De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.273
1.130.029
45

MaMafia.fr
57.281
404.808
55
MeineMafia.de
74.230
398.774
22
MojeMafie.cz
27.531
274.396
11
MafiaCreator.ro
22.149
241.959
6
MojaMafia.pl
53.547
352.223
5
MiMafia.com
12.367
33.685
5
MafiaCreator.com
66.550
223.889
4
MafyaKur.com
49.012
287.595
1
MinMaffia.se
15.025
60.512
0
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

Schandpaal - week 49

Oly24/Nov | 01:20 

Secretcrime.nl
22.320 leden
Beste speleigenaar,

Wanneer je een klacht wil neerleggen tegen de eigenaar van een ander spel, bijvoorbeeld wanneer er ongewenste reclame rondgestuurd wordt op jouw spel, dan kan deze hier geplaatst worden. Lees graag even onderstaande richtlijnen door, slechts op die manier kunnen we een vlotte afhandeling verzekeren.

Wat gebeurt er met mijn melding?

We zullen deze meldingen regelmatig doornemen en indien nodig de speleigenaren hierop wijzen door middel van een waarschuwing. Merken we echter dat het gedrag van de betreffende speleigenaar niet wijzigt, dat zijn daden de intentie hebben om het MijnMaffia-netwerk te schaden of dat het gedrag dusdanig in strijd is met onze Algemene Voorwaarden, dan zal het spel offline gehaald worden.

Wat hoort hier NIET thuis?

Dit is geen plaats voor het voeren van discussies of ruzies die je hebt met andere speleigenaren. Je meldt de speler en wij zullen dit uitzoeken.

Gevallen van "hacking": in veel situaties is dit slechts een speleigenaar die zelf onvoorzichtig geweest is met zijn wachtwoord. Denk je toch dat er écht meer achter zit dan een geraden wachtwoord, dan behandelen we dit graag verder af via het contactformulier.

Ook gevallen van oplichting via Skype, IRC, ICQ, ... geven ons helaas te weinig concreet bewijs om in te kunnen grijpen. Speel daarom zelf altijd op veilig en laat dit soort communicaties gebeuren via het MijnMaffia-netwerk, anders kunnen we je niet verder helpen!

Hoe meld ik een speleigenaar?

Melden kan door aan dit topic een nieuwe post toe te voegen. Voeg a.u.b. voldoende informatie toe: we zullen niet achter je melding aanrennen, maar zullen een melding niet behandelen wanneer er niet voldoende informatie toegevoegd is.

Voeg zeker het volgende toe:

• De spelnaam / domeinnaam van het spel waartegen je klacht wil indienen. Dit klinkt logisch, maar wordt toch wel eens vergeten.
• De reden van de klacht die je wil indienen: leg de situatie duidelijk uit, wat jouw aandeel en het aandeel van de tegenpartij hierin was. Alleen zo kunnen wij een oordeel vellen over de situatie.
• Bewijsmateriaal! We kunnen natuurlijk niet straffen zonder bewijsmateriaal, en om die reden vragen we je voldoende screenshots of linkjes naar forumtopics toe te voegen.
• Een IP-adres wanneer je hierover beschikt, zeker bij het melden van spammers.

Wanneer jij vindt dat er buiten de zaken op de lijst nog dingen zijn die zeker toegevoegd moeten worden: graag!

Laatst gewijzigd door Oly op 2015-11-30 1:36 AM.

Grimm (Permanent verbannen)30/Nov | 07:00 

maffia--zone
473 leden
Heb net men spel gekocht!

Verkoop zoals je site op dat moment is
Een spel verkoop je as it is. Dit houdt in dat als er bijvoorbeeld een eigen layout op het spel staat, deze ook verkocht wordt. Als deze er bij de start van de verkoop nog op staat, hoort deze dus nog bij het spel! Indien de layout na de verkoop eraf wordt gehaald, kan de koper de helft van zijn maffiapunten terugkrijgen of het hele spel teruggeven + alle maffiapunten terug.

En lees dit!
Er stond een lay-out op die is er af gehaald door de vorige eigenaar!

Dus heb gelezen dat ik nu de helft van mijn mp terugkrijg!

Hoop dat dit geregeld kan worden?

Met vriendelijke groet, scarface007

Jurgen30/Nov | 19:06 

Heb je een link naar het verkooptopic?

Grimm (Permanent verbannen)30/Nov | 21:37 

maffia--zone
473 leden
Nee speel alleen op gsm,
Het is het derde topic denk ik

Met vriendelijke groet

Oly30/Nov | 21:42 

Secretcrime.nl
22.320 leden
Scarface007 schreef:
Nee speel alleen op gsm,
Het is het derde topic denk ik

Met vriendelijke groet

Geachte,

Jurgen vroeg je om het topic linkje, die kun je ook via mobiel hier plakken.

