De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.273
1.130.030
62

MaMafia.fr
57.281
404.809
69
MeineMafia.de
74.230
398.774
38
MojeMafie.cz
27.531
274.396
19
MojaMafia.pl
53.547
352.228
9
MafiaCreator.com
66.550
223.889
8
MafiaCreator.ro
22.149
241.959
6
MafyaKur.com
49.012
287.596
1
MiMafia.com
12.367
33.686
1
MinMaffia.se
15.025
60.512
0
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

Adobe Photoshop (Creative Suite 4) Animatie banners

MaffiaJr3/Jul | 21:32 

MaffiaJr
4 leden
Hallo, vandaag laat ik jullie zien hoe je een Animatie (bewegende) banner maakt!

Stap 1:
Download (Als je het nog nie hebt) APS CS4=(Adobe Photoshop Creative Suite 4).Of probeer het gratis uit.
Stap 2:
Logisch instaleer APS op je computer
Als hij klaar is met instaleren.
Open je het, Druk op file en dan new en krijg je een scherm,
Vul daar de naam in van je project (onbelangerijk)
Kijk weer naar het scherm en dan zie jeop het midden staan Widt en Height (widt=breedte) (height=hoogte)
Breedte: 725 PIXELS
Hoogte: 217 PIXELS
(ik weet niet of foto zichtbaar is) Maar dit moet jij dan hebben.Druk op oke en klaar.
Stap 3: Je drukt op G je krijgt nu de gradient tool.
Druk op je rechtermuisknop en kies een willekeurige kleur
Houd je linkermuis knop in ge drukt en ga met een rechte lijn,
over Layer Oftewel dat witte fel. dan krijg je dit: lekt niet op de kleuren we zijn al verweg. Ga helemaal links onderin daar zie je een prullebakje daarnaast nog iets (Create New Layer) druk daar op. Ga dan helemaal naar boven druk dan op file en dan Browse in brigde kies een plaatje. als het is zie je dat je op een andere projects zie boven zie je nu 2 tabbladen. doe daar verder niks mee, druk op L omcircel wat je wilt hebben beetje weidt mag.
Druk op ctrl-c en versleep hem dan naar dat andere tabblad
versleep hem naar en goeie plek mischien stan er nog dingen op die er niet op moeten. dan doe je dit je zoekt gum op tussen de tools dat zij balkje en klik met je rechtermuisknop op de gum en kies die laaste magic eraser ofzo haal het zo weg beide knoppen in gedrukt (muis).
Stap 4
De animatie!!
druk op window dan animation je ziet onder een balkje met een layer van jou en dan druk je op T vul je text in druk dan op je nieuwe text layer Rechts onderin weer gewoon we daar geen bewegende layers staan druk daar op die T druk dan op Filter druk dan op blur dan motion blur zet hem op 38 je ziet onder bij dat animation balkje seconds staan verander dat ik 0.1 sec dan vlak bij staat het zelfde als je een nieuwe layer add zelfde teken dan druk daar op je krijgt de zelfde maar nu druk je met de rechtermuis knop op de text layer weer waar "Jouw geschreven text"bij mij "maffiajr" druk je op met je rechter muis knop en dan twee keer duplicate layer. je zit nu op je tweede animation layer bij je gewoon layers zie je oogjes staan dan zie je "Jouw geschreven text" "Jouw geschreven text" copy 1 "Jouw geschreven text" copy 2, druk copy 2 en bij zonder copy op dat oogje, druk nu weer met je muis knop op "Jouw geschreven text" copy 1 en doen dan filter blur, motion blur en dan op 7... druk nu op weer bij animation layer op nieuw layer (bewegende) Druk daar op de oogjes bij "Jouw geschreven text" copy 1 "Jouw geschreven text" zonder copy op de oogjes. Meer text doe ik nu ff nie maar dat snap je wel hoe je dat moet doen.

Laatst gewijzigd door baas2 op 2010-07-07 11:47 AM.

baas27/Jul | 11:48 

Gun-2-Kill
3.911 leden
Reclame eruit gehaald, volgende x is een waarschuwing. Bedankt voor de guide.