht meer achter zit dan een geraden wachtwoord, dan behandelen we dit graag verder af via het contactformulier.

Ook gevallen van oplichting via Skype, IRC, ICQ, ... geven ons helaas te weinig concreet bewijs om in te kunnen grijpen. Speel daarom zelf altijd op veilig en laat dit soort communicaties gebeuren via het MijnMaffia-netwerk, anders kunnen we je niet verder helpen!

Hoe meld ik een speleigenaar?

Melden kan door aan dit topic een nieuwe post toe te voegen. Voeg a.u.b. voldoende informatie toe: we zullen niet achter je melding aanrennen, maar zullen een melding niet behandelen wanneer er niet voldoende informatie toegevoegd is.

Voeg zeker het volgende toe:

• De spelnaam / domeinnaam van het spel waartegen je klacht wil indienen. Dit klinkt logisch, maar wordt toch wel eens vergeten.
• De reden van de klacht die je wil indienen: leg de situatie duidelijk uit, wat jouw aandeel en het aandeel van de tegenpartij hierin was. Alleen zo kunnen wij een oordeel vellen over de situatie.
• Bewijsmateriaal! We kunnen natuurlijk niet straffen zonder bewijsmateriaal, en om die reden vragen we je voldoende screenshots of linkjes naar forumtopics toe te voegen.
• Een IP-adres wanneer je hierover beschikt, zeker bij het melden van spammers.

Wanneer jij vindt dat er buiten de zaken op de lijst nog dingen zijn die zeker toegevoegd moeten worden: graag!

scripter4/Nov | 11:35 

Lay-out
27 leden

Hierbij klaag ik chinoux van Fastenfurious.nl aan!

Ik begon daar vorig jaar te spelen met de vorige ronde en mijn vader keek mee aan de pc en zei ik zou dat ook graag spelen!
Dus de volgende dag stuur ik een berichtje naar chinoux voor te vragen dat mijn vader (zirelli) mee mag spelen!

Ja zei ze dat mag onder voorwaarden:

*Niet doneren of veilen
*Niet op elkaars account zitten

En ik zei oke en mogen we in dezelfde familie?
Ja zei ze dat mag wel geloof ik!

Nu gisteren ik kilde een actief lid en dat lid werd boos en begon raar te doen op de chat tegen mij en chinoux op te zetten tegen mij! Dat lid noemt beastyboy!

Ik had eigenlijk niks verkeerds gedaan want actieve leden killen mag!

Dus ik word wakker deze morgen ik start me pc op en ik lees de chat! Hierbij een screenshot

Daarin staat door chinoux geschreven dat ik een spelbederver ben! Dat is een hele grote belediging want ik had niets verkeerd gedaan!

Dan lees ik mijn pb's en krijg ik dit

Nu na 1 week na het begin van de ronde zegt ze dat ineens... Eigenlijk mag dat had ze gezegd!

Dus ik vraag waarom nu ineens en ze zegt "jij weet DONDERS goed dat dit niet mag! (Is dus niet waar, want het mocht)
En ze zegt ik zie dit nu pas dat zirelli (mijn vader) in je familie zit!

En dan zegt ze dat ik haar beschuldig en dat ze een eerlijk spel wilt! Te gelijk krijg ik een pb'tje van beastyboy dat ik mag oprotten!

Tevens is zirelli verbannen wegens "Dubbel account" Maar is geen dubbel account want daar heeft ze geen bewijzen toe!

Dus onterrecht verbannen!
En ik ben verbannen (scarface) "Vals beschuldigen)
"Volgens mij heb ik niet beschuldigt

Ik hoop dat deze zaak onder handen wordt genomen!

Dus hierbij klaag ik chinoux aan wegens valse beschuldigingen en beledigingen!

Ik vind dit een twijfelachtige situatie, en daarbij zie ik geen screenshot van dat je in feitelijk toestemming had van de eigenaar.

Laatst gewijzigd door Oly op 2015-11-24 1:08 AM.

Oly4/Nov | 13:30 

Secretcrime.nl
22.318 leden
Ik lees iets over dat je ''vader'' ook speelde?

speelde die ook op het zelfde ip? zo ja, dan kan dat inderdaad als ''dubbel' account'' worden aangemerkt.

scripter4/Nov | 13:38 

Lay-out
27 leden
Soms kwam die ook op hetzelfde ip!

Dus ja dat kan waar zijn!

Maar de rest is wel niet mooi hé

Oly4/Nov | 15:44 

Secretcrime.nl
22.318 leden
Ik denk dat je het beste de betreffende eigenaar een berichtje kunt sturen.

Oftewel, wat verwacht je wat wij gaan doen?

scripter4/Nov | 17:23 

Lay-out
27 leden
Als ik ze ga berichten dan komt er een discussie...
Lost niets op!

Ik dacht dat jullie het mee gingen oplossen?

Ze beledigt en bedreigt me met een ban...

Oly4/Nov | 19:13 

Secretcrime.nl
22.318 leden
Scripter schreef:
Als ik ze ga berichten dan komt er een discussie...
Lost niets op!

Ik dacht dat jullie het mee gingen oplossen?

Ze beledigt en bedreigt me met een ban...

Hoe zie jij het opgelost worden?

Dus met welke oplossing zou jij tevreden zijn?

scripter4/Nov | 21:38 

Lay-out
27 leden
Ik ben daar nu onterecht verbannen en mijn geld kwijt dat ik er ingestopt had dus ik har graag een rechtzetting van haar gehad tegen mij en mijn vader en har graag gehad dat jullie ze aanspreken en straffen want is niet mooi wat ze doet want nu denkt iedereen dat ik de valse ben...

MoonLicht9/Nov | 16:17 

FobbaWay
120 leden
Bij deze zet ik http://www.mafia4live.nl op schandaal.
De eigenaar loopt een beetje accounts te verwijderen zonder reden.

Zoals aangegeven, dien je discussies buiten het forum uit te vechten.

Laatst gewijzigd door Oly op 2015-11-24 1:08 AM.

Oly9/Nov | 19:01 

Secretcrime.nl
22.318 leden
MoonLicht schreef:
Bij deze zet ik http://www.mafia4live.nl op schandaal.
De eigenaar loopt een beetje accounts te verwijderen zonder reden.

Inactieve, of van actieve leden?

Want je mag in feite wel accounts opschonen(oude inactieve/dubbels ect)