De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.274
1.130.046
108

MaMafia.fr
57.281
404.817
115
MeineMafia.de
74.230
398.787
47
MojeMafie.cz
27.531
274.401
24
MojaMafia.pl
53.550
352.271
19
MafiaCreator.ro
22.149
241.965
14
MafiaCreator.com
66.553
223.913
10
MiMafia.com
12.367
33.689
3
MafyaKur.com
49.013
287.622
1
MinMaffia.se
15.025
60.515
0
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

Schandpaal - week 21 - 22

DREAMER30/Mei | 18:34 

The-Bastards
1 leden
waarom komen jullie hier dan een half jaar later mee?[/quote]

Nee nee dat topic was slechts voorbeeld, ging om andere eigenaresse.

Afrojack is onlangs nog erover benaderd, omdat speler steeds mails blijft ontvangen rondesuitslagen, maar hij weigert dus ook al als eigenaar verzoek in te willigen

Oly30/Mei | 18:36 

Secretcrime.nl
22.321 leden
Ik zie dat diegene ongeveer een half jaar geleden is verbannen.

Dus daarop baseer ik dit.

Ghost30/Mei | 20:45 

Lucchesecrime
15 leden

Spelers kunnen dit ten alle tijden toch zelf uitschakelen. Bij profielinstellingen. Wil je emails of nieuwsbrieven ontvangen ja of nee.

Laatst gewijzigd door Ghost op 2016-05-30 8:46 PM.

DREAMER30/Mei | 21:07 

The-Bastards
1 leden
Oly schreef:
Ik zie dat diegene ongeveer een half jaar geleden is verbannen.

Dus daarop baseer ik dit.

Speler gaf onlangs aan mij aan dat hij recent email had ontvangen uitslag ronde. Daaruit conclusie nog steeds niet verwijderd ondanks meerdere keren vragen. Had eerst eigenaar Afrojack nog keer gevraagd te deleten maar eigenaar weigert nog steeds en reageert niet meer.

Aanvullend bericht:
Ghost schreef:
Spelers kunnen dit ten alle tijden toch zelf uitschakelen. Bij profielinstellingen. Wil je emails of nieuwsbrieven ontvangen ja of nee.

Gaat het niet om Ghost! Speler wil al lange tijd dat alle persoonlijke gegevens worden verwijderd. Een eigenaar moet hieraan voldoen volgns regels MM.

Nu verbannen is kan hij overigens niks meer uitschakelen he!? (kan niet meer op spel)

Laatst gewijzigd door DREAMER op 2016-05-30 9:11 PM.

EdwinV31/Mei | 11:31 

Layoutkopen.nl
50 leden
Hoi..

Wauw dit wordt een lange discussie zeg.. Als je gebruiker nu slim is hoeft ie zijn account niet te laten verwijderen om geen mail meer te krijgen. Gewoon makkelijk onderaan zo dergelijk mailtje zit een optie om geen mail meer te krijgen van desbetrefende spel.

Denk je nou serieus dat mijnmaffia nog alles met die regels doet wat toen mijnmaffia nog niet 2e keus is geworden? NEE dus!

Steek je energie maar ergens anders in. Is beter voor jullie hart.

Mvg

EdwinV

Oly31/Mei | 17:46 

Secretcrime.nl
22.321 leden
EdwinV schreef:
Hoi..

Wauw dit wordt een lange discussie zeg.. Als je gebruiker nu slim is hoeft ie zijn account niet te laten verwijderen om geen mail meer te krijgen. Gewoon makkelijk onderaan zo dergelijk mailtje zit een optie om geen mail meer te krijgen van desbetrefende spel.

Denk je nou serieus dat mijnmaffia nog alles met die regels doet wat toen mijnmaffia nog niet 2e keus is geworden? NEE dus!

Mvg

EdwinV

Onder de reset mails zit deze optie niet..

DREAMER31/Mei | 22:05 

The-Bastards
1 leden
EdwinV schreef:
Hoi..

Mvg

EdwinV

Volgens speler bevat mail die mogelijkheid niet, anders allang gedaan natuurlijk!
Mogelijk luistert eigenaar Afrojack wél naar MM als ze hem opdragen alsnog te verwijderen...
Ik had beloofd te melden hier, kan verder niet veel meer doen.

Afrojack2/Jun | 12:55 

Maffemania.nl
378 leden
Hallo Dreamer ik zou bij deze de speler nu verwijderen ik heb nooit een mail gehad van de desbetrefende speler mijn oude crew heeft hem verbannen

Aanvullend bericht:
Afrojack schreef:
Hallo Dreamer ik zou bij deze de speler nu verwijderen ik heb nooit een mail gehad van de desbetrefende speler mijn oude crew heeft hem verbannen

Mooi!

Laatst gewijzigd door Oly op 2016-06-05 10:23 PM.

DREAMER3/Jun | 01:28 

The-Bastards
1 leden
Afrojack schreef:

Aanvullend bericht:

Hey Daniel,
Ondanks dat je verhaal beetje ongeloofbaar klinkt, namens speler dank voor eindelijk inwilligen!
De speler had namelijk eerst 2x via pb op je spel, erna paar x via contact de verzoeken gedaan én bovendien via je mailadres PERSOONLIJK aan JOU.
(had ik gegeven, ken je nog uit mijn crew op oude spel van me, tot je 'creatief met gegevens spelers om ging' !)

Maar oké, we kennen je 'uitvluchten' al langer dan vandaag... Bij deze is dit afgewerkt!

Mooi!

Laatst gewijzigd door Oly op 2016-06-05 10:23 PM.

Afrojack3/Jun | 04:31 

Maffemania.nl
378 leden
Dreamer deze topic is niet bedoel om mij ontrecht te gaan besculdigen je hebt er ook geen bewijzen van dat vind ik niet tof van je en zoals ik dus het vermeld ik heb niks van deze speler ontvangen maar heb het wel netjes afgehandeld zo