Zonder topic link doen wij niks.

Dus nogmaals het verzoek, Graag een linkje van het desbetreffende topic.

Grimm (Permanent verbannen)30/Nov | 21:54 

maffia--zone
473 leden
Bericht verwijderd door moderator

Reden: Permanent verbannen

Wesley2/Dec | 16:45 

Enchanters
439 leden
Hierbij zet ik Maffiagold op de schandpaal

Reden: 24 uur ban gekregen voor het " voorshieten" ik heb 5 x gewonnen en 2 x veloren en knockerr heeft twee x geschoten en hem gekilled

Nu krijgen wij beide een ban dit om te zorgen dat wij onze familie kwijt raken of de killer is schuldig of de voorschieter maar het feit dat we beide worden geband geeft aan dat ze willen dat wij de familie kwijt raken..

Ook heb berichtjes gehad dat ik niet gewenst was van joedalton, omdat ik een broodspeler was

Beste Mm het is ook duidelijk dat de vorige winnaar van de vorige ronde geen prijs heeft uitgekregen het is een schande dat jullie hier niks aan doen, hopelijk word er deze keer verder gekeken dan "jullie neus lang is" de vorige x heb ik het er bij laten zitten terwijl er al genoeg bewijs was. Maar nu is de maat vol!!!

Groetjes Wesley

Aanvullend bericht:
de 24 uurs ban is nu 48 uur ban geworden
Want nu kunnen ze me wel killen met 48 uur
en met 24 uur niet

tijd voor onderzoek MM

Wij gaan ons niet mengen in zelfgemaakte regels van een eigenaar

Laatst gewijzigd door Oly op 2015-12-02 6:40 PM.

Edwin2/Dec | 17:51 

Maffiagold.com
3.966 leden
Beste Wesley,

Zie hier het Forum regels en de logs van degene die gekild is

Attack logs
Tijdstip Gebruiker Familie Gewonnen Opties
02/12/2015 16:18 knockerr Geen familie
02/12/2015 16:18 knockerr Geen familie
02/12/2015 16:17 Skinwalker Geen familie

OPGELET ! BELANGRIJK ! ! ! VOORSCHIETEN ! ! !
Forum > Informatie, Tips en Mededelingen!!! > OPGELET ! BELANGRIJK ! ! ! VOORSCHIETEN ! ! !

Maity 02/10/2014 01:57

DEZE REGEL TELT NOG STEEDS.

* Het voorschieten ongeacht door wie en voor wie is per direct verboden !
Er wordt NIET meer gewaarschuwd maar direct een ban voor 2 dagen uitgedeeld
(en ook het naschieten wordt bestraft dus beide spelers kunnen een ban verwachten want vaak hebben ze een afspraak gemaakt)

Wesley2/Dec | 18:09 

Enchanters
439 leden
Beste Maity je zet er niet bij dat ik 2x heb veloren dus ik heb niet voorgeschoten en nogmaals dat ik bij hem in de familie zit wil niet zeggen dat wij dit hebben afgesproken mocht dit wel zo zijn geweest mag je van mij de berichten controleren want ik heb niks met hem besproken , in de chat heeft hij aangegeven dat hij plezier op weinig % stond. dus jullie kunnen mij hiervoor geen ban geven ik heb niks met hem afgesproken.

Nogmaals: wij gaan ons niet mengen in zelfgemaakte regels van een eigenaar

Aanvullend bericht:
Dit is niet mengen
Dit is onterecht straffen en daarmee de familie verliezen wat Maity en haar crew heletijd al doet als jullie.nou is minimaal de tijd nemen om een onderzoek te starten doe je teminste nog iets inplaats van een simpel antwoordje

Laatst gewijzigd door Wesley op 2015-12-02 11:54 PM.

Oly3/Dec | 02:20 

Secretcrime.nl
22.320 leden
Wesley schreef:
Dit is onterecht straffen en daarmee de familie verliezen wat Maity en haar crew heletijd al doet als jullie.nou is minimaal de tijd nemen om een onderzoek te starten doe je teminste nog iets inplaats van een simpel antwoordje

Dus je wilt, dat wij ff gaan bepalen, wat in dit geval ''voorschieten'' is.

Dit gaan wij niet doen, wij hebben deze regel niet bedacht/gemaakt.

Wel vind ik, dat er op z'n minst een waarschuwing vooraf mag, de desbetreffende eigenaar zal hiervoor wel redenen hebben,waarom er een maatregel op staat.

Hierbij dan ook de oproep aan de desbetreffende eigenaar, om de regel waar in kwestie word gesproken, te verduidelijken, en hierbij ook richtlijnen vermelden. en wat te doen in dit soort situatie's, om verdere problemen in de toekomst te voorkomen.