De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.268
1.129.988
157

MaMafia.fr
57.281
404.698
147
MeineMafia.de
74.229
398.767
97
MojeMafie.cz
27.529
274.379
49
MafiaCreator.ro
22.149
241.951
22
MojaMafia.pl
53.544
352.174
19
MafiaCreator.com
66.549
223.874
11
MafyaKur.com
49.010
287.519
9
MinMaffia.se
15.025
60.512
7
MiMafia.com
12.366
33.674
5
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

illegale reclame's op je webpage we zijn het allemaal spugzat guide

darkness22/Mei | 23:29 

maxgaming
138 leden
dag alle leden en crewleden van MM

hier is mijn guide waarbij ik je met een paar stappen makkelijk vertel hoe jij GEEN mensen meer de kans laten krijgen op illiegale reclame maken.

ik vertel alles even in een verhaaltje.

ik ben en speler die zijn website graag wilt promoten en ik wil het bijvoorbeeld doen bij www.ikbeneenregelverbreker.nl ( webpage bestaat niey) ik ga erna toe en ik meld me gratis aan ik hoef alleen mijn spelersnaam in te voeren een gekke wachtwoord en mijn emailadres die niet bestaat. en ja hoor ik kan meteen spelen. maar ik ga niet spelen... maar ik ga mensen proberen te smokkelen naar mijn website door te doen alsof ik een speler ben die voor het spel kwam. ik mail naar zoveel mensen met de text :

heey ik ben bla bla bla en ik heb een eigen maffia website die veel beter is
het heet w w w . bablamijnblalba. n l ( webpage bestaat niet )

wat wil ik nou berijken..???

nou kijk nou eens goed naar alle dikgedrukte woorden. die worden kan jij goed gebruiken

een email adress is handig. dus wees slim en gebruik een aktvatie mail. hiermee kan jij je spelers makkelijker aanspreken en gaan er veel mensen afkappen die eigelijk het spel helemaal niet willen spelen maar alleen om jou te pijnigen door er reclame op te plaatsen. uiteraat dwing ik je niet maar het is een weetje

de andere worden kan je in jou woorden filter plaatsen

dus niet www. wegzetten maar w en de hoofdletter W de letter n en l en bijde hoofdletters N en L

meeste mensen gaan zo spelen

W W W . b l a b l a b l a b l a . n l

dus andere speler zullen gewoon zien :

*** *** *** . b l a b l a b l a b l a . *** ***

ze weten dus niet naar welke ze moeten zoeken
is het nou .nl of .com .tk of .be alles is mogelijk

en als je nog slimmer bent zet je het hele alfabet in het systeem. us zullen ze alleen maar *** zien als ze een website willen aansmeren

nu is vast de vraag heeft het geen effect op de andere worden..?? nee niet als je elke letter of de letters die jij wilt als het hele woord laat wegzetten (ABC) want je kan dan gewoon typen als je wilt

vragen..?? PM me ik beantwoord ze wel

GEEN NEGATIVE POST GRAAG

Laatst gewijzigd door darkness op 2010-06-13 10:03 PM.

bierkelder26/Mei | 20:56 

Fantasy-crime
97 leden
Leuk bedacht het hele alfabet erin zetten maar dat kan je ook NEVER nooit een normaal bericht sturen, want dan staat dit in het bericht:

BBB26/Mei | 23:04 

nightlive
919 leden
*acht! vergete*! *aar *as dat ook al*eer?

Lees maar eens wat hier staat, dit komt volgens jouw in de woordenfilter voor als de leden jouw guide gebruiken. Nee, probeer een betere guide te maken. Volgens mij gaat dit alleen maar voor problemen zorgen voor de nieuwere leden van MijnMaffia die netjes eerst de guides lezen.

Ga er eens rustig voor zitten, en kijk eens naar alle vragen die gesteld worden. Maak dan een nuttige guide over dat onderwerp!

Met vriendelijke groet,

Bob.

bierkelder28/Mei | 07:12 

Fantasy-crime
97 leden

Wacht! vergeten! Waar was dat ook alweer?

Werkt dus niet?

Eigenaar (Permanent verbannen)29/Mei | 14:00 

IMaffiaGames
31 leden
Wat een rare guides maak jij. Zal de nieuwe gameeigenaars wel afschrikken zo.

BBB31/Mei | 18:14 

nightlive
919 leden
Bierkelder schreef:

Wacht! vergeten! Waar was dat ook alweer?

Werkt dus niet?

Nee, werkt niet..

azerder1/Jun | 18:46 

Epic-Crimes
15 leden
ik ga ook ergens heen om reclame te maken
het beste koop die upgrade van
je moet.... rag zijn om chat forum en pb te gebruiken zo voorkom je die want reclamemakers willen vlug hun werk doen en niet spelen is toch beter ?

darkness6/Jun | 18:51 

maxgaming
138 leden
je moet goed lezen

als je als voledige woord weg zet per letter krijg je WEL alle gewone woorden en NIET ***********

dus men kan geen berichten meer posten met bezoek deze site bla bla bla

zpro6/Jun | 22:51 

instantmaffia
122 leden
Ik had er precies vandaag zo eentje die zat zijn website te promoten via pb en hij had bijna dezelfde naam ALS mij op 1 letter na zijn site was noord-side ofzoiets dus ik ga naar zijn site vragen waarom die dat deed bant die me gelijk

mvg,zpro

darkness13/Jun | 22:04 

maxgaming
138 leden
BBB schreef:
Lees maar eens wat hier staat, dit komt volgens jouw in de woordenfilter voor als de leden jouw guide gebruiken. Nee, probeer een betere guide te maken. Volgens mij gaat dit alleen maar voor problemen zorgen voor de nieuwere leden van MijnMaffia die netjes eerst de guides lezen.

Ga er eens rustig voor zitten, en kijk eens naar alle vragen die gesteld worden. Maak dan een nuttige guide over dat onderwerp!

Met vriendelijke groet,

Bob.

nou bob waarom werkt het bij mij dan wel..??