De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.279
1.130.115
154

MaMafia.fr
57.283
404.916
171
MeineMafia.de
74.232
398.801
92
MojeMafie.cz
27.531
274.403
52
MojaMafia.pl
53.551
352.328
23
MafiaCreator.ro
22.150
241.978
15
MafiaCreator.com
66.557
223.953
7
MinMaffia.se
15.026
60.520
6
MiMafia.com
12.367
33.695
6
MafyaKur.com
49.019
287.691
4
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

Schandpaal - week 6

Oly9/Feb | 17:02 

Secretcrime.nl
22.321 leden
Beste speleigenaar,

Wanneer je een klacht wil neerleggen tegen de eigenaar van een ander spel, bijvoorbeeld wanneer er ongewenste reclame rondgestuurd wordt op jouw spel, dan kan deze hier geplaatst worden. Lees graag even onderstaande richtlijnen door, slechts op die manier kunnen we een vlotte afhandeling verzekeren.

Wat gebeurt er met mijn melding?

We zullen deze meldingen regelmatig doornemen en indien nodig de speleigenaren hierop wijzen door middel van een waarschuwing. Merken we echter dat het gedrag van de betreffende speleigenaar niet wijzigt, dat zijn daden de intentie hebben om het MijnMaffia-netwerk te schaden of dat het gedrag dusdanig in strijd is met onze Algemene Voorwaarden, dan zal het spel offline gehaald worden.

Wat hoort hier NIET thuis?

Dit is geen plaats voor het voeren van discussies of ruzies die je hebt met andere speleigenaren. Je meldt de speler en wij zullen dit uitzoeken.

Gevallen van "hacking": in veel situaties is dit slechts een speleigenaar die zelf onvoorzichtig geweest is met zijn wachtwoord. Denk je toch dat er écht meer achter zit dan een geraden wachtwoord, dan behandelen we dit graag verder af via het contactformulier.

Ook gevallen van oplichting via Skype, IRC, ICQ, ... geven ons helaas te weinig concreet bewijs om in te kunnen grijpen. Speel daarom zelf altijd op veilig en laat dit soort communicaties gebeuren via het MijnMaffia-netwerk, anders kunnen we je niet verder helpen!

Hoe meld ik een speleigenaar?

Melden kan door aan dit topic een nieuwe post toe te voegen. Voeg a.u.b. voldoende informatie toe: we zullen niet achter je melding aanrennen, maar zullen een melding niet behandelen wanneer er niet voldoende informatie toegevoegd is.

Voeg zeker het volgende toe:

• De spelnaam / domeinnaam van het spel waartegen je klacht wil indienen. Dit klinkt logisch, maar wordt toch wel eens vergeten.
• De reden van de klacht die je wil indienen: leg de situatie duidelijk uit, wat jouw aandeel en het aandeel van de tegenpartij hierin was. Alleen zo kunnen wij een oordeel vellen over de situatie.
• Bewijsmateriaal! We kunnen natuurlijk niet straffen zonder bewijsmateriaal, en om die reden vragen we je voldoende screenshots of linkjes naar forumtopics toe te voegen.
• Een IP-adres wanneer je hierover beschikt, zeker bij het melden van spammers.

Wanneer jij vindt dat er buiten de zaken op de lijst nog dingen zijn die zeker toegevoegd moeten worden: graag!

RobertDeNiro10/Feb | 11:21 

The-Underdogs
58 leden
Ja Ge moogt alles deraf halen

Laatst gewijzigd door RobertDeNiro op 2016-02-11 11:28 AM.

Oly10/Feb | 11:29 

Secretcrime.nl
22.321 leden
RobertDeNiro schreef:
Hierbij wil ik graag maffiagold.nl op de schandpaal zetten.En om de volgende redenen.

Het onnodig bannen van leden terwijl deze helemaal niks verkeerd doen.Dit gebeurd ontzettend vaak.Ook ik heb een ban gehad daar omdat ik leden zou wegtrekken op hun site ik weet nergens niks van.

Ook laten ze leden op andere spellen kijken in de chat of er daar nog iets over hun gezegt wordt vervolgens spelen ze dit door naar de eigenaar van maffiagold en bam daar komt weer een ban.

En dan de crew die heeft een grote mond daar zeg je u tegen.Ook dit is regelmatig de gang van zaken daar.Dit is niet de eerste keer dat maffiagold op de schandpaal staat ik vindt dat er nu maar iets moet gaan gebeuren.
Wat ook super vaak gebeurdt is dat er prive berichten gelezen worden die niet aan hun gericht zijn zelfs al gaat het maar over een familie ze weten alles te vertellen.
Ik had een keer in een pb naar iemand gestuurt hoe ik me voelde en nog geen minuut later stond het gewoon in de chat door de crew schande.
Ze doen veel dingen die niet door de beugel kunnen
helaas heb ik nog geen screenshots maar die zal ik zo snel mogelijk sturen.
Maar die site nee het is een schande voor de maffia sites dat die site uberhaupt nog bestaat.

maffiagold.nl behoord niet tot het MijnMaffia netwerk, Het netwerk wat je bedoeld, daar is het niet mogelijk om privé chats te lezen.

Helaas, je zit hier verkeerd.

Laatst gewijzigd door Oly op 2016-02-10 11:33 AM.

RobertDeNiro10/Feb | 11:51 

The-Underdogs
58 leden
Ge kunt mij berichten verwijderen oly

Laatst gewijzigd door RobertDeNiro op 2016-02-11 11:28 AM.

Oly10/Feb | 12:31 

Secretcrime.nl
22.321 leden
RobertDeNiro schreef:
beetje raar dat ze zo vaak op de schandpaal staan dan waar moet ik dan me klacht neerleggen

Nogmaals, Maffiagold.nl behoord niet tot het mijnmaffia netwerk, als ik naar die website ga, kom ik niet op een mijnmaffia spel uit.

Klachten over spellen die buiten het mijnmaffia netwerk vallen, kunnen wij niks mee doen.

Just_Ron10/Feb | 18:49 

Maffiabende.eu
509 leden
Bericht verwijderd door moderator

Reden: Belachelijke/nutteloze/ongewenste post

Aanvullend bericht:

Mag ik weten waarom mijn post verwijderd word?
Gaat hier toch om een site waar ik eigenaar van ben.
En dat mag ik dus niet verdedigen?

Gr Ron

Laatst gewijzigd door Just_Ron op 2016-02-10 8:52 PM.

Oly10/Feb | 21:13 

Secretcrime.nl
22.321 leden
Generaal schreef:
Bericht verwijderd door moderator

Reden: Belachelijke/nutteloze/ongewenste post

Aanvullend bericht:

Mag ik weten waarom mijn post verwijderd word?
Gaat hier toch om een site waar ik eigenaar van ben.
En dat mag ik dus niet verdedigen?

Gr Ron

Op meerdere plekken gaan vragen?

Ik heb je PB beantwoord.

The-Falcon10/Feb | 22:17 

Maffia4maffia.nl
9.518 leden
maffiagold.nl is geen maffiagold.com.....

RobertDeNiro11/Feb | 10:31 

The-Underdogs
58 leden
is goed allemaal

Laatst gewijzigd door RobertDeNiro op 2016-02-11 11:25 AM.

Oly11/Feb | 11:05 

Secretcrime.nl
22.321 leden
De desbetreffende crewlid die je bedoeld, heeft geen toegang tot de informatie hoelang iemand zijn/haar bescherming afloopt.

Zo te zien hebben ze een reden opgegeven voor die ban.

Met vriendelijke groet,

Oly