De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.276
1.130.059
165

MaMafia.fr
57.281
404.820
149
MeineMafia.de
74.231
398.789
69
MojeMafie.cz
27.531
274.405
45
MojaMafia.pl
53.551
352.277
23
MafiaCreator.ro
22.149
241.967
19
MafiaCreator.com
66.553
223.916
8
MafyaKur.com
49.014
287.633
5
MinMaffia.se
15.026
60.518
5
MiMafia.com
12.367
33.689
4
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

Schandpaal - week 45

MoonLicht10/Nov | 06:14 

FobbaWay
120 leden
Gewoon mijn eigen.
Wil je weten welken stuur dan een privé bericht

Capo10/Nov | 16:01 

Mafia4live.nl
3.248 leden
De reden dat ik moonlicht heb verwijderd is omdat ze meerdere keren vraagt om het spel te kopen en komt verder niks anders doen.

Dit vind ik irritant

MoonLicht10/Nov | 16:13 

FobbaWay
120 leden
Er staat nergens dat je dat niet mag vragen.
Je kan er ook een normaal antwoord op terug geven.
Heb je ook geen moeite voor genomen.
Pas later en daarna kreeg ik een antwoord en daarna meteen een blok van je.

Laatst gewijzigd door MoonLicht op 2015-11-10 4:13 PM.

Capo10/Nov | 16:23 

Mafia4live.nl
3.248 leden
Ik ben niet de enigste die het nu wel zat is dat je overal gaat reageren

Zie je meerdere malen op de schandpaal dus ik ben vast niet de engiste

Bij deze ga ik er nu niet meer op in

Oly10/Nov | 16:33 

Secretcrime.nl
22.321 leden
MoonLicht schreef:
Er staat nergens dat je dat niet mag vragen.
Je kan er ook een normaal antwoord op terug geven.
Heb je ook geen moeite voor genomen.
Pas later en daarna kreeg ik een antwoord en daarna meteen een blok van je.

Tony schreef:
De reden dat ik moonlicht heb verwijderd is omdat ze meerdere keren vraagt om het spel te kopen en komt verder niks anders doen.

Dit vind ik irritant

Graag buiten het forum uitvechten, hierin gaan wij ons niet mengen.

scripter11/Nov | 13:59 

Lay-out
27 leden
Mijn vorige zaak is nog niet afgehandeld of ik moet spijtig genoeg al een nieuwe zaak starten!

Ik was vandaag aan het spelen op het spel "crimeshead"
van de eigenaar "Tim"

Toen ik in de chat vroeg of Tim zijn pb kon lezen dan werd ik uit gescholden als dikzak en ...

Hierbij een screenshot van de chat... De chat was al bezig met beledigingen aan mij, maar ik kon hegeen screen meer trekken daarvan!

Beetje later vroeg ik of Tim daarmee akkoord ging dat zijn leden mij uitschelden en hij zei ja!

Beetje later werd ik verbannen met nog een belediging

Ik hoop dat er iets mee gedaan word!

Met vriendelijke groet

Eigenaren maken zelf de regels uit op hun game, ik vind het spijtig dat deze eigenaar ongepaste taal uitkraamt op zijn/haar chat.

Laatst gewijzigd door Oly op 2015-11-24 1:10 AM.

Wesley18/Nov | 23:58 

Enchanters
439 leden
We waren een tijdje weg van weggeweest zijn.
Maar de streken uit het verleden zijn het heden nog niet uit

Welk spel plaats ik op de schandpaal : Maffia gold
Waarom plaats ik dit spel op de schandpaal: Vals spel
Argument: PeterM doet mee voor de top als crewlid
ik werd vandaag door een "Foutje" 3 X gereset zodat er even 1500 box power verdween

Vervolgens heb ik ook nog bewijs dat ik vraag of een lid gekilled mag worden nee is het antwoord binnen een paar uur mag PeterM deze persoon wel omleggen

Zie Screens
na 47 minuten dood

3x dood door crew

reactie "dader"

Hoe reageert de eigenaar een paar uur later in de chat?
in de eerste instantie zegt ze "nu hoor ik je niet meer"
als je dan wat zegt dreigt ze met een ban zie screens

vervolgens vraag ik of dat er een lid gekilled mag worden
naam Magda69

zie hier de situatie

Maar natuurlijk dit is een foutje daarom heb ik met Maity overlegd en krijg je 1.000.000.000 ter compensatie (aan mijn familie genoot) indien screens nodig heb ik

Maar als ik dan toch zo aan het "zeuren" ben mag ik nog wel iets zeggen toch?

