De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.279
1.130.118
88

MaMafia.fr
57.285
404.918
91
MeineMafia.de
74.232
398.802
38
MojeMafie.cz
27.531
274.404
25
MafiaCreator.ro
22.150
241.981
7
MafiaCreator.com
66.557
223.963
5
MojaMafia.pl
53.551
352.350
5
MafyaKur.com
49.020
287.701
1
MinMaffia.se
15.026
60.520
1
MiMafia.com
12.367
33.697
1
MoyaMafia.ru
2.718
5.072
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

Schandpaal - week 49

Edwin3/Dec | 10:07 

Maffiagold.com
3.967 leden
Wesley,

Je bent zelf eigenaar van een dood bebloede game je bent op verschillende site's geband!

Ik ga niet in op wat jij vind als speler, en jij bepaalt niet mijn regels.
Je heb zelf de keuze waar je wilt gaan spelen en aangezien jij verschillende accounts hebt, (wat ik helaas niet kan bewijzen) omdat het een spelletje is,

Jij zal je leven maar eens anders moeten indelen wat virtueel en real is.
Aangezien jij je leven laat bepalen door MaffiaGold wat ik zo ga inschatten zie ik dat je VERSLAAFD raakt en zal je helaas na deze waarschuwing jezelf moeten beschermen door je straks te verwijderen, omdat dit niet meer een gezonde reactie van jou is als speler!

En zo zie ik dat als eigenaar van een Game!
Ik heb Maffiagold al 5 jaar en ik laat niet me niet de les lezen door een 20 jarige die denkt dat hij het beter weet want anders had jij je game wel succesvol gemaakt

Met vriendelijke groet,
Maity

Wesley3/Dec | 10:15 

Enchanters
439 leden
Ten eerste over mijn eigen game heb jij geen een woord recht om over te spreken
Ten tweede jij wil dat wil onze familie verliezen
En ten derde verslaafd had je wel gewillen ja. Ben een gewone student dus denk dat jij je koppie meer moet gebruiken.

Zelf heb ik aan diverse eigenaren gevragen of zij vinden dat het voorschieten is en nee want anders had ikhem zelf kunnen killen

Het bewijst met al jou slappe smoesjes dat je mensen oplicht geen wonder dat je crew uit real life familie bestaat

Wij krijgen elke dag wel te horen hoe het met je gezondheid gaat haha wa boeit mij dat al val je kapot neer

Geen wonder dat je bekent staat om een heks wat dat ben je ook nog, maar je probeerd het grappig te maken zodat mensen het niet negatief zien op je site spelen alleen kindjes van 12/13 die je makkelijk kunt manipuleren

Groetjes

P.s waar ben ik geband?

Laatst gewijzigd door Wesley op 2015-12-03 10:19 AM.

Edwin3/Dec | 10:18 

Maffiagold.com
3.967 leden
Wesley,

Bij deze verwijder ik je ik laat me als een oudere door niemand persoonlijk uitmaken dus bij deze wordt je account verwijderd en zoek je maar een andere site waar je prettig speelt

Fijne dag en bij deze blokkeer ik je ook

Oly3/Dec | 10:52 

Secretcrime.nl
22.321 leden
Graag dit buiten het forum uitvechten, en niet in het schandpaal topic.

Wesley3/Dec | 11:05 

Enchanters
439 leden
Maity, u bent zelf begonnen met de persoonlijke uitingen
en nu straft u mij hiervoor dit is ook niet rechtvaardig
en gaat nergens om, maar oke

Graag dit soort dingen niet via het schandpaal uitpraten,dit gaf ik ook al eerder aan, en dit is toch echt de laatste keer dat ik dit zeg.

Aanvullend bericht:
Klopt oly,

Maar vervolgens zou ik verwijderd worden
maar nee er stond 40 miljard + 2500 cc credits op me naam

En raad is wie me heeft gekilled??
waarom verbaasd het niemand iets

PeterM

Hier een geschenkje van Maity en & de crew

46 Miljard de eerste plek is van jou

beste Oly, er zijn zoveel bewijzen dat er word vals gespeeld hier
en dit durf ik hardop te roepen omdat dit algemeen bekend is.

controleer het maar eens, ik laat het er echt niet bij zitten.

Laatst gewijzigd door Wesley op 2015-12-03 5:32 PM.

zebia4/Dec | 12:10 

byzantus
123 leden
Hallo

Ik ben zebia de groene crewlid van Maffiagold.

Er zijn regels die je moet volgen en als diegene zich er niet aan houd dan krijgt diegene wellicht een ban. Al ben ik niet zo iemand die graag bans uitdeelt want iedereen moet gezellig kunnen spelen. Bovendien wesley als je gekild bent tijdens je ban is dat puur aan je te verwijten, want als je niet aan de regels houd dan kun je op de rechtbank gaan slapen (verbannen worden dus).

Maar mij en maity via FB beledigen gaat toch wel wat te ver lijkt me. Dus heb hem daarvoor op FB gerapporteerd.
-Knip-

Zelfs een FB pagina maken van anti maffiagold. Dat zegt ook wel wat over je.

Maar aldus hier mijn mening en feiten over wesley. Verder hou ik me erbuiten.

Groetjes PuberSam/zebia

Laatst gewijzigd door Oly op 2015-12-04 12:47 PM.

Oly4/Dec | 12:47 

Secretcrime.nl
22.321 leden
Graag geen privé gegevens van anderen plaatsen.

zebia4/Dec | 13:08 

byzantus
123 leden
Oke Oly ik zal niet meer doen, maar het ging meer om de tekst die wesley naar me typte. Want je weet toch ook hopelijk dat dit evenals een anti maffiagold pagina maken op FB erg beledigend is (of hoe je dat wil noemen).

Soms word er ook gewoon buiten Maffia om over Maffiaspellen gepraat omdat de crew van maffia dan er minder snel iets over kan doen. Ze proberen dan een ban te vermijden ofzo.

Oly4/Dec | 13:21 

Secretcrime.nl
22.321 leden
Wat buiten mijnmaffia gebeurt gaan wij ons niet in mengen!

Elk bericht wat hierna komt en niet ontopic is kan strafpunten verwachten.

rizoli4/Dec | 21:54 

Live-of-dead.com
229 leden
ik zet dit spel op schandpaal met reden dat ik vals beschuldig wordt dat ik een progamma zou gebruiken om meer cc te hebben naar mijn weten kan dit niet ! er is aal een week daar een actie met cc op het rad en volgen hun zou ik op die tijd 11000 cc met een progamma erbij gezet hebben wat absolut niet waar is en ze konden dat nagaan in men logs maar toch blijven ze me beschuldigen ik zal er de pm bij op zetten wat ze schreef naar mij en wat ik antwoorden!! hoop dat er iets aan gedaan wordt want valse beschuldigingen tolereer ik niet

http://www.the-unique-dragons.nl/