De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.279
1.130.115
150

MaMafia.fr
57.283
404.916
169
MeineMafia.de
74.232
398.801
92
MojeMafie.cz
27.531
274.403
51
MojaMafia.pl
53.551
352.328
26
MafiaCreator.ro
22.150
241.978
19
MafiaCreator.com
66.557
223.953
7
MiMafia.com
12.367
33.695
6
MafyaKur.com
49.019
287.691
5
MinMaffia.se
15.026
60.520
5
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

Guide: Hoe krijg je sneeuw op de voorpagina

Jurgen15/Dec | 12:37 

caribbeancrimes
431 leden
Beheerder schreef:
Ondertussen gebuik in een ander script in mijn advertentieblok!
'K heb het script gekregen van jurgen dus weet niet of hij wilt dat ik hem hier post!

Wou ik wel doen maar ik was verbannen

<script type="text/javascript" src="http://www.table2css.com/sites/default/files/snowing-effect.js"></script>

Indien je ook nog dennentakjes wilt:

<script src="http://sd-1.archive-host.com/membres/up/28346071248525984/sapin.js"></script>

Laatst gewijzigd door Jurgen op 2010-12-15 12:40 PM.

maffiai15/Dec | 15:38 

maffiaiwars
167 leden
Jurgen schreef:
[quote=Beheerder]Ondertussen gebuik in een ander script in mijn advertentieblok!
'K heb het script gekregen van jurgen dus weet niet of hij wilt dat ik hem hier post!

Wou ik wel doen maar ik was verbannen

Indien je ook nog dennentakjes wilt:[/quote]

dankje wel , ik ben er heel blij mee

superdraak15/Dec | 15:51 

LosCrime
267 leden
Met mijn layout kan ik de takjes niet plaatsen omdat de homebutton dan niet aangeklikt kan worden.

Jurgen15/Dec | 15:54 

caribbeancrimes
431 leden
Skeletor schreef:
Met mijn layout kan ik de takjes niet plaatsen omdat de homebutton dan niet aangeklikt kan worden.

Dan heb je of een lage schermresolutie of je hebt je browser ingezoomd op het spel.

TheDon17/Dec | 13:37 

LegendBelow
25 leden
Admin schreef:
Het script werkt niet bij mij...

bij mij werken ze allebei tegelijk

FrostyMan19/Dec | 15:46 

OmertaCrime
9 leden
Bij mij doet de sneeuw het en heb hem ook iets bewerkt met de snelheid enzo alleen als ik f5 druk (vernieuwen) dan staat er een sterretje bovenaan de homepage en na een paar minuutjes gaat het dan pas sneeuwen?

Politie19/Dec | 16:35 

Ik krijg enkel maar klachten met mn andere spel.
Vooral in firefox. En als ik dan een laadtijdmeter plaatst, zodat er gemeten wordt hoelang een pagina laad, krijg ik zeerlange tijden te zien.

Ik doe dit dan ook samen met de leden. Waarna ik het sneeuwgebeuren weg haal krijg ik enkel maar meer aanmeldingen en zeer positieve reacties.

Dus wat ik aanraad voor iedereen, om de snelheid van de website te behouden, niet dat sneeuw op je site zetten want het werkt echt vertragend en je leden gaan erdoor weg.

Meet het zelf maar eens op met deze meter:
<script language="javascript">
var then,now=new Date();
function tijd(){
then=new Date();
alert('Het laden van deze pagina duurde '+((then-now)/1000)+' seconden.');}

window.onload=function(){
tijd();}
</script>

Veel succes ik hoop dat jullie er wat aan hebben

FrostyMan19/Dec | 20:07 

OmertaCrime
9 leden
bij mij is de site even snel dus dan ligt het waarschijnlijk aan je eigen pc

superdraak21/Dec | 11:15 

LosCrime
267 leden
Politie schreef:
Ik krijg enkel maar klachten met mn andere spel.
Vooral in firefox. En als ik dan een laadtijdmeter plaatst, zodat er gemeten wordt hoelang een pagina laad, krijg ik zeerlange tijden te zien.

Ik doe dit dan ook samen met de leden. Waarna ik het sneeuwgebeuren weg haal krijg ik enkel maar meer aanmeldingen en zeer positieve reacties.

Dus wat ik aanraad voor iedereen, om de snelheid van de website te behouden, niet dat sneeuw op je site zetten want het werkt echt vertragend en je leden gaan erdoor weg.

Meet het zelf maar eens op met deze meter:
<script language="javascript">
var then,now=new Date();
function tijd(){
then=new Date();
alert('Het laden van deze pagina duurde '+((then-now)/1000)+' seconden.');}

window.onload=function(){
tijd();}
</script>

Veel succes ik hoop dat jullie er wat aan hebben

Ik heb er absoluut geen last van, bij mij duurt het 0.725 seconden om de pagina te laden met sneeuw.
Ik vind het eigenlijk alleen maar irritanter om een pop-up telkens te krijgen met hoelang het duurde tot de pagina is geladen.

Politie21/Dec | 16:21 

Freestyle schreef:
Ik heb er absoluut geen last van, bij mij duurt het 0.725 seconden om de pagina te laden met sneeuw.
Mijn leden anders wel en daar luister ik toch liever naar als je dat niet erg vind. Mijn leden zijn mijn alles.

Ik vind het eigenlijk alleen maar irritanter om een pop-up telkens te krijgen met hoelang het duurde tot de pagina is geladen.
Daar is het ook een "Laadtijdmeter" voor. Dat houd in dat je eventjes (tijdelijk) kunt zien hoelang je pages erover doen. Dit betekent dus niet dat je de popup voor altijd op je site blijft behouden. Tenzij je hem naderhand niet verwijderd wat dus bij jou het geval is.

Het beste kun je de meter gebruiken om te zien hoelang je pagina's erover doen. Daarna moet je hem logischerwijs gewoon weer verwijderen