De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.274
1.130.049
125

MaMafia.fr
57.281
404.818
124
MeineMafia.de
74.230
398.787
50
MojeMafie.cz
27.531
274.401
27
MojaMafia.pl
53.550
352.273
26
MafiaCreator.ro
22.149
241.965
15
MafiaCreator.com
66.553
223.913
8
MinMaffia.se
15.025
60.516
8
MafyaKur.com
49.013
287.623
3
MiMafia.com
12.367
33.689
3
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

Guide: Hoe haal je meer bezoekers/leden?

Admin20/Nov | 12:35 

MissionX
63 leden
Veel mensen kennen het probleem,
je hebt een goeie aantrekkelijke site met een mooie layout en veel update's,

Maar hoe haal je nu die bezoekers naar je site?
Hieronder zal ik een aantal handige site's geven

Dutchleader

Veel mensen gebruiken Dutchleader,

Nadat je je website hebt aangemeld kun je gratis gebruik maken van een aantal verschillende promotietools. Eén daarvan is de StartEx.
De StartEx werkt volgens het principe: "Ik bezoek jouw website, dan bezoek jij mijn website". Als je dit principe toepast op een paar duizend leden kun je héél veel bezoekers verwachten. Zodra je de StartEx laadt bezoek je een website van één van onze leden en heb je 8 Credits verdiend. Zodra je de website 30 seconden bekeken hebt mag je een nieuwe website bezoeken en verdien je opnieuw 8 Credits. Een simpel rekensommetje vertelt je dat je na dit 5 keer te hebben gedaan al 40 Credits hebt verdiend. Dit betekent dat wij ervoor zorgen dat jij automatisch 4 unieke bezoekers op je website krijgt. Iedere 10 Credits is 1 bezoeker.

Kortom Dutchleader geeft mensen de mogelijkheid om leden naar jou site te sturen, als jij iemand anders zijn site bezoekt

MAAR Toch is het zo dat Dutchleader vaak onbetrouwbaar is, omdat de mensen vaak het venster dicht klikken voordat je pagina helemaal geladen is
zo komt het vaak voor dat jij 20 sites bezoekt en daar maar 5 bezoekers voor in de plaats krijgt...

Hoe los je dit op?
Simpel, gebruik Easyhits4U

Easyhits4u lijkt op dutchleader,
een van de grootte verschillen is dat het bij easyhits4u verplicht is voor bezoekers om 20 seconden of langer op je site te blijven.

Door het referral systeem is het mogelijk om in een paar stappen veel bezoekers naar je site te halen

Hoe werkt het?
Stap 1: je maakt een account aan op de site
Stap 2: je voegt je site toe via het "my sites" menu
Stap 3: je stelt in hoelang je wilt dat mensen op jouw site moeten "blijven" (15 - 40 seconden)
Stap 4: tijd om credits te verdienen!
Klik van boven op Surf now en je bent vertrokken

Per site die je bezoekt krijg je een bezoeker terug

Bovendien krijg je 5 euro direct uitbetaald van zodra je 100 sites bezoekt.

Meer uitleg kan je vinden op de site

Linkpiramide
Dit is ook een simpele methode om bezoekers te lokken,
Over deze site gaat ik niet veel uitleg geven, alle info staat op de site

Met de kracht van hit vermenigvuldiging, kunt u uw site promoten en
duizenden hits terug krijgen. Dit systeem is snel, éénvoudig en gratis in gebruik.
Zodra u hierboven de 5 codes heeft ingevuld, kunt u uw site toevoegen. U krijgt een website als deze om te promoten, met uw site op de top positie. Wanneer anderen deelnemen via uw website, ontvangen zij een pagina met hun site op de toppositie en uw site staat dan op de tweede plaats op hun website.

Het proces gaat zo door, uw site zakt in de lijst en wordt zo mogelijk gepromoot op honderden andere sites. Hits naar uw site vermenigvuldigen zich razend snel, wanneer iemand na u zich aanmeldt en via uw site moet. Vanaf het leden gedeelte, heeft u de mogelijkheid statistieken te bekijken en ziet u hoeveel hits het systeem al voor u heeft opgeleverd. Tevens kunt u bekijken op hoeveel sites uw link al is opgenomen.

Facebook

Nog een andere manier om je site te promoten is Facebook!
Er zijn elke dag miljoenen mensen actief facebook ...

Als ik zeg dat je je spel kan promoten via facebook, bedoel ik niet dat je iedereen berichtjes moet sturen...

