De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.278
1.130.076
139

MaMafia.fr
57.283
404.877
136
MeineMafia.de
74.232
398.795
55
MojeMafie.cz
27.531
274.409
29
MojaMafia.pl
53.551
352.299
25
MafiaCreator.ro
22.150
241.972
14
MafiaCreator.com
66.554
223.932
8
MinMaffia.se
15.026
60.520
7
MiMafia.com
12.367
33.692
6
MafyaKur.com
49.015
287.650
3
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

Schandpaal - week 23 - 40

Tygerke3/Okt | 19:25 

Djedjenl schreef:
[quote=Tygerke]aangezien dat we deze layout gekocht hebben van EdwinV onder dit topic http://www.mijnmaffia.nl/forum/42/475151

kom ik hem tot verbazing hem weer tegen ingelogd op http://www.mijnmaffia.nl/BloodsCrimeclub

zelfde design van de menu's enzz alleen andere header lijkt mij op layout steal hoop dat jullie er wat tegen doen

dit is acount fraude 3.9. Het is niet toegestaan om een account te delen, te verkopen of over te dragen aan een ander
zonder voorafgaande toestemming van MijnMaffia.nl. Het is ook niet toegestaan om het
account van een ander te gebruiken.
en je mag geen misbruik maken van je positie om skype of degelijke te gebruiken om spellers te manipuleren of te bedreigen
Tygerke acount word ook door lammie of johnny gebruikt vraag me af als die er wel eens toesteming voor hebben van mm[/quote]

Laat ik nog steeds officieel de eigenaar zijn van Cosanostra staan en Tygerke rund de game dus weet niet wat jou probleem is jij hebt de layout gejat en jij zit fout maar voor de rest laat ik het aan MM over mij bewijs hebben ze dat wij de layout gekocht hebben

einde discussie

djedjenl3/Okt | 19:33 

BloodsCrimeclub
219 leden
EdwinV schreef:
Hoi Djednl.

Ik ben op jouw site gekomen inderdaad op het advies van Johnny. Ik kreeg een melding van hem over dit voorval van de zelfde layout. Dan ga ik als maker poolshoogte ondernemen.

Ik zie er geen enkele reden voor dat ik verbannen had moeten worden, Ik heb geen woord uitgebracht, Dit is jammer.

Naar aanleiding van dit gedoe Vorder ik dat je de gemaakte werken onterecht op je site hebt geplaatst zonder te kopen/betalen.

Ik zelf betreur dan ook de acties die jij hebt genomen.

Mvg

EdwinV

ok ja sorry daar voor maar als er iemand gaat dreigen terwel ik net thuis ben ben ik kort af en ga ik bannen en als ik er achterkom dat er iemand nieuwe bij ons aanmeld en die persoon zo als jij dus nu het geval ga ik direckt bannen als men mij niet eerst gaat berichten van hoe en wat dan kunnen we tot een oplossing te komen.
johnny had het niet op die manier moeten doen en ons direckt hier heen te zetten terwel ze zelf ook foute dingen doen en word niks aan gedaan of gezegt
maar wil wel een normaal gesprek voeren maar niet op die manier vn tygerke allieas johnny

Oly3/Okt | 19:44 

Secretcrime.nl
22.321 leden
Djedjenl schreef:
ok ja sorry daar voor maar als er iemand gaat dreigen terwel ik net thuis ben ben ik kort af en ga ik bannen en als ik er achterkom dat er iemand nieuwe bij ons aanmeld en die persoon zo als jij dus nu het geval ga ik direckt bannen als men mij niet eerst gaat berichten van hoe en wat dan kunnen we tot een oplossing te komen.
johnny had het niet op die manier moeten doen en ons direckt hier heen te zetten terwel ze zelf ook foute dingen doen en word niks aan gedaan of gezegt
maar wil wel een normaal gesprek voeren maar niet op die manier vn tygerke allieas johnny

Na 3x lezen begreep ik het nog steeds maar half.

Ik zie inderdaad vergelijkingen in de layout, daarom verzoek ik je om binnen 24 uur dit te verwijderen van de game.

Dit lijkt mij een redelijk termijn om je fouten op te lossen.
geef je hier gehoor aan, dan is er nog niks aan de hand.

Laatst gewijzigd door Oly op 2016-10-03 7:45 PM.

Wesley4/Okt | 23:11 

Enchanters
439 leden
Wesley schreef:

Bij deze zet ik Moneymaffia.com op de schandpaal
Reset 1 September 2016

Eigenaar sinds eind April niet meer online geweest

Power 1e
Rank 4e
Geld 1e
Bokspower 1e
Gouden medailles 1e
actief online 2e

Heb contact opgenomen via het contact formulier
geen reactie.

Opgelost, betreffende game is offline gehaald.

Opgelost???
Ik wacht al vanaf 1 september....
nu is de game offline gehaald en is het "opgelost"
volgens mij is het de bedoeling dat ik nu eigenaar van die game wordt. En zo niet zie ik graag een andere vergoeding tegemoet want volgens de prijzen zou ik 50,- moeten krijgen

en volgens mij is het niet de bedoeling dat heel M&M Prijzen gaat weggeven omdat leden dan bestellen en dat de leden vervolgens geen prijs krijgen

dus er is helemaal nog niks opgelost
en aangezien we nu al op 4 oktober zitten word het onderhand tijd dat ik naar meer dan 1 maand iets te horen krijg!

graag een beetje spoed Oly

Oly5/Okt | 00:25 

Secretcrime.nl
22.321 leden
Wesley schreef:
Opgelost???
Ik wacht al vanaf 1 september....
nu is de game offline gehaald en is het "opgelost"
volgens mij is het de bedoeling dat ik nu eigenaar van die game wordt. En zo niet zie ik graag een andere vergoeding tegemoet want volgens de prijzen zou ik 50,- moeten krijgen

en volgens mij is het niet de bedoeling dat heel M&M Prijzen gaat weggeven omdat leden dan bestellen en dat de leden vervolgens geen prijs krijgen

dus er is helemaal nog niks opgelost
en aangezien we nu al op 4 oktober zitten word het onderhand tijd dat ik naar meer dan 1 maand iets te horen krijg!

graag een beetje spoed Oly

Deze keuze is genomen, in overleg met de mm bazen.

In een pb naar mij toe (1 okt) zeg je zelfs, ''Oke dankjewel.''

We hebben de betreffende eigenaar bestraft, dus ja het is wel opgelost.

Met vriendelijke groet,

Oly

Wesley5/Okt | 13:52 

Enchanters
439 leden
Volgens mij is het altijd zo dat de winnaar recht heeft op de site
ik bedank je omdat je iets uitvoert dat heet sociaal dat wil niet zeggen dat ik er mee eens ben dat jullie alleen de site offline halen , ik heb recht op meer dus dat wil ik ook

Rebel9/Okt | 05:49 

Battle-City
1.880 leden
Bericht verwijderd door moderator

Reden: Belachelijke/nutteloze/ongewenste post

Oly9/Okt | 12:06 

Secretcrime.nl
22.321 leden
Wesley schreef:
Volgens mij is het altijd zo dat de winnaar recht heeft op de site
ik bedank je omdat je iets uitvoert dat heet sociaal dat wil niet zeggen dat ik er mee eens ben dat jullie alleen de site offline halen , ik heb recht op meer dus dat wil ik ook

We hebben nou eenmaal, deze keuze zo genomen.
Wil best een keer overleggen, wat we met dit gaan doen.