50.000 kogels voor 1.000,-

Maar in de regels staat minimaal 50,- per stuk
(crewlid)

Kortom mensen die deze spelletjes niet door hebben blijven spelen , mensen die deze spelletjes wel door hebben zijn of mensen die voor een hoge plek gaan of mensen die Maity niet mag maar waarschijnlijk om dat ze haar spelletjes door hebben

Ze houd van uitdagen zoals je kunt zien in de chat
Ze lokt een reactie uit zoals je kunt zien in de chat
maar wanneer de waarheid naar boven komt tjah,, dan mag het niet meer

Hopelijk word dit zo spoedig mogelijk onderzocht en zijn er mensen die snappen wat hier word uitgelegd.

En nee ik doe dit niet om te zeuren maar volgens mij hoort alles eerlijk te gaan

Groetjes Skinwalker

Ik zie dat de betreffende crewlid waar je over klaagt, chat admin is, het lijkt mij als je deze functie hebt, dat je enkel chatbeheer en kunt bannen.

Ik vind dat de betreffende eigenaar goed heeft gehandeld, al wil ik wel een tip aan Maity meegeven, heb geduld als je iets doet in het admin gedeelte van je spel, dan voorkom je dit soort dingen mee.

De kogelprijs dien je met de eigenaresse uit te vechten, aangezien wij als mijnmaffia hier geen regels aan stellen.

Laatst gewijzigd door Oly op 2015-11-24 1:16 AM.

Edwin19/Nov | 16:25 

Maffiagold.com
3.966 leden
Beste Skinwalker,

Je bent al de hele ronde aan het zeuren en muiten bij deze heb je officieel nu een waarschuwing....
En als ik als eigenaar nog steeds mijn streken niet heb afgeleerd zoals jij dat benoemt waarom kom je dan op mijn site spelen?

Hierbij mag iedereen dat weten dat ik me eigen niet zo verlaag om op een GAME zo'n drama te maken!

Je kan een permanente ban verwachten!

Met vriendelijke groet,
Maity

Laatst gewijzigd door Edwin op 2015-11-19 4:28 PM.

Wesley20/Nov | 13:19 

Enchanters
439 leden
Beste Mijn maffia,

Ik kan best aan het zeuren zijn Mijnmaffia maar volgens mij sta ik 100% in mijn rechten. Of dat al gedoe niks is geweest gebeurd er nu het volgende.

peterM Die mij al eerder killde heeft mijn vanochtend voor de 2e maal gekilled in 3 dagen dit is verboden zie screen van regels.

Toen er door andere spelers in de chat werd gezecht dat dit niet mocht is er naar gekeken terwijl Maity en haar crew'tje hier van op de hoogte zijn dat dit niet mag.

Maar goed ik kom online en zie dat ik een comban heb voor dreigen, graag zie ik dit bericht dan ook want naar mijn mening heb ik niks verkeerds gezegd maar mocht dit wel zo zijn dan zie ik hier graag een berichtje van.

Vervolgens zijn we al weer een 20 minuten verder voor dat peter m word geband, misschien op 48 uur bs te kopen en even nog wat dingen onder elkaar te regelen want in de chat zie je dat er word gezegt Maity pm Joe pm
dus vandaar.

zomaar uit het niets krijg ik een ban ik had niks gezegd in de chat omdat dit niet kon, maar ook dit heeft er mee te maken dat Maity gefrustreerd is Zie ook daarvan een screen

Hier moet iets aangedaan worden al is het maar iets
ik ben nu weer een x aantal % van boks power kwijt
plus ik ben het geld kwijt en dan ook nog eens mijn objecten die ik 3 dagen gelden terug kocht. dit is gewoon allemaal uitgerekend en uitgestippeld daar durf ik beide handen voor in het vuur te steken.

Als dit nog niet genoeg is weet ik het niet meer, ik heb genoeg bewijs om ervoor te zorgen dat jullie een onderzoek starten na de spelwijze van MaffiaGold.

Maar als laatste wil ik zeggen dat ik een ban krijg voor "uitdagen" maar paar dagen geleden zegt ze dat ze er zelf van houd , dus met andere worden een eigenaar heeft meer macht? volgens mij zijn we allemaal maar dan ook allemaal gelijk.

betreft regels van een eigenaar, daar gaan wij ons niet in mengen, zolang ze niet in strijd zijn met onze algemene voorwaarden en regels.

Laatst gewijzigd door Oly op 2015-11-24 1:18 AM.

Vampiertje20/Nov | 21:46 

Hobbysite
91 leden
Wesley waarom speel je daar nog je weet toch dat er elke ronde vals word gespeeld en gezeur is