Nee,
Maak een groep aan voor jouw spel:
Deel die groep met je vrienden
• Zet de code van de vind ik leuk knop op je spelsite

Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben...
veel geluk met jullie spel en natuurlijk met jullie bezoekers

Laatst gewijzigd door Admin op 2014-06-06 4:51 PM.

Deadlight20/Nov | 15:37 

Spandias
1.057 leden
Ik vinf het wel een goede site, ik kende hem nog niet.
Bedankt
Alleen jammer dat die site in het Engels is, ik moet hem steeds vertalen

Laatst gewijzigd door Deadlight op 2010-11-20 3:42 PM.

Beheerder22/Nov | 15:56 

IImafiaII
352 leden
bleek leuk te zijn.

easyhits4u, Alle site's van mijnmaffia zijn framebreakers. De site word telkens afgekeurd!

Linkpiramide, Ik kan me wel aanmelden maar als ik wil beginnen krijg ik geen site's! ik log in ern word automatisch weer uitgelogd!

wel een leuk iniatief om zo'n topic te starten en andere te helpen

Terrormaster (Permanent verbannen)22/Nov | 16:49 

Beheerder schreef:
bleek leuk te zijn.

easyhits4u, Alle site's van mijnmaffia zijn framebreakers. De site word telkens afgekeurd!

Linkpiramide, Ik kan me wel aanmelden maar als ik wil beginnen krijg ik geen site's! ik log in ern word automatisch weer uitgelogd!

Ja daar moeten ze misschien toch een keer iets aan doen die frame brekers

Goldenboy28/Nov | 14:03 

Golden-killers
20 leden
Bericht verwijderd door moderator

Reden: Offtopic posten

Admin3/Dec | 21:58 

MissionX
63 leden
Bedankt voor de positieve reacties iedereen

Aanvullend bericht:

Die zijn normaal gezien al op gelost

Laatst gewijzigd door Admin op 2011-02-28 5:58 PM.

MrBig15/Sep | 20:43 

Beheerder schreef:

Had ik ook last van toen der tijd. De site is waarschijnlijk niet geschikt of die piramide werkt niet naar behoren...
ZEKER

Terrormaster schreef:
Dit was niet mogelijk vanwege één of andere logische reden. (weet even niet meer waar dat mee te maken had)

Admin schreef:
Die zijn normaal gezien al op gelost
Waar heb jij dat vandaan? Hoe kom je erbij, stond dat ergens in een topic dat je weet? Ik dacht namelijk dat al onze sites nog steeds met framebraker werkte...

killergirl19/Sep | 22:16 

Real4Criminals
253 leden

Reden: Belachelijke/nutteloze/ongewenste post

crimer20/Sep | 01:32 

-reno- schreef:

Reden: Belachelijke/nutteloze/ongewenste post

Als je je afvraagt waarom al je reacties een waarschuwing hebben opgelopen in alle guide topics, mag je mij gerust een PM sturen, dan zal ik het je haarfijn uitleggen!

Admin20/Apr | 13:47 

MissionX
63 leden
Youtube

Video op internet is sterk in opkomst, terwijl de concurrentie klein is. Hier liggen grote kansen om je te onderscheiden. Met een webcam maak je eenvoudig filmpjes van je maffiespel die je op YouTube zet. Gebruik hiervoor het programma Camtasia Studio. Het programma filmt alles wat je op je computerscherm doet en zoomt in op de positie van je muis, zodat je bijvoorbeeld de werking van je spel heel gedetailleerd laten zien:

•Laat zien hoe je spel werkt
•Toon wat er uniek is aan je spel
•Bewerk je filmpje met een bewerkingsprogramma (upload nooit je volledige opname zomaar op het internet)
•Geef de kijkers een kort overzicht van de functies van je spel (misdaden,roulette,etc...)
•Vermijd clichés (Muziek van the godfather etc...)
•Gebruik geen beschermd materiaal wanneer je de video op youtube zet (muziek,afbeeldingen,etc..)
•Vermijd te lange video's less is more!

Het nadeel van video is dat zoekmachines de inhoud niet kunnen lezen. Besteed dus extra aandacht aan de titel en de omschrijving, want hierop word je gevonden. Zet je de video ook op je spelsite, plaats hem dan in een geschreven artikel en verwerk daarin dezelfde zoekwoorden. De tekst leest Google wel en zo weet hij toch waar de video over gaat.

Opmerking. Professionele video’s maken kost geld en met een amateuristisch filmpje kun je je flink in de vingers snijden. Wees dus wel kritisch en plaats geen slechte video's omdat ze je zoveel gekost hebben. Kwaliteit gaat boven alles.

Laatst gewijzigd door Admin op 2013-04-20 1:52 PM.