De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.269
1.129.992
111

MaMafia.fr
57.281
404.705
120
MeineMafia.de
74.229
398.769
60
MojeMafie.cz
27.529
274.383
24
MojaMafia.pl
53.544
352.185
13
MafiaCreator.com
66.549
223.882
12
MafiaCreator.ro
22.149
241.952
8
MinMaffia.se
15.025
60.512
6
MiMafia.com
12.366
33.679
3
MafyaKur.com
49.011
287.543
2
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

Geen mod meer

dj-freestyle3/Feb | 11:13 

Het is inderdaad jammer.

Oly was de enige die nog reageerde op de forum. Ik denk dat mm vanaf nu helemaal niks meer doet. Denk bijvoorbeeld aan handelsmarkt na 2 maanden kon degene zijn spel krijgen. Berichten worden niet meer reageert. Dus ik denk dat wij nu alleen voor staan. Dezelfde vergelijking als ADO Den Haag en de eigenaar Wang.

Oly3/Feb | 16:57 

Straatgangsters.nl
10.666 leden
Dj-freestyle schreef:
Het is inderdaad jammer.

Oly was de enige die nog reageerde op de forum. Ik denk dat mm vanaf nu helemaal niks meer doet. Denk bijvoorbeeld aan handelsmarkt na 2 maanden kon degene zijn spel krijgen. Berichten worden niet meer reageert. Dus ik denk dat wij nu alleen voor staan. Dezelfde vergelijking als ADO Den Haag en de eigenaar Wang.

Het is een trieste vergelijking maar helaas Freestyle:

Je hebt helemaal gelijk, Is in en in triest!. Ik heb het er laatst nog met Cmurder over gehad en hij vind het net zo zonde als ik, Weer een reden waarom ik nauwelijks nog op het forum kom want wij staan er al iets van 2 jaar alleen voor,

De enige die nog op het forum reageerde waren Oly en Simit. Als simit er niet was nam oly de zaken waar en als simit er was keken ze beide af en toe op het forum! Het is jammer maar waar,

Hopelijk kan simit het forum een beetje op orde houden en weer netjes maken want net zoals je hier boven zei: Moest een bieder 2 maanden wachten op het spel waar hij de hoogste bieder bij was en dus kreeg hij het spel pas na 2 maanden.

Jammer

Laatst gewijzigd door Oly op 2017-02-03 4:59 PM.

Simit6/Feb | 19:04 

Rebel schreef:
Als simit er niet was nam oly de zaken waar en als simit er was keken ze beide af en toe op het forum!

Simit leest hier nog steeds hoor, die reageert gewoon wat minder...

Afrojack8/Feb | 13:35 

Maffemania.nl
378 leden
Even een vraagje hoe zit dat dan met de Schandpaal?

Oly8/Feb | 17:48 

Secretcrime.nl
22.318 leden
Deze is op mijn verzoek gesloten, aangezien ik geen bevoegdheden meer heb binnen mijnmaffia.

Afrojack8/Feb | 20:09 

Maffemania.nl
378 leden
Oly schreef:
Deze is op mijn verzoek gesloten, aangezien ik geen bevoegdheden meer heb binnen mijnmaffia.

Wel jammer als we nu iets hebben wordt het lastig het te melden maar ik wens jou het beste oly

Cooper11/Feb | 16:35 

Simit schreef:
Simit leest hier nog steeds hoor, die reageert gewoon wat minder...

Maar nog steeds meer dan ik!

Oly, ondanks dat ik je vast nog wel zal horen, via deze weg toch graag even mijn ontzettende appreciatie voor alles wat je hier op al die tijd gedaan hebt. Ik wens je verder ook heel veel succes!

Oly11/Feb | 16:44 

Straatgangsters.nl
10.666 leden
Ja Simit daar heb je wel gelijk in. Ik en er zullen net als mij meer eigenaren zijn die het jammer vinden dat er bijna niks meer met het forum gebeurt.

Ook vragen de meeste eigenaren zich dus af,

Wat gebeurt er nu met onze site's hier nu MM met mafiacontrol bezig is en daar zich mee bezighoudt, Blijft MM bestaan, Zullen onze spellen offline gehaald worden of niet.

Sorry dat ik het zo zeg MM maar ze vrezen dat de games van hun die ze hier hebben binnenkort niet meer bestaan en ik deel hun angst.

En ja simit, Ik weet het. Op jou kunnen we altijd rekenen. Zowel met de bugs als met de vragen.

Zo, Dat is lang geleden cooper. Er is een boel gebeurt hier maar laten we hopen dat er nog veel goeds komt en zal gebeuren. En laten we nu maar is naar de toekomst kijken inplaats van naar het verleden.

De eigenaren, En ik kunnen ons zelf wel tekenen als het zwarte schaap maar als we willen meedraaien als maffiagame moeten we juist naar de toekomst kijken en meegaan met de toekomst.

Maar toch hoop ik dat MM zelf online blijft ondanks de veranderingen.